Gears Of War 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Gears 1 was niet helemaal geweldig door zijn te korte SP, saaie bossbattles(vooral de laatste) een onbevredigend einde en te weinig variatie in wapens,vijanden en omgevingen. Zo te zien/lezen hebben ze goed naar deze kritiek puntjes geluisterd want het is allemaal Bigger Better and more Badass ;)
     
  2. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    In de sp zul je hier niet bijzonder veel last van hebben, of je moet recht tegenin je tegenstander rennen voor een wat langere tijd. In de mp echter heb je hier wel last van. Maar dat is nou eenmaal hoe de game bedoeld is, tactish :)

    Je hebt trouwens niet alleen meer headshots met een sniper, ook met de torque bow laat je hoofden uit elkaar spatten 8)
     
  4. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears 2 krijgt een 9.5 bij zowel IGN als Gametrailers.com :D beloofd veel goeds.
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt Horde niet met bots doen maar kun je het wel offline met 1 vriend doen?
    Voor als ik eens met een vriend wil co-open in Horde zonder gelijk online te gaan.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Kwdtje vat het goed samen. Gears 1 was een prima spel, maar de variatie was beperkt. Dat je dat niet zo snel merkte kwam omdat het er allemaal zo mooi uit zag en let's face it, Gears 1 is gewoon een goede game. Gears 2 is meer van hetzelfde, maar vooral uitgebreider op de meeste fronten. Don't change a winning formula... en daar ben ik blij om. Wat ik vooral heel vet vind is dat ze meer aandacht aan het SP verhaal hebben geschonken (zelfs een officiele scenario writer hiervoor hebben ingehuurd). Wat ik uit de reviews begrijp is dat het verhaal veel "interessanter" is dan deel 1. Ik zet het tussen haakjes, want het is nog steeds voornamelijk "let's kick locust ass" en dat is ook prima. Maar de extra aandacht aan je squad leden vind ik een hele mooie toevoeging. Het maakt het verhaal gewoon veel persoonlijker en je gaat meer om je mannetjes geven.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar kun je nou in splitscreen tegen bots spelen?

    Dus eigenlijk de online modes maar dan in offline splitscreen?
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat kan.

    Alleen Horde niet.

    En mijn vraag was/is kun dit wel offline in co-op met een vriend gedaan worden?
     
  9. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    soms mensen die weten of de intertoys hem egt pas 12 november verkoopt?
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan horde met ze 2en offline spelen. :)

    Meestal zijn dit fouten, waarschijnlijk zullen (de meeste) intertoys hem wel op tijd ontvangen. Dit is dan gebaseerd op dezelfde dingen uit het verleden.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    - SP vond ik niet te kort
    - Boss battles vond ik al erg leuk ( zoals het gevecht met de spin) het eind gevecht was wel wat tja afgezaagd.
    - Wapens vond ik tof
    - Vijanden leuk
    - Omgevingen al super _O_, kijk bij Escalation bv is naar de achtergrond, hier zijn al bergen etc. En zo zijn er meer MP levels die ook "om het level heen"veel hebben.

    [​IMG]
    [​IMG]

    En hierbij de gouden lancer :b:
     
  12. Maximozes

    Maximozes Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet ook de 'saw battles' niet! Press rapidly B to win a saw duel! _O_
    SAWs only!!
     
  13. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    o ok, want ik heb daar toevallig mijn pre order kit gekocht (gewoon in de winkel)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gameplay.

    [gt]42286[/gt]
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Sow wat ziet dat er goed uit man! Grafisch ziet het er geweldig uit!
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    [GT]42156[/GT]

    Gooi meteen de echte review er achteraan. Ik kon zo even niet zien of ie al gepost is. Nice watermonster! ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog meer gameplay.

    [gt]42290[/gt]
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Zag alweer een kerel spelen illigaal (ze achievements stonden niet aan). Ik kan er slecht tegen. Niet omdat zij wel kunnen spelen maar omdat dit echt respectloos is tegenover Epic. Een van de beste games ga je toch potverdikkie niet downloaden? :confused:
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik snap dat ook niet, maar wat ik sowieso doe met betrekking tot mijn friends list is dat ik mensen die bv al lang voor een release een spel spelen eruit worden gegooid. Ik hoef die mensen gewoon niet in mijn lijst.

    Epic Games = Epic Win, en het downloaden van games in het algemeen is al Epic Fail, iets dat Epic games niet verdiend ;)
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Geen enkele ontwikkelaar gun je zoiets! =(

    Heeft 0,0% iets met Epic te maken...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina