Gears Of War 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    De vorige gears had deze wel, met het momorabele topic over 'Heb jij Gears of War al, waar dan en pats met pic'
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar omdat de vorige dat wel had wilt niet zeggen dat ik vind dat deze dat ook moet hebben. :+
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Da's natuurlijk logica waar ik niks tegen in kan brengen....:eek:

    Kom op...zo'n epische game als Gears verdiend gewoon een eigen wisselforum. Durf te wedden dat jij ook deze ''lineaire shooter'' gaat halen *)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk ga ik em halen, en natuurlijk wordt het de beste shooter van het jaar, maar er is gewoon geen reden om GoW een wisselforum te geven. O-)

    Maar goed, Kevf zou het gaan overleggen; misschien valt de beslissing in jou voordeel uit. Maar misschien ook niet }:]
     
  5. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Time will tell. Ik durf jouw Indiana Jones 4 dvd erom te verwedden dat we deze week nog een gears 2 wisselforum hebben :)
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    oe compleet off-topique maar wel een leuke weddenschap. Ik sta open voor steekpenningen! :+
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ga er niet om wedden, ik heb alleen even mijn mening gegeven.
    Mag hopelijk toch wel? :mad:

    :+

    edit: oh wacht, Kevf valt om te kopen . Dan denk ik nog even na over die weddenschap. :+
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    beetje onzinnig om een wisselforum te openen voor een game als het enige waar in de thread over gepraat word is of er een wisselforum voor geopend moet worden :+

    of kan men echt niet zonder een aparte "GOW2 cheats en glitches topic" :D
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Tuurlijk mag jij dat :D
     
  10. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk erg uit naar het verhaal en de graphics die erg goed zijn.Ook nieuwe gameplay elementen zorgen ervoor dat ik uitkijk naar dit spel.Iemand in me vriendelijst heeft hem al en uitgespeeld,en die vertelde me dat de storymode ERG goed is.
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Wisselforum , Wisselforum , Wisselforum \o/\o/\o/
     
  12. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen begint het weer van wie heeft hem al :mad:

    Dus een wisseltje is een puik plan.
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk toch dat je het pas vrijdag gaat vinden al hoop ik dat het een beetje vroeger uitkomt zoals alle games
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    vaak heeft frs hem al 1 a 2 dagen eerder liggen , dat is tot nu toe met elke game zo geweest behalve bij GTA IV
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gears 1 was idd ook 2 dagen te vroeg bij de FRS te koop, ik weet het nog precies want ik moest wel tot vrijdag wachten op mn LE, die kwamen met een aparte bezorging... baalde ik toen enorm van dat ik de moeite had genomen om te preorderen en dat ik achteraf pas 2 dagen later kon spelen dan de mensen die niet gepreordered hadden :+
     
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb Saints Row 2 en GoW2 beide bij de FRS besteld en SR2 had ik ook twee dagen te vroeg binnen, dus... :+
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat net bijna een dikke spoiler te kijken op youtube , over de locust queen .. had hem snel uitgezet , wou het nog niet zien namelijk
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Halo 3? Het paradepaardje voor de 360? Ik mag toch hopen van niet, want Halo 3 is niet zo bijzonder eigenlijk. Alleen de naam is spannend, verder is het een net iets boven een gemiddelde shooter met gemiddelde graphics. GoW 1 gaat dik over Halo 3 heen. Hoeveel wordt Halo 3 nu nog online gespeeld? GoW2 gaat vreselijk dik over Halo 3 heen. Ik val iig in slaap bij het spelen van Halo 3, GoW2 gaat me juist uit mijn slaap houden. Gelukkig maak je maar een grapje, maar toch ;)

    Overigens vind ik ook dat een wisselforum niet nodig is voor een shooter.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Halo 3 wordt volgens mij nog steeds meer gespeeld dan welke andere game ook (al was het wel een hele tijd stuivertje wisselen met COD4 :+ )

    al zou t wel teleurstellend zijn als GOW2 iig tijdelijk de nr 1 positie overneemt
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Lijkt mij wel zeker dat GOW2 boven Halo 3 uit gaat komen.

    Maar een wisselforum is wat te veel, veel topics kan je hier niet over maken. Kan je beter voor Fallout 3 een wisselforum maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina