[Fable 2] De Vastgoedmagnaat

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 26 okt 2008.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Kasteel is één mil en ik heb nog een ander kasteel van een paar ton. Dus dan zit je al op de helft. Temple of light kan je trouwens pas kopen als je hem hebt uitgespeeld en je moet hem dan wel hebben verdedigd en vice verca voor de temple of shadows.

2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Is er nog een kasteel??? Of bedoel je Reaver's Mansion want die is maar 80000

3. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Er is ook nog The Bloodstone Tower en die kost zo'n 230.000 dacht ik. Die moet je kopen voor een quest.

4. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ok top dan heb ik al 2.35 miljoen *)

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tweede playtrough wordt heerlijk 'corrupt'.
    Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn centen lekker/snel kan verdienen?

6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben ook pas opnieuw begonnen en ik ben super evil. Ik ben niet echt een fan van evil zijn maar ik was van plan om die achievement te halen en dan 200k aan de temple of light te doneren (krijg je 1000 good points, ben je in een keer 100% good) en zo weer goed te worden. Ik wou eerst gewoon evil blijven maar ik ben een vrouw en een evil vrouw is nogal onsmakelijk.

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Huizen/winkels kopen en de huur op 200% zetten. Corrupter kan niet :+

8. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0

Oke, en bestaat dan de mogelijkheid om toch nog Good te zijn en heeft dat dan veel invloed op je uiterlijk?

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik was bijna helemaal corrupt geworden en toen had ik 1 dag veel van mijn huizen op -20 gezet en was in no-time weer 100% pure. Dus dat kan je snel weer omkeren. Corrupt geeft je alleen andere ogen volgens mij. Ik kon althans niets anders aan mijn character ontdekken.

10. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, tof. Dat is wel beter... en zo te horen zijn die morph-combo's nog best wel cool. :D

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik krijg nooit iets bij pure wanneer ik mijn prijzen weer op -20% zet. misschien omdat ik te weinig kraampjes etc heb :+

Even een vraagje alleen. Ik heb het nu uitgespeeld, maar heb helemaal niet veel geld. Heb alleen de bar in Bloodstone, die zo'n 500 per 5 minuten opbrengt, en dan 2 kleine klote kraampjes in Bowerstone market, die ik niet eens merk (samen 50 ofzo :+). Nu heb ik dus love gekozen, want mijn hond moet ik natuurlijk voor de treasures etc. hebben. Dit betekent echter dat ik maar rond de 10-20.000 heb. Enige tips nog om dit snel omhoog te krijgen?

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik kan je wel een paar ton geven? :+ Stuur maar even via live een FR en dan afspreken bij de bowerstone market ofzo.

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zeker weten? :+ kunnen we ook even die co-op dingen halen dan? :+ of heb je die al

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je hoeft hiervoor niet in co-op. Heb alleen even jouw orb nodig waar je verder niets voor hoeft te doen, alleen moet je even op dezelfde plaats zijn als ik. Ik moet alleen die co-op expression nog volgens mij maar die doe ik wel een andee keer :)

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is goed, kan met mij als je wilt. Moet hem toch ook nog halen.

Edit:

Heb dankzij cookie de blacksmith, furniture, book shop en de bar kunnen kopen in bowerstone market. Zijn er nog andere tips? had overigens al de bar in bloodstone gekocht. En heb nu 600.000 nog.

Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon alle winkels/huizen kopen in Bowerstone. Kan makkelijk met die 8 ton die ik je gaf :+

Heeft iemand trouwens nog meubels over, als je deze kan geven via die orbs tenminste. In Bloodstone is de verkoopster er nooit en in Bowerstone is hij geglitched, dus ik kan nergens meubels kopen :mad:

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe is hij geglitched dan? ik kan er ook namelijk nooit wat kopen (alleen wat ik daar verkoop 8))

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Als Bowerstone 5 sterren is dan verkoopt de winkel geen meubels meer. Best irritant op het moment |:-

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    |:-

Dat heb ik dus ook,

Even een vraagje. Staat ook in het algemeen btw. Ik wil nu mijn oude huis verkopen voor 32000 voor de achievement (had hem voor 15000 gekocht) maar nu kan ik alleen set budget doen. ook niet uitrenten ofzo. Heb mijn familie al verhuist naar een huisje dichtbij wat 40000 standaard kostte.

20. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    kan dat pas later ofzo?? ik kan het nu maar op 100% zetten.

Deel Deze Pagina