Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Snachts is moeilijker dan overdag. En kwa wapen combinatie kan je het beste gaan voor: Sniper+LMG. Eerst zoveel mogelijk kills met de sniper, en dan opruimen met een LMG. Gebruik ook veel grenades en wees niet zuinig met je kogels. Verder kan de gun turret van een assault vehicle ook goed helpen. Succes, want van Fable 2 naar Farcry 2 is wel ff een grote stap.

Als farcry 2 btw te moeilijk is kan je hem ook op easy zetten ( mis je wel heel veel) maarja het kan :)

2. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mis je dan als je hem op easy zet??

3. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das nou niet bepaald mijn tactiek. Ik heb een silenced mp5 en een camo suit gekocht en kan dwars door een kamp sneaken zonder dat iemand me door heeft. Ik kan main quest mission zoals "blaas dit op of steel dat"doen zonder een kill te maken als het moet. Voor een beginner is het trouwens het makkelijkst een assault jeep te jatten en gewoon die turret achterop gebruiken om alles en iedereen af te maken. Althans zo deed ik het.

Bump voor mijn vraag trouwens. Men allies zijn allemaal vermist na dat stukje waar je moet kiezen wie je wilt redden, je allies of die lui in pala. Dat is op het einde van de missies in the northern territory. Ik heb me voorgenomen niet verder te spelen voor ik duidelijk zeker weet dat ik men allies A) terug kan krijgen of B) niet had kunnen redden ( ook niet als ik had besloten naar de kerk te gaan)

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging naar de kerk, maar iedereen werd neergeschoten, je bent sowieso fucked...

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Wil ik ook wel kopen. Moet je die vrijspelen of gewoon kopen als je genoeg diamanten hebt? (hoeveel diamanten?) ... moet maar weer eens een Weapons Shop opzoeken denk ik (btw, speel op 'hard' dus gaat het wat langzamer)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Jeez, nou al een buddy kwijt ><. Ik reed in m'n SUV, en zag een vent op de weg staan.. Ik reed hem vol aan, bleek het mn buddy :mad:.
    Heeft dat nog veel invloed op het spel?

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Hmm, die Josip figuur heeft me al een aantal keer gered (maar eerlijk is eerlijk, ik hem ook, onder zwaar vyandelijk vuur) dus Ja, dood is dood dus 'mis' je mogelijk wel wat.

Misschien een oude save starten?

8. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb het spel vanmiddag ontvangen! Tot nu toe 1-1,5 uur gespeeld en me 1e indruk is dat ik het leuker vind dan verwacht. Tot nu toe is alles leuk om te doen en het is gewoon een prachtig spel. Verder speelt het ook erg fijn vind ik. Ga t zeker veel spelen komenden dagen!

9. Symbiote RX

Symbiote RX New Member

Leuk Bevonden:
    0
    welk personage is het beste?
    hebben sommige meer pluspunten dan andere

Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit game toch bestellen reviews zijn goed en het ziet er goed uit

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Er zit geen verschil tussen.

12. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zou de ene ally niet sterker moeten zijn dan de andere maar het valt wel op dat ik altijd het gaspedaal door de grond moet indrukken om paul ferenc nog optijd gered te hebben voor ik te laat ben en dat ik josip min of meer in zen eentje de 2e wereld oorlog kan laten uitvechten.

Verder heeft het doodgaan van allies volgens mij geen verstrekkende gevolgen. Ze nemen functies van elkaar over. Als je hoofdbuddie dood gaat dan neemt een ander het over, hetzelfde voor de rescue buddy ( mits je andere hebt natuurlijk). Daarbij komt ook nog dat al je buddies op een gegeven doodgaan/verdwijnen en dat je nieuwe krijgt. Of je, je eerdere buddies nog terug krijgt was tevens mijn vraag maar goed ik denk dat ik maar met hun verlies moet leren leven. Zolang ik men achievement nog maar wel krijg :cool: ( save all buddies from their respective predicaments)

13. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag dit spel uitgespeeld,en ik vind het een goede game,alleen heeft het geen unieke sfeer als Gears 2 of Halo 3.De graphics zijn erg mooi,er zitten RPG elementen in,en het verhaal vind ik net niet goed genoeg.Het is zeer zeker geen slecht of matige game,maar een 9 verdient het wel.

14. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm net 2 missies gespeeld, heb niet echt het gevoel in de game te zitten, heb voor me gevoel eigenlijk nog niks gedaan.

Far cry doet me altijd nog herinneren aan de game die bijna mijn gebit uit mijn mond deed vallen van de graphics.

Ga de game zeker uitspelen, maar ben nu nog niet echt onder de indruk zal vastaan mij liggen als ik alle enthousiaste reacties hier lees.:)

15. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    kzit op 23%
    vind het nog steeds een leuk spel alleen heb mijn rescue buddy vermoord8)
    kon kieze tusse genezen en vermoorden
    wou um eigenlijk genzen maar druke perongluk op vermoorden}:]

16. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Per ongeluk iemand vermoorden...

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Heb ik ook last van hoor, vooral aan het begin werd ik niet echt gemotiveerd.. Zodra je van het gevoel van een FPS afstapt, en gewoon lol gaat trappen word het echt een hele leuke game! Vooral beter gebruik maken van je wapens.. In een normale FPS wil je geen kogels/granaten verspillen, maar ik gooi die dingen hier alsof het kruidnoten zijn.

Ik voelde me trouwens steeds meer een James Bond, en dacht, dit soort game moet Quantum of Solace ook worden.

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik vind Far Cry 2 gewoon f*kking briljant, bijna niet te geloven wat de game en de engine allemaal doet ... de engine doet zo verschrikkelijk veel dat je het al bijna 'normaal' gaat vinden. De hele speelwereld komt ook normaal over.

Btw, volgens mij worden die 'roadblocks' pas opnieuwd bemand als je in een safehouse hebt gesaved (klok vooruit). Ik zou het nog moeten dubbelchecken ... of weet iemand al een antwoord daarop??

19. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, die worden ook opnieuw bemand als je gewoon 30 meter verder rijd en dan weer omkeert. Ik vind dat respawnen nogal k#t . Ik heb het eens gehad dat ze respawnden terwijl ik het kamp nog met men mortar onder vuur aan het nemen was.

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    kreeg er wel weer 40 game score voor}:]8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina