Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vind het wel een vette game:), maar zoveel vette games in november:mad:!! Gears, Mirrors, Bond....

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb het 2x gespeeld, 1x gewoon doen wat ik moet doen, 2e keer kutten en kijken of ik nog wat anders kon doen dat alleen maar persé die ene rode lijn volgen van het spel. Wat blijkt, op dat punt dat je in de tutorial wordt uitgelegd dat je over een hekje moet klimmen, klim ik over de rechter, staat er FAILED, omdat ik niet over het linker hekje klom! Wtf dacht ik.. verder doet de game alsof je heel veel vrijheid heb, maar je kan geen kant op alleen de kant die je op moet, en er is maar één route om er te komen. Beetje jammer imo, in het menu en het filmpje lijkt het alsof je een best grote stad tot je beschikking krijgt met aardig wat vrijheid, en als je tijdens het spelen dan maar één pad kan wandelen is voor mij de lol er al snel vanaf.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is alleen in de tutorial lijkt me. Daar is het de bedoeling dat je precies de opdrachten uitvoert ;)

4. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Maar waarom doen ze dan geen stuk in de demo waar je wél een beetje vrijheid kan ervaren, en wél verschillende routes van A naar B kan nemen? Dan is dat toch wel een misser van EA/Digital Illusions.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als de missie achter de tutorial geprobeerd? Daar leek je wel wat vrijheid te hebben, al heb ik het niet goed kunnen checken doordat ze op mij aan het schieten waren :+.

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je wel vrijheid, maar vrij minimaal, maar het gaat mij vooral om de ervaring, vrijheid is way overrated 8). Vind het echt een toffe demo, alleen jammer dat je hem in 2.5 minuut uit kan spelen 8).

7. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Nee daar had je ook geen vrijheid ik heb van alles geprobeerd om op een andere manier ergens te komen of op een bepaald gebouw te klimmen via 't een of 't ander, maar dat kon gewoon niet. En ja ze waren op me aan het schieten maar ik had die eerste die je tegenkomt gewoon wat klappen verkocht en die andere lui allemaal kapot geknald, om daarna weer andere routes te zoeken e.d. maar die zijn er gewoon niet =(

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    ^^ klopt, die zijn er niet. Grappig dat je beneden wel mensen ziet lopen e.d.

Ach, die vrijheid ... als de game maar niet TE lineair aanvoelt. De 'flow' vond ik super in de demo. Een paar keer gespeeld en dan vlieg je er doorheen ... vraag me nu wel af of je de gameplay uren kan volhouden

Iig, petje af, voor de orginaliteit (ik wacht de reviews af)

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net nog even wat gezien van de game.
    Is wel een toffe game, maar trial en error gehalte ligt best hoog.

Edit: Je gaat wel flink mee bewegen met de game zeg.
    Zeker omdat het 1st person is en je een jump of grab soms net niet lijkt te halen, en dan red je het onverwacht toch net.

Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  10. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Moet volgens mij ook een game(play) stijl zijn die meiden enorm kan aanspreken. Vooral de niet-nadruk op wapens. Je kan een pistool zelfs weggooien. Hmmm, kan je eigenlijk klimmen (bv regenpijp) MET een wapen in je hand (niet getest nl)?

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet multiplayer hebben.
    Tag/race mode of zo. :)

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    MP hoeft van mij echt niet. Bioshock heeft zich ook prima weten te redden zonder.
    En hoe meer tijd ze in de MP steken hoe minder tijd ze hebben voor een goede SP ervaring; en daar gaan bij mij games nog steeds om.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Niet gezegd dat het ten koste moet gaan van de SP.
    En een bedrijf kan beide goed doen.

Ik weet niet hoe de game precies er uit ziet maar je zou gewoon de SP levels om kunnen bouwen bijv.
    Either way het zou de replayvalue wat hoger zetten.
    Natuurlijk moeten ze niet zomaar een MP mode erbij indonderen.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gisteren de demo gespeeld en ik vind het echt enorm vet. Ik ga hem zeker aanschaffen. Het speelt lekker, het ziet er mooi uit en de sfeer is enorm. Jammer dat er dan geen map editor in zit, maar dat maakt niet zo veel uit.

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Staat alleen (nog) niet bij gamehubs. :'-(
    En als die regiovrij zou zijn kan je/ik hem altijd nog kopen bij die videogamesplus.com.
    Bijna zelfde prijzen als GH.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Game komt van EA; die zijn nooit regiovrij. ;)

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Demo vond ik cool, maar als ze met dingen binnen tijd beginnen vindt ik het minder leuk. Wil gewoon beetje kunnen genieten, en niet met een stopwatch te maken hebben.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    yikes, verkeerde topic :D

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat wil ik juist. :+
    Maar volgens mij hebben ze dat er apart in zitten.
    1 menu naast de demo staat timerun, dat kan je nu alleen nog met een pre-order code van EA dacht ik.

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik las gisteren ergens (*zoekt) dat de SP maar 5 uur zal duren. Als dat zo is, dan slaan ze de plank wel mis!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina