Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel erg jammer dan...
    Dan ff wachten op positieve reviews.

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik hoop dat je het vind, want anders blijft het maar speculatie.
    Het zou echt ontzettend jammer zijn als het zo'n korte duur heeft de SP, en zal mij ook aan het twijfelen brengen of ik het bij de release koop.

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat ik nog vond op Insidegamer forum:

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    thanks!
    het lukt 8)
    altijd leuk als er zo'n glitch in zit.

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ook net even geprobeerd, het werkt:p
    Leuke playground is het nu.

6. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou dat zo zijn, koop ik deze game absoluut niet. Vijf uur, come on, in die tijd speelde ik Resident Evil (1996) uit!

Twee dingen zijn belangrijk voor mij;

Value en gameplay. Beide moeten aanwezig zijn, anders is het voor mij geen optie.

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Vond de demo echt fantastisch! Had nooit verwacht dat die moves allemaal zo soepel zouden lopen. Echt, geweldig! Deze game koop ik zeker weten, had dit nooit verwacht, freerunnen ownt! :D

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goede trick, je heb nu wat meer vrijheid en kan de training ground nu wat sneller afleggen, bij de hijskraan is ook nog een stuk waar je niet eerder komt.

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Kut EA.

10. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Goeie

Hier een video van die glitch

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Is het iemand al gelukt om andere combos te doen dan de standaard die Celeste in de tutorial uitlegt? Want ik zie het wel in de trailers en dergelijke, zou het misschien liggen aan de wapens die de guards dragen en dat je combos daarvan afhankelijk zijn..

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wow, ik heb het dus serieus op een andere manier gedaan. Wist geneens dat het daar al moest. :eek:

13. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo gedownload.
    Deze game mist iets... Ik denk niet dat het hoog gaat scoren. Misschien puur om het feit dat het zo mooi gemaakt is, maar meer ook niet.

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Net voor de 2e keer gespeeld en dan is ie ineens een stuk minder leuk:mad:. Alles is op een gegeven moment hetzelfde en dat springen heb je dan ook wel weer gezien. Wat moet ik eigenlijk van de multiplayer verwachten? iets van een deathmatch of een soort race over de daken?

15. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Denk een soort van Time Trial. Net als die bij de demo. En wat betreft de demo; ik ben het met je eens. Op de één of andere manier kan het mij toch niet boeien. Doe mij Assassin's Creed maar.

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt geweldig, met een paar maten een parcour afspreken en dan elkaars tijd proberen te verbeteren (tijd opnemen met de telefoon :p). En zelfs zonder die glitch blijf ik het tof vinden. Ik ontdek steeds snellere wegen en routes (zoals bij het stukje dat je uit de vent valt en en dan voor de guards weg moet rennen, ik rende eerst simpelweg de trap op, terwijl het veel korter is als je een wallrun doet, afzet, zo boven op een kast terechtkomt, dan die muur weer wallrunnen en afzetten en je zit in een paar seconde een verdieping hoger. Toffe game!

17. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Een stukje uit een interview met Dice:

The main single-player story mode is about 10-12 hours in length, which is quite an accomplishment given the fast-paced nature of the game. Players can expect to finish the game significantly faster the second time around provided they know the best routes and course of action, and we’ve been promised that the game is worth playing over and over - mainly due to the immense feeling you’ll get when you’re running as fast as you can, making leaps across buildings or even wrenching weapons from the grips of your enemies.

Zal allemaal wel meevallen dus. Ik heb echt zin in deze game! De demo was grandioos! :thumbs:

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij kom je wel onder de 10-12 uur.
    Zitten zo een 8 chapters in. De eerste paar ben je niet zo heel lang mee bezig, kwartiertje halfuurtje ofzo, denk ook niet dat de laatste chapters wel een uur gaan duren.

Het doel is soms wat nutteloos.
    In tweede level moet je ontsnappen ofzo, door weer de straat op te gaan. Ga je een soort fabriek in (wat je op de filmpjes ziet met die pilaren en groene looproutes waar je steeds op moet springen), ben je beneden, kan je weer naar boven gaan.

Je gaat geregeld dood, omdat je mis springt, of even niet weet wat je moet doen / waar je naar toe moet en dan neer geknald wordt door de guards/politie.

De replay waarde zit hem vooral in het opnieuw spelen van de levels, waarbij je weet waar je naar toe moet en het level dan zo snel mogelijk voltooien.

Weet niet of er echt een MP in zit. Zou wel leuk zijn om met een paar vrienden tegelijk te rennen, maar enkel leaderboards vind ik suf.

Demo geeft wat dat betreft wel een goede indruk van de game.
    Zelf ga ik hem denk wel halen.

19. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het nieteens zo raar vinden als de storymode heel kort was, als je zo onwijs snel door de levels heen gaat zullen er toch heel wat levels langskomen, en als je meer wilt moet je natuurlijk time-trials gaan doen.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Op zich is het wel een vet spel en het freerunnen is ook vet, maar de demo viel tegen. Die was gewoon te kort en je had er te weinig vrijheid. Ik vind de setting van de game ook niet vet. Ze hadden er een hele andere setting in moeten gooien en dan was het wel vet geweest. Meer een sandbox game dan was het wel strak. En dan niet zo met dat je opgejaagd word door de overheid en zo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina