Arcade of Pro

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door michaelboz, 4 nov 2008.

1. michaelboz

michaelboz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

Na lang twijfelen tussen de Ps3 en de Xbox360 is mijn keuze op de Xbox360gevallen..:cool:

Nu de volgende twijfel..

Wanneer je alleen van plan bent om de games zo van de cd af te spelen, wat is dan een beter keuze? De Arcade of de Pro?

Ik zou graag wel nieuwe patches of meer content willen downloaden voor de games die ik dan speel, maar zou je dan genoeg hebben aan de Arcade?

Alvast bedankt voor antwoorden en tips.

Gr Michael

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de spellen sowieso gewoon van de CD afspelen, je kan ze niet compleet op de schijf zetten ;) Maar ik zou voor de Pro gaan, zeker als je content wil downloaden.

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij kan je alleen XboxLive Gold als je een harde schijf hebt.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je veel content wil gaan downlaoden heb je niet genoeg aan de Arcade. Binnenkort kan je ook spellen gedeeltelijk op je hardeschijf zetten waardoor het spel beter gaat lopen. Dus persoonlijk zal ik de Pro nemen.

Als je nog meer vragen hebt kan je die hier vragen. :)

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=109751

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    You are very wrong! :mad:
    Een MU is ook goed genoeg.

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Excuse me :+

6. michaelboz

michaelboz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok iedereen thanks!

Zo te zien zal het dan toch de Pro worden, het is toch wel belangrijk dat ik gewoon zonder problemen eventuele speluitbreidingen kan downloaden.

Enneh sorry voor het verkeerde plaaten, zal volgende keer mijn vragen in het andere thread stellen

Gr Mic

7. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ga dan voor de Elite.
    Is niet heel veel duurder dan een Pro en alsnog een stuk goedkoper dan een ps3.

Heb je meteen alles wat je ooit maar nodig gaat hebben aan videokabels erbij zitten.
    En je kunt helemaal los gaan met het downloaden van gratis dan wel betaalde content op xboxlive.

@ Brunow,

En juist om die reden heb ik zelf afgelopen zondag een Xbox360 Elite besteld (Samen met Gears of War 2, leek me wel een leuk pakket voor aanstaande vrijdag.)

Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  8. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    zeker met die cashback actie ;)

Deel Deze Pagina