Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

1. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar zat ik ook vast, als ze stil staan komen er van die platformen uit waar je over heen moet zo kom je aan de overkant

2. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet boven blijven bij die ringen en dan wanneer ze stil staan loop je via een brug die er uit komt naar de overkant.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ah, wat een vette game is dit. Tot nu toe alleen die missie met Vader en de training gedaan maar hij is echt heel leuk. Alles loopt soepel, gameplay is goed tot nu toe. Alles is vet! Die missie met Vader is echt zwaar dik, rustig aan komen lopen en met gemak al die Wookie's weggooien. Heerlijk! :cool:

:eek:, die volgende level is ziek! Wow, wat een grahpics + muziek + planeet + kleding van je personage. Wat een geweldige plaatje, wat een game! _O_

Dus ook die ene Jedi vermoord, op het laatst zei hij iets van 'I see something in you... ME!'. Wat moet dat voorstellen, is dat je vader ? Leek er wel op :eek:

Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft het over je toekomst.

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Held \o/

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb volgens mij een glitch ontdekt.. Ik speelde in level 2, en moest tegen de boss en was bij lange na niet sterk genoeg. Dus ik dacht ik doe het level opnieuw dat ik in ieder geval force lightning wat sterker kan krijgen. Al op de helft van het level kreeg ik een achievement dat ik 500.000 punten in één level had gehaald. Die punten tellen dus gewoon door als je vlak voor het eind opnieuw begint!

Ik vind het een supervet spel trouwens, de sfeer is top en het is een stuk lastiger dan de demo (Sith Lord). Zeker weten een aanrader!

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, wow hoe krijg ik die 2de baas neer. Ik kom tot het stuk nadat ik dat grote robot beest afmaak. Elke keer ga ik dood als hij nog een stukje groen over heeft. Soms krijg ik ook een beeldje inbeeld dat ik op Y moet drukken, ik druk maar elke keer op Y maar dan gaat het fout.

Speel op de 2de moeilijkheidsgraad, soms is de game echt heel makkelijk maar daarna ongelofelijk pittig.

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Je bedoelt dat rondje met Y in het midden en het Y teken dat erom heen draait? Daar heb je een gedeelte van dat rondje (aan de onderkant) waar je moet klikken wanneer dat Y teken in dat gedeelte is. Hoop dat het een beetje duidelijk is :+

9. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Een tip voor de 2e boss: cast Force Lightning op hem, dan staat hij daar ene beetje te creperen en dan kan je hem oppakken met Force Grip. Cast dan nog een keer Force Lightning als je hem al in je greep hebt met Grip. Als je hem dan weggooit (tegen de Jedi Council members), krijg je een destruction bonus en lightning grenade bonus, waardoor hij vrij snel dood is.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is de 2de baas niet die Kazdin Paratus ofzoiets?

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, die Kazdin gast.

Zal die tip van Elvini wel gebruiken, ik deed elke keer na Force Lightning hem gewoon slaan met mijn saber, wist niet dat je bosses ook kan oppakken met Grip. :)

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    YESS!!! Die motherfucker is eindelijk dood! Stuk of tachtig keer die eikel opnieuw moeten doen, zat ontzettend zenuwachtig die QTE te doen, deed zelfs een knopje fout 8)

13. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Door de spanning heb ik dat ook wel af en toe!:lol:

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jeuzus, na die Kazdan is de volgende baas wel erg makkelijk. Eerste keer ging ik wel dood
    omdat ik op die ontploffende stukjes grond ging staan 8)
    , maar verder was ze goed te doen. QTE was wel extreem vet, en de cutscene die volgde ook trouwens :eek:

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Man-o-man, wat een ontzettend gaaf spel! Ik heb hem net uitgespeeld op Sith Lord met het goede einde, en ik heb me aan een stuk door zitten vergapen aan het verhaal, de graphics, de actie en de fantastische plottwists. Op Sith Lord was de uitdaging behoorlijk aanwezig, maar ik ga zeker nog proberen op Sith Master de game uit te spelen; en dan met het andere einde. Wát een game *)

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het was zeker een leuk spel .. Ik ga hem zeker nog een keer uitspelen (ik heb hem ook net uitgespeeld) :)

17. Serenagade

Serenagade Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O man dit spel is zo vet, heb m in de herfstvakantie uitgespeeld op de ena laatste moeilijkheidsgraad, en gister op de laatste moeilijkheidsgraad. Kmoet alleen nog saber throw op lvl 3 krijgen en nog 3 force talents upgraden -_-+ nog 1 costuum en 2 holocrons.
    De official reviews hebben het helemaal bij het foute eind ben ik van mening, super game!

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    2 holocrons :lol: gelukkig kan je kijken in welk level, anders zou het echt een hel zijn :+

Ga binnenkort hem ook weer oppakken, maar eerst nog even met fable wat achievements halen. Heb echt zin om Sith Master te proberen, al zal dat tijdens het spelen af en toe wel veranderen 8)

Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  19. Serenagade

Serenagade Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die 2 holocrons liggen ergens over kashyyyk verspreid. Waar ik vooral gek werd bij sith master was die eindbaas op Raxus Prime en het laatste stukje op Kashyyyk...

20. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je lord vader dan verslagen zit er al een tijdje op maar lukt niet?!?

Deel Deze Pagina