Ik dacht dat je langer niet had geupdate omdat er stond: laatste update 31 oktober. Maar ik waardeer je inspanningen hoor Pro Evo Gamer, wordt het niet eens tijd dat jij iets gaat spelen?
Mij niet opjagen he Schalke 04-Celtic 2-1 1-0 Kuranyi 65ste minuut-2-0 Kuranyi 81ste minuut -2-1 Mcdonald 90ste minuut. Daarna was hij offline blijkbaar geen zin in een terugmatch
Hoop dat die snel geupdate word want heb hiervoor standen doorgegeven die er nog niet bijgevoegd zijn!
Bericht van II eXoDuSs x: Net tegen Totteham gespeeld, moet nu nog maar 1 wedstrijd tegen Anderlecht PSV - Tottenham 3 - 1 Lazovic 21'24'39' Pavlitjenko 52' Tottenham - PSV 2 - 2 Bentley 23' Simons 25' Modric 80' Lazovic 88'
Ja was echt een raar moment ja.. Beetje jammer dat ik daardoor de wedstrijd verlies.. Maar ja volgende keer beter..
Ajax - Atletico Madrid 4-4 3x Sinama Pongolle 1x Aguero 3x Huntelaar 1x ??? rood : Emanuelson , Seitaridis Atletico Madrid - Ajax 1-1 Aguero Huntelaar
Ik probeer je vandaag nog een invite te sturen mijn friend list zit weer vol dat word weer iemand eruit gooien
Ik speel net een wedstrijd tegen Ajax, en ik sta 3-0 voor net voor rust, en hij disconnect! WTF, het is een toernooi, had dit niet verwacht. Wat gebeurt hier mee?