Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat ik de mijne dan ook vandaag krijg, ben wel zo weg maar door middel van een briefje kan ik het zelf afhalen @ postkantoor wat geen probleem is. Mijn game was de 25ste verstuurd via registered mail..

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dit meen je niet :lol:

Bij mij en Modder-Eter ook, hadden beide een brief gekregen dat we het geld zelf maar moesten verzenden ( We hadden eenmalige bemachtiging gekozen ). Beide gedaan en kregen een paar dagen later een brief dat ze het zelf er af zouden halen terwijl we het al hadden verzonden. Ik had zelfs nog gebeld en alles zou goed komen. Gisteren hebben ze het bij ons beide het er toch nog afgehaald, dus wij hebben 2x 23,49 betaald. Ik geef ze een paar dagen de tijd om het terug te boeken anders krijgen ze weer een belletje, paupers.

3. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Gister ook Fable 2 van Gamehubs binnen gekregen, blijkt er maar één copy in te zitten terwijl ik er drie had besteld... :{
    Nog geen reactie op email.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Vrijdag had Gamehubs mijn 3x Fable LE en 1x FarCry opgestuurd, gisterochtend binnen gekregen (Extreem snel dus weer imo). Mn peeps moesten nog wel ff 43eu lappen aan de deur, maar ik had ze al verteld dat dat geen probleem was.

Waarom iedereen belasting moet betalen is trouwens heel simpel(!), Gamehubs liegt niet meer over de waarde die erin zit, dus ze schrijven gewoon op wat je betaald hebt (In mijn geval zo' n 130eu). Ze zullen wel op de vingers getikt zijn omdat ze het steeds als gift opstuurde terwijl dat niet zo is.

Anyway, Fable 2 owned, de Halo armor owned in Fable 2 en FC2 wou ik eigenlijk niet, maar die nam ik ipv Fallout 3 :p.
    /me is happy

5. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Fable word eindelijk vandaag afgeleverd door UPS.

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    W000t,. net Far Cry 2 en Midnight Club LA Binnengehad en Little Big Planet van Bart Smit !!

7. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0

Hoe is de levertijd van bart smit? Ik heb daar gears 2 besteld, release datum daar staat op 7 nov. Word hij dan donderdag middag ofzo verzonden zodat hij vrijdag afgeleverd word?

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Bart Smit levert dus erg snel, gister stond bij mij verzonden en vandaag dus al binnen, had hem echt niet verwacht dat ik hem nu al zou hebben

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Sinds wanneer ligt Bart Smit in het buitenland :p.

Anyway, ik hoop dat morgen mijn Fable 2 binnenkomt! FarCry2 heb ik wel gezien, ik wil Fable 2. Eigenlijk nog liever Fallout 3, maar die hebben ze niet :'-(

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20

nou toevallig ligt bart smit ook in Belgie:+

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hmm lekker dan. Gamehubs cancelled gewoon even alle drie mijn Little Big Planets.

:confused:

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Lekker dan.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    once again idd..... Probleem met LBP is dat ik het spel gewoon TE duur vind. No way dat ik 65 neer ga leggen voor een computerspelletje.

Op Renchi staat een AS versie. Ik neem aan dat dit dan de Asian versie is en dus ook de verkeerde?

14. regtur

regtur Save the last humans..

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Fable II binnen via GHbs. 26e verzonden volgens mij + geen naheffing;)

Edit:Fallout 3 nu ook net binnen, kzag net een TNT fiets wegrijden, dus ik had al een vermoeden:)

Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  15. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Fable binnen met UPS moest niks betalen, maar komt waarschijnlijk nog wel een acceptgiro.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Check even wat voor waarde er op het pakket staat en of er ook een sticker op zit die er naar jou weten niet hoord. Dan weet je vaak wel genoeg ;d.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Huh, mijn Fable 2 is vandaag binnengekomen 8). Had hem niet verwacht, dus niet op de bel gelet. Morgen ophalen op het postkantoor :D.

18. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0

er zit een grijs stickertje op en daar staat op OFD cleoart. nr.910001,
    dus zal nog wel een naheffing krijgen.:'-(

19. Stepp1n Raz0r

Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vorige week een mail van play-asia dat mijn L.E. van fallout 3 is verstuurd op de 27ste.
    Hebben andere ervaring hoelang het zou kunnen duren wanneer je je pakje hebt binnengekregen.
    En kan je ook je pakje volgen van play-asia?

20. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meestal m'n pakje van PA binnen een week.
    Je kan je pakje niet volgen bij PA.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina