ik moet gelijk geven ja maar als je de wat grotere clans pakt in nederland die werden gelijk af gekraakt om een reden eigenlijk: jaloezie. als je naar quality gaming kijkt die toen 2e werden op de wcg met gears of war hoorde ik nog steeds overal ja ze zijn niks man dat lijkt alleen maar dat ze goed zijn valt wel mee. dat is gewoon puur jaloezie en ik denk ook niet dat het clanleven in nl zo groot of serieus gaat worden maar het was wel onder andere een plek waar wel iedereen bij elkaar kwam en dat was toch wel gezellig (op het flame na) ik wil het toch proberen om het leven weer terug te brengen en nu maar kijken of dat ook gaat lukken!
Het komt denk ik ook grotendeels doordat een heleboel Nederlanders in een team met buitenlanders zitten. Daarom is een NL clan forum niet interessant.
Maar dat doet het zeker de helft van de tijd. Iets teveel testosteron in de kids denk ik Ik vind zelf competetief gamen ontzettend leuk (al suck ik zwaaaaar), maar dan moet het wel iets volwassener worden aangepakt
Maar waarom zouden clans zich hier willen promoten. Je bereikt er niks en je wordt alleen maar afgezeken...
Probleem is dat geflame via forums gebeurt, omdat dan mensen opeens durven een grote bek te hebben, plus dat wat ze posten het eerste is wat in hun opkomt. 99% van de mensen op forums zijn anders dan normaal. Klaar, zo makkelijk is het. Btw priest ik heb je altijd een mongool gevonden, en blijkbaar ben je touch nog niet kwijt.
lol ik ken je niet eens en als ik me tegen jou als een retard gedragen heb dan zal dat wel met reden zijn(dat jij jezelf ook zo gedraagde). Jij benadrukt me die opmerking precies de volwassenheid van de gemiddelde clangamer.(je mag zelf uitmaken of je je hierdoor aangesproken voelt of niet I Dont Care) Veel plezier met de clans hoop dat er wat verstandige mensen tussen zitten_0/
Ik wist dat je zoiets zou zeggen, maar ik hoef je niet te kennen. We hebben nooit iets tegen elkaar gehad, maar ik vind dat jij altijd maar uit je nek lult. Thats all. Daarvoor hoef ik je niet te kennen natuurlijk. En ik voel me gedist btw.
Als je er zo over denkt is dt prima maar dat geeft niet weg dat ik me mening mag geven over bepaalde dingen of wat Totaal geen aanval op jou maar kvind wel dat de nederlandse clanscene zichzelf beter zou kunne promoten als we allemaal eens wat positiever zouden zijn tegen over elkaar.Das alles....
Nee dat weet ik, ik voelde me ook niet aangesproken daardoor. Het ging meer om de feit dat wat je poste nergens op sloeg (van mijn perspectief natuurlijk om het politiek correct te maken) en niet uit zocht uit te leggen waarom ik het niet met je eens ben. Nu nog steeds niet bij de weg. Dat heb ik wel vaker gehad met als jij post, dus deed ik het maar zo, maar ik ben blij dat we ons kleine gesprekje hebben gehad.
waarom is deze topic nog open kzie er het nut op dit moment er niet mee van in. Kheb meer het id van mocht dit gedeelte weer terug komen dan zien we dat vanzelf.:b:
Zou best wel eens kunnen. Zou wel grappig zijn, vond XBW altijd het beste forum. Ach, die regels, zorgt tenminsten niet dat iedereen ging flamen.
idd dood sirues in 5 dagen maar 10 post gedaan op het hele forum het is weer is tijd voor een hardcore dutch esport forum dat een keer niet dood gaat