Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker dit game verdiend dat echt geweldig dit game
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze :eek: Maar zeker verdiend en goed om te horen! Spoort ze wellicht aan tzt met uitbreidingen of zelfs Fallout 4 te komen. Eindelijk weer leven in de serie. :thumbs:
     
  3. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldig spel!! heb hem sinds vorige week woensdag al in me bezit en ik kan niet zeggen hoe goed dit spel is!!! Dit is 1 van de beste games sinds tijden voor mij!!.
    Hulde voor Fallout 3!!!
     
  4. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ook nog te bedenken dat heeeeeeel veeeel gamers hem gewoon downloaden op de PC :)
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja uitbreidingen zou goed zijn maar dat ze daar maar bij wachten het is nu al groot genoeg ;)
     
  6. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook wel op de xbox360 hoorO-)
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    downloadende klaplopers daargelaten is t toch mooi dat Fallout ook een commercieel succes lijkt te worden. Dit soort grote games waar veel tijd en geld in geinvesteerd moeten worden zijn zo belangrijk voor studios en uitgevers dat ze als ze floppen vaak niet geneigd zullen zijn om nog eens zulke risico's te nemen.

    ik bedoel waarom zou je 200.000.000 in GTAIV steken als je voor veel minder een peggle kloon kan maken die ook geld oplevert :+ Studios als Bethesda zijn er niet veel meer , ze maken nog echte pure single player avonturen en dat kan ze wat mij betreft geen geld genoeg opleveren :D op naar Fallout 4 ( of planescape torment 2!!!!)
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    100% mee eens... bethesda stop gigantisch veel energie en tijd in hun games, en dat krijgen ze gelukkig weer terug, zo kunnen zij weer mooi investeren in games die nog gaan komen.

    2010.. een nieuwe elder scrolls game, kan niet wachten en met dit fallout succes zal het alleen maar beter worden.
     
  9. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je bij de ranger compound komt? kan het niet vinden
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb nog niet heel ver gespeeld, maar kan tot nu toe dit zeggen:

    Heel die jeugd is geniaal! _O_ Van het punt tot je geboren word tot je de Vault verlaat heb ik me kapot gelachen. Zo veel verborgen grapjes, geweldige teksten en die geboorte en bijvoorbeeld het boekje You're Special zijn prachtige vondsten! :D
    Verder vind ik de wereld tot nu toe indrukwekkend, om te zien, omdat alles kapot is. Echt bijzonder is het tot nu toe nog niet. In Washington word ik direct kapot geschoten dus daar blijf ik nog even weg. Maar alles daarbuiten zijn die oneindig kale vlaktes enzo, moet nog wat verder spelen denk ik, vind dit niet echt super.
    Het speelt verder wel goed/ok, vind menu neit helemaal handig, met name de kleuren. Meer verschil was handiger geweest.

    En één vraag:

    Waar vind ik eten in de Super-Duper Mart? Ik help Moira uit Megaton met haar boek en meot de winkel onderzoeken naar etenswaar en medicijnen. Medicijnen hebi k al.
     
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal er écht van dat ik deze game (nog) niet kan kopen.
    Hier in Berlijn is ie volledig in het Duits (zeggen ze hier bij de Media Markt en Saturn). :'-(
    Ben voor Far Cry 2 gegaan omdat die compleet Engels is...
     
  12. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:
    Heb je alle 3 de schematics nodig van de Rock-It-launcher voordat je 'm kunt maken?
    Ik heb namelijk er namelijk 1 gekregen en daarna nog een keer 1 gejat van iemand, maar als ik bij 'n workbench kom, staat hij niet in het lijstje

    Geniaal moment in de game is als je bij Vault 112 komt en gehersenspoeld word en in 'n creatieve wereld komt als kind. Dat vond ik echt geniaal, hoe verzin je het :lol:!! Tranguility Lane, en het grappigste is als je Betty een mep geeft haha
     
  13. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al in Oasis geweest? Fantastische plek.

    Talking Tree is Harold uit Fallout 2. _O_ Alleen Bob is gigantisch geworden. :)
     
  14. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Ramirez: Welke van de 3 keuzen heb je gemaakt in Oasis?
    Ik heb Harolds hart gedood, maar ben wel nieuwsgierig wat er gebeurd als je een andere keuze maakt. Aangezien ik 'n geflopte autosave kreeg, moet ik Oasis opnieuw doen. Ik kreeg na het vermoorden van Harold 'n mutatie waardoor mijn huid sterker werd
     
  15. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet om die locatie te krijgen...
    met die doctor praten als hij die chick niet wil wakkermaken, en hem mee rinfo voer die rangers vragen dan geeft hij die locatie op de map.
     
  16. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
     
  17. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    In 1 van de hoeken zit een soort kantoortje waar een ijskast staat, daar zit wat eten in
     
  18. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik al.. maar ik kan niet fast travel naar de optional locatie en elke keer als ik er een eigen marker opzet kom ik uit in een doodlopende straat|:-|:-
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Je kunt de kleuren van je HUD en PipBoy aanpassen ;)
     
  20. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die jeugd is denk ik een van de leukste dingen die ik ooit in een game gespeeld heb. vooral op A drukken als je baby bent ;)

    Weet iemand in wie zijn huis in megaton nog een pipboy staat? Heb er pas 1tje uit de vault.

    Is het trouwens zo dat je voor sommige locaties echt alleen door de metro kan? Want ik wilde keer gewoon door de wasteland lopen, maar werd steeds naar een ondergrondse gestuurd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina