Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, doe het tegenwoordig ook niet meer, maar aan het begin loont het nog wel (XP en de mines kun je verkopen). Vandaar dat ik het toch even meld.

     
  2. Trilok Chiren

    Trilok Chiren Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: Ik zit de heletijd met maar 1 radiozender :confused: (de andere 2 doen t niet) en het is gewoon constant propaganda van die president.. zijn er ook nog zenders met dat leuke jaren 50 muziek? En waar kan ik die krijgen?
     
  3. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je verder gaat met de main-quest line krijg je op een gegeven moment een radiozender met jaren 50 muziek erbij, GNR newsradio.:) Er is ook een side-quest genaamd "Agatha's song" als het goed is krijg je van deze quest ook een extra radiozender, maar dat kan ik niet bevestigen omdat ik deze nog niet gedaan heb.
     
  4. Trilok Chiren

    Trilok Chiren Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok thnx, naja dan moet ik nog maar even geduld hebben, want ik wil nog niet verder met de main quest. Ik zit nu linksboven in de map alles te exploren :p
    ben al een aantal grappige dingen tegengekomen daar.
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wow. Gisteren weer lekker gespeeld en wat een top spel is dit.

    Ten eerste zijn dogmeat en Charon (zullen vast wel meer followers zijn maar ik heb hem toevallig) echt geweldig. Maar vraagje. Als ik hem een AK47 geef en wat kogels (25) kan hij hier dan eigenlijk ook mee vechten? Hij ziet er namelijk geniaal uit nu ik hem Brotherhood of steel armor heb gegeven. Echt geweldig.

    Ten tweede vind ik het rondlopen en op ontdekking gaan veel cooler dan in Oblivion. Je moet ook wel op zoek gaan voor wapens en voor ammo. Gebruik trouwens echt bijna alle soorten wapens in de small gun klasse. Leuk dat ze allemaal nut hebben!

    Daarnaast gisteren de missie gedaan voor Mister Crowley you got to shoot them in the head (begint in the underwordl (museaum of history naast Washington memorial) ik de quest doen. Uitvinden waarom hij de sleutels wou en zelf de sleutels gebruikt in fort Constantine. Vind ik daar benenden een experimenteel power armor. 50 damage resistant en niet die nadelen van minder agility.
     
  6. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik even wat dingen tussen spoiler tags zetten.;)
    Maar Fort Constantine is inderdaad vet, ik neem aan dat je de Big Guns bobblhead daar ook in de kluis hebt gevonden? Ik vond het wel jammer dat je de atoombommen die daar opgeslagen liggen niet op kon blazen.:9 (Ik dacht dat dat kon als je die deuren kon openen waar je 100 lockpicking voor nodig hebt, maar toen ik eenmaal 100 lockpicking had een weer terugging naar Fort Constantine lag daar alleen maar en boel ammo en wapens.:9
     
  7. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er eigenlijk iemand die robot gekocht die je tegenkomt vlakbij tenpenny tower?
     
  8. Tim90

    Tim90 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil graag een Brotherhood of steel armor maar kan je de zelf ook aan en waar zijn die te vinden of moetk er echt zo´n mannetje voor doden :)
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Kan je waarschijnlijk nog niet. Moet je voor getrained hebben bij de brotherhood, dan pas kan je ze aan doen.
     
  10. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat Fallout 3 niet makkelijk is, maar wat zijn jullie ervaringen?
    Ik ben er ondertussen wel achter dat FPS op de console voor mij totaal niet werkt. ik kan dan nooit snel en precies genoeg richten. (Halo 3 nog wel 'te doen' op makkelijke moeilijkehidsgraad, Far Cry 2 waarschijnlijk binnenkort in de verkoop (although not sure)

    Hoe zit dit hier? Kan dit een reden zijn om hem niet te kopen?
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Deja vu 8)

    Anyways, ik ga de game wss donderdag kopen. Ben nu door die review en hoe jullie erover praten verkocht. :)
     
  12. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik antwoord wil hebben, maar binnen no-time is hij bedolven onder andere reacties, dus ik denk ik post hem gewoon nog een keer.
     
  13. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het moeilijk hebt met het richten op een vijand dan is fallout 3 zeker iets voor je. Ik ben nu ook niet echt een held in het schieten op vijanden in een FPS maar dankzij V.A.T.S is dat super handig RB indrukken en je kunt zien waar je je vijand het snelste dood door kan krijgen. Super handig en het werkt ook nog eens :D !

    Maar kwa verhaal is het ook een super game kom ik nu ook steeds meer achter ben nu een stukje verder in de game en vind hem telkens beter worden. Ook al heb ik hem nog niet helemaal uitgespeeld (wat ook nog een hele tijd gaat duren :lol: ) Het is zeker een aanrader !
     
  14. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht... Het is geen FPS...
     
  15. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het heeft wel FPS-elementen;)

    Maarals je AP op is kan je VATS toch even niet gebruiken? Is dat kwalijk?

    Zo nee, dan zal ik hem wel kopen.
     
  16. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, klopt het dat optional dingen niet donker worden als je ze gedaan hebt? Want:

    Bij dat je die bom moet defusen, kan je met zo'n verslaafde gast praten. Dan krijg je zo optional objective dat je zijn pillen ofzo uit dat waterbassin ofzo moet halen (ja lekker duidelijk ik weet het :9). Maar dan haal ik ze daar vandaan en dan komt wordt die tekst van de optional objective helemaal niet donker:confused:.
     
  17. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    55 euro gedeeld door 36 = 1,50 euro per uur.

    fallout 3 wikipedia.

    Schrikmomenten,lachstuipen,vats...afslachten.

    Inderdaad gamespot had gelijk |:-
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Netjes. :thumbs:
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^
    Zeer netjes, totaal verdiend ook!
     
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie cijfertjes voor zowel de game als de console!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina