Fenerbahce - Psv 1-1 Boral Koevermans Had de overwinning eigenlijk verdiend 1 kans heeft ie en hij scoort
Porto - Newcastle 0-1 Guthrie Potverdikkie, Owen bleef maar kansen missen. Magere zege die groter had moeten uitvallen.
ik kan vanaf donderdag avond weer, moet alleen nog 1x tegen lazio, en dan tgen Ajax,dat is Ibrahim6 gworden las ik, toch?
Palermo - Fc Porto 0-1 10e Lopez 0-1 scoorde in de 10e minuut verder niet echt meer iets te melden. Fc Porto - Palermo 1-1 41e Liveranio 0-1 77e Lopez 1-1 Mijn doelpunt was geluk! speelde tekort terug op keeper daardoor kreeg lopez de bal en schiet hem erin! Gezien wedstrijd beeld had palemo moeten winnen vooral tweede helft krijg ik weinig kansen!
Huh, Ik had gevraagd of ik met Ajax mocht, maar op de site staat: Ajax dD FiNaL BoSs x Dus is al bezet?
ErikXbox, kunnen de standen iets vaker worden geupdate? Klinkt ondankbaar, maar nu heb ik geen flauw idee waar ik sta ten opzichte van de andere teams, omdat de standen al 3 dagen niet zijn geupdate. Iets vaker een update zou dus fijn zijn!
Iets vaker? Dit tournament wordt het vaakst geupdate van alle tournamenten hier op dit forum. Ik heb tot dusver minimaal 1x per dag een update gedaan, met uitzondering van gister, omdat er toch weinig gespeeld is. Heb vandaag een 4.9 gehaald voor een toets omdat ik afgelopen week teveel bezig was met dit tournooi. En dan wordt je ook nog gedeklasseerd door PSV met 1-8. Maar ik zal nu gaan updaten dan.
En eXoDuSs heeft ook nog 2 wedstijden gespeeld tegen Erikxbox PSV - Valencia 4 - 1 Villa 2' Koevermans 6'78'87' Lazovic 30' Geel: Brechet (PSV), Marchena, Albiol, Albelda Valencia - PSV 1 - 7 Koevermans 12'38'41'79' Lazovic 47'52'88' Rood: Marchena 90' Doelpuntenmaker Valencia weet eXoDuSs niet meer