[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In Bowerstone en Bloodstone kan je genoeg toffe kleren kopen. Van (heel veel) selderij val je af.

    Het beste is om gewoon health potions te nemen of de Ghoul Augment te gebruiken. Hierdoor krijg je health erbij voor elke klap die je uitdeelt. Met 3/4 klappen is je balkje weer helemaal vol.
     
  2. Waldpyk

    Waldpyk Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ik citeer half de fable spelers over de wereld even:
    Eet Celery en je valt met -5% per celery af.
    Je kan stats van voedsel en bier bekijken door naar links te gaan met je joystick geval.
    Verderop in het spel is betere kleding te koop, ik loop in 5 sterren kleding in A zwart en Y Auqablauw.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Dope, waar vind je die augment? Enneh, waar vind je selderij? :+
    Me hele character zit ook onder de blauwe strepen, dat is wel tof. Magie ownt. _O_
     
  4. Waldpyk

    Waldpyk Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Bowerstone:
    ga nar de blacksmit stal, draai tot een dusvere manier dat de pub aan je rechterkant zit en de townsqaure aan je linkerkant zit, dan zie je een steegje, ga daar in en je ziet een woonwagen geval, daar staat iemand die augments verkoopt, ben je net bezig zijn het tot ongeveer 3 sterren augments ben je al heel ver dan heb je tot en met 5 sterren augments

    selderij kun je kopen bij een product trader volgens mij. staat tegen over de meubelwinkel in bowerstone.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die Augment weet ik niet precies, kreeg hem bij een quest dacht ik. Selderij kan je gewoon kopen in het kraampje naast de meubelwinkel in Bowerstone.
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    haha, echt een briljant idee :lol:
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Eindelijk The Completionist gehaald. Alles skills op 5 sterren (en sommige 4) is echt niet leuk.

    Nog een paar achievements te gaan O-)
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    twee vragen:

    - kan je alle achievements halen met 1 karakter?
    - kan je vanaf de eerste seconde het spel offline co-op spelen en doet dat dan geen afbreuk aan het verhaal?
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alle archievements halen met een character. Alleen zul je dan op een paar momenten je xbox moeten uitgooien als je een keuze hebt gemaakt zodat je je laatste savegame hebt en dan een nieuwe keuze kan maken. (op het eind)
    Je kunt ook vanaf het eerste moment het spel co-op spelen ja. Er verandert niks in het verhaal.
     
  10. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    daar is ook een soort van glitch voor he :+
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Fixed :D
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vertel :eek:

    Net trouwens ook The Duelist gehaald door gewoon maar wat in het wilde weg te slaan...

    Moet alleen nog The Gargoyle, The Teaser, The Sharpshooter, The Hoarder en The Dollcatcher.
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    The Duelist had ik ook door gewoon in het luchtledige te meppen. xD

    Ik had ook ff vraagje. Ik zie bij town criers een heleboel titles staan maar het loopt maar tot 4 sterren. Zijn er ook 5 sterren titles en als die er zijn waar kan je ze halen?
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup. Ik ben op het moment King (5 sterren). Volgens mij krijg je nieuwe titels bij het uitspelen van het spel en ook bij het kopen van bepaalde gebouwen en het hebben van een bepaald aantal winkels/gebouwen.

    Heb nu alle quests gedaan, ook de side quests. Op het moment resten alleen nog die laatste paar achievements en dan ga ik maar eens beginnen aan SR2 :)

    Edit://
    Bij Attractiveness staat ook "Home Bonus", wat houdt dit precies in?
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Bij je huizen heb je toch altijd aan de onderkant bonus staan. Dus jij hebt een huis met bonus attractive waar een gezinnetje in zit :+

    Overigens, the duelist haal je dus door:

    5x te slaan, maar wel met speed 5sterren gekocht
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mensen ik zit een beetje met een dilemma. Dit is mijn eerste Fable dus ik probeer voor mezelf nog een beetje uit te vogelen hoe ik het wil (blijven) spelen. Het belangrijkste voor mij is dat m'n char (female) er aantrekkelijk uit blijft zien. Ik lees verhalen van mensen waarvan hun char eruit ziet als de Hulk, chars met dikke penzen etc. 8)

    Ik eet niet, en als ik al eet zorg ik dat het gezond is. Dus dik worden zal ik niet. Maar ik wil er ook niet uitzien als een vrouwelijke Conan, dus wat betreft Strength heb ik die drie tabjes daaronder op level 1 maar 'durf' dus eigenlijk niet verder met Strength upgraden uit angst dat m'n char dalijk dus....in een Conan veranderd. Ik lees ook verhalen over blauwe gloeden door veel Magic use, dat vind ik opzich nog niet zo heel erg als het ubergespierd zijn, alhoewel ik ook geen wandelende neon-lamp wil worden. Dan blijft Ranged over (daar focus ik me tot nu toe ook het meest op), voor zover ik heb kunnen zien wordt je char daar alleen.....langer van ? Kan dat kloppen ?

    Anyways, allemaal leuk en aardig maar is het uberhaupt wel mogelijk om het spel fatsoenlijk te kunnen (blijven) spelen zonder MET NAME Strength teveel te upgraden ? Magic ben ik nog niet helemaal over uit hoe ver ik daarin wil gaan. Wie oh wie heeft wat tips voor mij om te blijven genieten van wat ik tot nu toe ervaar als een meesterlijke game ? :)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Gewoon een beetje upgraden, en koop bij elke food/produce trader gewoon alle celery die je kan vinden.

    Mijn gasje heeft alles bij strenght helemaal vol, maar prop me gewoon elke keer vol met celery en blijf gewoon slank. Heb alleen geen female char :+

    p.s. the extremist en the paragon achievement :+
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke. Maar mijn punt is meer, een gespierde kerel, oke....maar een gespierde vrouw vind ik echt not done :+ Dus vandaar dat ik wat huiverig ben om binnen het Strength gedeelte teveel te upgraden. Maar als ik jou begrijp kun je dat effect dus ook (een beetje) tegengaan door veel seldery te eten ? Ik dacht dat dat alleen hielp tegen fatness, of maakt de game daar niet zoveel verschil tussen ?
     
  19. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Strength:
    Alleen als je Physique (meer melee damage) upgrade word je gespierder, toughness en brutal styles kan je gewoon maxen.

    Skill:
    Als je accuracy (meer ranged damage) upgrade word je langer/groter, dexterity en speed kan je gewoon upgraden zonder dat er iets aan je character veranderd.

    Will:
    Krijg je die blauwe "strepen" van, moet nog ff testen hoeveel je kan upgraden voordat je op een "neon lamp" gaat lijken. :+

    *edit*

    Als je Physique en Accuracy weer verminderd, dus die upgrades ongedaan maakt, gaan je spieren weer weg en word je weer kleiner. Die strepen van willpower blijven staan, ook al ga je van alles max naar helemaal niks.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, info waar ik wat mee kan. Top, bedankt ! :thumbs:

    Nu snap beter wat ik wel met een gerust hart kan doen en wat ik beter kan laten. Meer melee damage vind ik niet zo heel belangrijk, want daar ligt mijn focus toch niet. Dus dan upgrade ik alleen Brutal Styles zodat ik toch toffe technieken leer, en Toughness voor m'n HP balk (dat was dus m'n voornaamste zorg).

    Met Ranged blijf ik dus gewoon op de volle toer doorgaan, mijn titel is niet voor niets Gunslinger ! :cool: (alhoewel m'n meidje ook niet 2.20 meter ofzo hoeft te worden, dus ik hou het wel in de gaten of ze niet TE lang wordt hehe :+)

    Wat Will betreft, ik probeer de nuttige Spells er tussenuit te pikken want zovaak gebruik ik het eerlijk gezegd nog niet. Dus met die blauwe strepen zal het automatisch wel meevallen. Moet zeggen dat ik Raise Dead wel superhandig vind !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina