Call of Duty 5: World at War Beta ervaringen

Discussie in 'Algemeen' gestart door ALojan, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af hoe die perk werkt dan...
    Sta je dan in de scorelijst als dood? (niet zo relevant voor team deathmatch, maar wel voor S&D) Ik vraag me af of hij veel gebruikt zal worden...
    Ook het bomenklimmen heb ik mijn twijfels bij...
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Die 2 perks zitten er toch helemaal niet meer in?Het waren toch geruchten die ontkracht zijn?( je kan de volledige perk list zien bij de beta neem ik aan).
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Die perks zitten inderdaad niet in de game... dus zie je iemand in een boom, dan is het een glitch.
    En play dead hebben ze eruit gehaald omdat het dan een compleet andere game werd waar iedereen maar steeds rondloopt en op lijken schiet.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik schiet gewoon net zolang door tot er +10 o.i.d. in beeld komt, dan geloof ik pas écht dat ie dood is :+
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de beta echt super toff , ik vind hem stiekem zelf leuker als COD4O-)

    Deze ga ik zeker weten kopen..na alle Gears 2 gekte uiteraard !
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind de BETA steeds leuker worden. Er is niets grappiger om je team-maten te horen schelden omdat de tegenstander weer een stel honden op je afstuurt. Geweldig!

    Was het in COD4 dat je nog enigzins kon schuilen voor een helikopter is het in COD5 bijna onmogelijk om een safe-spot te vinden.

    Ook is de RoundHouse map nu zonder die glitch een stuk leuker. Schieten op die tanks, continu opletten of je geen sniper ziet zitten in het midden en je flanken in de gaten gaan houden. Tevens is de M1 Carbine erg gaaf als je deze met z'n 4en gebruikt en dan dat heerlijke "KLING" geluid hoort :)

    Erg leuk spel! Kan niet wachten totdat hij via BOL op m'n deurmat valt :)
     
  7. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    is die glitch er uitgehaald ja? eindelijk!!
    kunnen die zielige kknoobs me eindelijk niet meer triest afmaken van onder de grond.
    khoop dat als het spel uitkomt er in de nieuwe maps ook geen glitches zitten btw
    kan echt mijn zin verpesten
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Groot gelijk. Maar sinds de kleine update van vorige week zit er niemand meer onder de map in Roundhouse :) Veel leuker level geworden. Rot tanks, altijd uit blijven kijken.

    Lig je daar lekker te chillen en te snipen rijd er ineens een tank over je kloten heen. O-)
     
  9. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zag vanmorgen idd dat er een update was. Mooi dat ze dat nog geregeld hebben voor een beta demo.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Inderdaad. Stond ik wel raar van te kijken. Had verwacht dat ze dit gewoon zo zouden laten en er in de retail versie wel wat aan gedaan hadden.

    Is het nou al confirmed dat je de punten die je haalt als beta-tester meeneemt naar de final-versie van het spel? Of moet je dan weer opnieuw beginnen? K'vind namelijk dat het levelen veel slomer gaat als bij COD4
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.039
    Leuk Bevonden:
    9.593
    Je moet opnieuw beginnen. :)

    En het gaat tot level 65 ofzo, 10 prestiges...
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Je moet opnieuw beginnen? Kut! Hopelijk telt die Zombie mode ook mee als puntjes :) Vind het namelijk nu echt te langzaam gaan.
     
  13. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    haha gaat zeker langzaam he..! Al ga ik met de real versie meer op de challenges letten, zodat het ranken wat sneller gaat..
     
  14. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    holy f*ck 10 prestiges??
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.039
    Leuk Bevonden:
    9.593
    Die zaten ook al in CoD4 toch?
     
  16. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ja...maar nu heb je 10 pretiges tot level65(en cod4 tot level 55)
    en ik denk dat je bij de laatste paar levels zooo lang bezig bent
    bij cod4 deed je er bij de laatste paar levels al redelijk lang over,
    en nu moet je daarbij-op nog 10 levels...met elk een nóg hogere xp

    maarja...ik ga tot level 65 en ik ga niet prestigen...is nutteloos
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik ga natuurlijk wel weer prestige. Heb nog een heel jaar totdat Call of Duty 6 uitkomt. Door di prestiges wil ik juist doorspelen.
     
  18. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    idd prestiges is leuk, en het heeft dit keer wél nut, want bij iedere prestige krijg je er een custom class bij geloof ik..
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zouden ze hier misschien nog wat aan doen? Overigens vond ik het behalen van Call of Duty 4 ( Level 55 ) niet lang duren. Als je kijkt naar hoelang je ongeveer moet spelen? Wat zijn nou 3 hele dagen verspreid over 1 maand?

    Bij deeltje 5 is dit weer anders. Ben gisteren Level 25 geworden maar het begint nu wel akelig langzaam te gaan. En dan er bij nadenken dat ik al redelijk wat challenges voor elkaar heb gekregen.
     
  20. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij dat het dan juist beter is. Geeft de mensen die ervoor gaan meer credit. als iedere jan joker prestige 10 kan halen in een mum van tijd is er ook niets meer aan:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina