Football manager is een lang bestaande reeks die vroeger Championship Manager heette. Later is dat Football Manager geworden en daar komt binnenkort een nieuw deel van. Namelijk Football Manager 2009. FM09 ligt 14 November in de winkels, en is tevens te kopen via Steam. Football manager wordt door velen gezien als de ultieme manager game die er is. Er zitten enorm veel competities en spelers in. Ook bevat het spel enorm veel opties.
Dat je de wedstrijden kunt zien vind ik echt niet horen bij FM. Zal het zelf ook niet vaak gaan gebruiken.
Demo van FM 2009 is vandaag/morgen te downloaden. Er zijn weer 2 versies, vanilla (175 MB) en strawberry (1 GB). Bron: http://community.sigames.com/showthread.php?t=54626
Die 3D match engine lijkt me wel grappig als het goed is uitgewerkt, maar ik ga er weinig gebruik van maken. Ik kijk meestal alleen commentaar.
Dope, op de gebruikelijke plaatsten?? Edit. Laat maar las het verkeerd. Dacht dat je football manager bedoelde. Fifa ga ik tijd in steken.
FM is de enige manager game die de moeite waard is. Kan echt niet wachten, de demo komt trouwens middernacht. Nog maar 2 en half uurtjes dus.
Jammer dat NL nieti n de demo zit Mja met stoke gaat het ook goed eerste 2 westrijden met 2-1 en 4-1 gewonnen
3D ziet er niet zo super uit maar het is wel grappig om te zien hoe het gaat en 2D is zwaar ver#&#* zag er goed uit maar nu niet echt meer.
Hebben jullie ook dat je letters dubbel krijgt als je gewoon normaal typt? Vind het echt zwaar irritant en hoop dat het niet zo is in de uiteindelijke versie!
Wat voor videokaart heb je dan? Football Manager is over het algemeen nou niet een game die zware graphics heeft.
VIA/S3G UniChrome IGP chip. Gewoon een standaard simpel ding. 08 kon ik inderdaad gewoon afspelen maar omdat FM09 nu 3D heeft kan mijn videokaart dat niet aan.
dit zijn de requirements : PC System Requirements OS - Windows Vista or XP Processor Speed - Vista - 2.0GHz, XP - 1.4GHz Memory - Vista - 1GB, XP - 512MB Videocard - 128MB Nvidia FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel 82915G/82910GL or greater.