1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Choices and Consequences [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 24 okt 2008.

  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Zoals we weten bestaat Fable 2 voornamelijk uit choices and consequences.

    Daarom lijkt het me handig als met zijn allen helpen om zn compleet mogelijke faq proberen te maken. Met welke keuzes we allemaal in Fable 2 worden voorgeschoteld, wat de gevolgen er van zijn, en verdere concequenties het heeft op de game.

    Zodat mensen die zoveel mogelijk uit de game willen halen, of echt een speciale richting willen kiezen om de game te volgen, hier kunnen kijken wat ze eventueel kunnen doen, en er over praten.

    Natuurlijk kunnen we hier ook kwijt wat je zelf denkt over de keuzes die je hebt gemaakt en of je het in het vervolg weer zou doen.

    Enjoy!
     
  2. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het verschil maakt dat je in shops investeert etc voordat je naar 'de hero of will' gaat?
     
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je de 5 warrants als kind aan de guard geeft word old Bowerstone een liefelijk wijkje waar de guard de sherrif is. Als je de 5 warrants aan de gast in het steegje geeft....
     
  4. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit geldt ook voor de tempels. ga je bij de light tempel.. wordt het een mooie plek.. ga je bij de dark tempel...
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben nu gekomen bij een plek waar ik de seal aan een jong meisje moet geven of zelf moet houden, van een van de twee word dan de jeugd gestolen

    Ik denk dat als ik hem aan haar geef dat ik iets krijg met evil/corrupt maar dat ik wel me huidige leeftijd hou. En andersom denk ik dat ik pure/good krijg, maar heel oud word.

    Ik wil liever niet oud zijn, maar pure/good gaat nu al zo langzaam :mad: kan natuurlijk ook wanneer ik hem heb uitgespeeld gewoon rent op 200% zetten en dan iedereen gaan afslachten in bowerstone voor de 100% maar lijkt me niet heel vet :+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb haar die seal gegeven. Ik vond het maar een random character en om daar mijn jongheid voor optegeven vond ik een beetje ver gaan. Als je het haar geeft dat wordt je niet meer Evil ofzo. Zelf Theresa was er mee eens dat ik aan haar had gegeven. Kill 1 to save thousands ;)
     
  7. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de seal gehouden. Ik was in één keer super oud! Ik had ook gloeiende ogen, veel rimpels en grijs haar!
    Maar dat is gelukkig weer bijgetrokken...
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook die gloeiende ogen? die heb ik namelijk nog steeds.
     
  9. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die zijn plotseling weg. Vet chill. Staat namelijk super lelijk.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hé,

    ik kwam ergens een geest tegen bij Rookridge (dacht ik). Die wilde dat ik zijn ex-verloofde, ze stonden op eht punt te trouwen, vermoorde. Ze kwam namelijk niet opdagen. Is dat een puur evil quest, of zit er nog een staartje aan dat ik ze bij elkaar kan brengen en wat Purity/Good punten in de wacht sleep?
     
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ver ben jij in de game dan? Ik heb die quest helemaal niet gehad. Hoe heet ie?

    Ik heb wel een andere geest geholpen die wraak op zijn vrouw wilde.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is ook die quest. :+ Wat deze geest mij vertelde was dat hij met zijn verloofde alles al geregeld had. Het feest, de ringen, kleding, muziek, alles. En toen kwam ze niet opdagen. Nu wilde hij dat ik haar zou vermoorden. Díe quest. Die knakker staat redelijk afgezonderd op een klif.
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja, naast een standbeeld toch? maar bij mij wilt hij dat ik haar verliefd op mij maak, en haar vervolgens een rejection note geef. Die hij overigens heeft geschreven.
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, ik moet ook de rejection note geven.Grappig dat een eerdere keuze (waarschijnlijk) een andere quest geeft.
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    je hoeft die note niet te geven. dus ook hier kan je evil of good doen.
     
  16. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240

    je kan de quest gewoon aannmen, daarna ga je naar bowerstone clock square waar ze zit. speel een paar liedjes voor dr tot ze het hartje krijgt en praat dan tegen haar. hier kun je de keuze maken of je het briefje geeft. ik heb ja gedaan en ze rende huilend weg. daarna terug naar de geest gegaan en die was achteraf ook niet zo blij:confused: en de geest van dat meisje komt trug,ook minde|:-
     
  17. XxViperxX

    XxViperxX Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de gevolgen voor beide keuzes dan?
    Of komt deze keuze in de toekomst niet meer terug?
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je hebt 2 keuzes:

    - Je dumpt de griet/kerel
    - Je trouwt er mee

    Voor de rest heeft de keuze geen effect op je wereld denk ik.
     
  19. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben getrouwd met haar, Alex heet ze :) Heb er 2 kinders mee ook..
     
  20. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook maar getrouwd met der heb 1 kindje. Maar had gehoord dat als je niet met haar trouwt dat al die mensen in het dorp je niet maar aardig vonden. Maarja zit nu wel met der.
     

Deel Deze Pagina