[Fable 2] Hulptopic [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 okt 2008.

1. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb het spel uitgespeeld en de meeste quest gedaan bijna alle legendary weapons gehaald. Ik heb nu zin om een nieuwe game te starten maar nu mijn vraag. Verlies ik dan mijn huidige hero of krijg ik een nieuw saveslot toegewezen en mijn tweede vraag als ik dus een nieuw saveslot krijg kan ik dan mijn nieuwe hero een gedeelte van mijn verdiende gold geven of neem ik dat automatisch van mijn oude hero mee.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nieuw saveslot. Geloof dat ik ergens hier heb gelezen dat je van die kaarten krijgt als je dan vervolgens op continu drukt, en je dus kan kiezen met welke je wilt spelen. Heb er zelf nog geen ervaring mee.

3. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het gewoon proberen, ik laat wel weten wat de uitkomst is

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hoeveel speciale wapens zijn er eigenlijk? Die je niet kan kopen? En is er ook bijzondere kleding of andere leuke hebbendingetjes?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. p-boy

p-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je op continue drukt kun je kiezen welke save game je wilt spelen

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Is er iemand hier die de The Duellist achievement kan halen? Mij lukt het echt niet, krijg die timing gewoon niet te pakken.

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zie persoonlijk zelf ook niet wanneer ik nog een keer moet slaan. Ik gebruik een normal speed wapen, misschien met slow of fast makkelijker?

Swinger en die dat je 3 tegelijk moet schieten lukken me ook niet.

9. Waldpyk

Waldpyk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met een geweer shieten in subtarget werkt goed.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Een rifle dus (heb zelf een pistol) en dan sub target op het hoofd ofzo? schiet de kogel dan dwars door degene heen en tegen andere aan? Had het zelf een keer geprobeerd door op een barrel te schieten en op die manier 3 mensen te doden, dat was alleen niet de bedoeling :+

Edit: "The Duelist" "The Sharpshooter" "The Swinger" en "The Property Magnate" willen niet.

Sharpshooter heb jij inmiddels uitgelegd, en voor de swinger heb ik al een huis dat 2x zoveel waard is, maar dat kan ik niet meer verkopen ofzo :confused: (nee geen unique gebouw, maar me familie leefde er eerst in. staat trouwens wel me pubgame bed in, misschien daarom?)

Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  11. Waldpyk

Waldpyk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Subtarget op body/kruis/hoofd werkt allemaal. moeten er wel 2 achter lopen natuurlijk.

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dacht misschien omdat het hoofd eraf vliegt, dat de kogel dan verder komt ofzo :+ beetje vergezocht misschien. Weet je die andere misschien ook? O-)

Edit: The Teaser lukt mij ook niet, ik kan niet snel genoeg een emote selecteren voordat ze me slaan :+

Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  13. Waldpyk

Waldpyk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die andere is mij wel gelukt, heb een huis van 4500 gekocht en die is nu 13000 waard. in market garden stond nog een 2 sterren huisje met 1 ster meubels, alles naar 5 sterren gebracht. en die verheur ik, op langere termijn is dat meer gold, maar als ik hem verkoop heb ik de achievment.

en dat met dat huis heb ik ook, die waar ik met lady grey in woonde kan ik ook niet verkopen of verhuren. o_O

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat huisje van mij is trouwens die precies voor fairfax gardens, met dat hekje in de tuin dat met een hoek naar je voordeur gaat. Wil hem verkopen voor de achievement :x maar kan voorlopig niet :+ misschien een bug dat als je familie erin heeft gewoond? of omdat er mijn sleepmaster staat?

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Even een klein simpel vraagje. :)

In het hele begin in de guildcave vind je een suicidenote bij een skelet.
    Daarin staat dat hij een "gem/stone" in het water heeft gegooid.

Is dat die

bewitching augment gem die je vind in de divespot?

16. Gillded

Gillded Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fable 2 Hulptopic [SPOILERS]

Heej mensen, ik heb Fable 2 zins paar daagjes, en nu heb ik een vrouwtje, en een huisje, alleen nu lukt het me telkens niet om mijn huisje Matrial home of zo iets te maken, zodat mijn "Gezinnetje" er in gaat wonen, kan iemand mij aub duidelijk uit leggen hoe dit moet doen ? welke knoppen en kopjes en dingen en zow

Merci:thumbs:

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Naar dat "examine property" gaan en dan make marital home. Als het er niet staat moet je ff je vrouwtje laten volgen en het nog eens proberen.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Waar kan ik een banjo kopen?
    Waar kan ik een trouwring kopen?
    Waar vind ik de expression 'Laugh'?

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De Lute kan je kopen in Bowerstone General store. Trouwing overal wel, sowieso in Bowerstone (juweler) en Laugh krijg je bij 50% Good.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, nice. De Lute, juist. General Goods Store Bowerstone, dat is toch de eerste winkel zo gauw je binnen komt, rechts? Nog vóór de brug? Want daar zag ik 'm uurtje geleden ofzo, niet! :eek: Nog maar 's goed kijken dan. En Jeweler was me helemaal ontgaan, logisch.

Deel Deze Pagina