[Forza 2] Show Your Ride [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 8 aug 2008.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    vette pixs hoor mazda.. Aston ziet er goed uit.
     
  2. Logitech101

    Logitech101 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ziet er strak uit
     
  3. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    leuke advertentie..

    als ze online staan koop ik er 1
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    AB FLUG Supra, Gulf edition:
    [​IMG]

    EDIT;
    En nog meer Silverstone, ditmaal de Corvette C6 Z06
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    netjes.. eerste drift foto. is erg gaaf.
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jammer alleen dat er geen rook te zien is ;( Die tweede is een beetje vanuit een ongelukkige hoek geschoten.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Het zijn echt haast foto's. Super man :thumbs:
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Wakker houdertje!!! lol.:b:


    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben de game sinds kort aan het spelen. Het is een aardige game, maar saai. Had echt veel meer variatie in tracks gemogen. Wat minder wagens was ook niet erg, want zitten behoorlijk veel lelijke / gare wagens in.

    In PGR3 had je ook maar een beperkt aantal tracks, maar had je al wat minder wagens en events. Heb in die game met maar 3 wagens gereden en was in een weekend klaar met de game (SP dan).

    Speel nu 's avonds een uurtje Forza 2, maar lijkt wel of er maar 3 tracks zijn (en dan korte/lange/spiegelbeeld versie). Als je dan een paar races gereden hebt, ben je het ook wel weer zat. Zit nu op level 21 en moet volgens mij nog de helft tot drie kwart van de races, die ook nog eens steeds langer worden (meer laps).
    Ook is de AI en opstelling erg wisselvallig. Ene moment rij je zo bij ze weg, omdat je wagen veel sneller is, de ander moment blijven ze wel in de buurt. Ene event kan je met een wagen rijden die lekker rijdt, andere event moet je met een ruk auto doen.

    Het voordeel is, is dat je de game lekker snel oppakt om even een paar races te doen. Zal de game ook meer met andere games moeten afwisselen, want bijna elke avond Forza 2 ga ik niet trekken.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik vond hem op den duur ook saai worden, ik kon in het begin nog wel lekker rijden. Alleen zijn er inderdaad te weinig verschillende tracks. Erg jammer, hoop dat dat beter is in Forza 3 net als een goeie tegenstand. Ik won alle races te makkelijk en dan is het ook niet leuk meer.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Dude, er is ook nog zoiets als een moeilijkheidsgraad. Op Hardcore kon ik echt niet winnen in de Factory Races.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    In een van de eerdere cups kon ik al niet winnen op hard. Had de snelste wagen (net iets hogere PI dan de rest), maar werd er gewoon uitgereden. Was op Speedway, maar als ze zelfs dan gewoon een seconde per ronde sneller zijn (zelf als je achter ze aan rijdt en de zelfde lijn aanhoudt). :confused:
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ^
    Online is stukken spannender en uitdagender en leuker, vind ik. De Career heb ik na 35% links laten liggen.

    Foto update:
    430 Scuderia, Silverstone
    [​IMG]

    [​IMG]

    1982 911 Turbo, Silverstone
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Weer super foto's, je hebt talent :thumbs:

    Online lag mij juist helemaal niet, ik ben met de career tot 66% oid gekomen. Ik had deze game gekocht, omdat ik een echte race liefhebber ben. Alleen het begon wat te saai te worden 8) Dus nu ligt die stof te happen in de kast. Het komt er ongeveer op neer dat ik op de console gewoon liever arcade racers speel, vind ik veel fijner. Op de pc rij ik al met sims dus heb ik toch van alles wat! ;)
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ondanks dat de races wat eentonig zijn en je constant op dezelfde circuits rijdt, heeft de game toch wel een verslavingsfactor bij mij. Je pakt hem even op, racet een paar races of events en voor je het weet besef je dat je weer een uur die saaie races op die herhalende tracks aan het rijden bent, maar blijf je doorgaan.

    Heb nu bijna level 30, en heb nog ziekelijk veel races te gaan. Ga het wel proberen om alle events/races te voltooien en tussendoor wat exhibition / time trial races.
    Heb regio Europe, maar sommige auto's worden volgens mij in een bepaalde regio unlocked. Dan zou ik een ton neer moeten leggen om Japan of USA te kiezen, weer enorm veel events rijden om bepaalde levels te halen, en dan pas worden sommige wagens geunlocked. Weet niet of ik dat ga doen.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je moet in het begin niet wisselen tussen de Regio's. Want in het begin betaal je nog maar een ton ofzoiets dergelijke maar na 2/3 keer wisselen betaal je elke keer 2 miljoen om te wisselen. En volgens mij kun je gewoon met de regio Europa alle races halen zonder te wisselen.

    Wisselen van regio's moet je dus pas op het laatste doen om bepaalde achievements te halen waarbij je alle auto's uit een regio moet hebben.
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En dat heb ik precies hetzelfde,op zich vind ik het niet zo heel erg om constant dezelfde parcouren te racen maar het is gewoon meer het geduld nivo bij mij wat ik gewoon niet heb.
    Bijvoorbeeld met het vrijracen van Exotic bolides,dat duurt mij gewoon veel te lang en dat probleem heb ik ook met Gran Turismo.

    Wat ik wel mis zijn de circuits vanuit het voorgaande deel,zoals misschien al bekend is hou ik erg veel van de Fujimi Kaido en ik hoop dat die toch ooit weer terugkomt in een Forza game.
    Heel langzaam ben ik ook weer met de game bezig,maar speel het alleen niet zo vaak.
    Enig wat me niet bevalt is de menu structuur,maar dat is dan weer een kwestie van smaak.
    Voor de verder rest vind ik deze simulatie nog altijd de beste voor de console,omdat je zoveel met die wagens kunt uitvoeren.

    De replay camera standpunten zijn erg standaard,en niet zo mooi als die van Gran Turismo.
    Ook de fotomode vind ik echt lastig om mee om te gaan,omdat je afhankelijk bent van de stand van de zon.
    Bij PGR4 is dat probleem minder,alleen daar is de camera weer een pain om mee om te gaan.
    Maar ik heb echt hoge verwachting van Forza 3,want dat moet gewoon de shit worden.:b::)
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Klopt, doe ik ook pas aan het einde, om bepaalde wagens die ik nog niet kan kopen te unlocken.

    In het begin rij je wel met de wat tragere bakken, maar in GT vind ik het erger, daar lijk je echt als een slak te gaan. Met Forza 2 zit je wat sneller in leukere, snellere wagens. Zijn ook diverse auto's in bijv. de B klasse die echt heerlijk rijden. Die R4 wagens rijden over het algemeen ook erg goed.
    Vanavond maar weer wat verder spelen.
     
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik wacht gewoon op game RACEpro van Atari/SimBin lekkere sim racer gaat dat worden. En.....Zandvoort circuit zit erin. Lekker slingeren tussen de duinen.
     

Deel Deze Pagina