Gears Of War 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Sterker nog, al hebben ze hem binnen, ze verkopen hem gewoon niet :b:
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Werdt gezegd door een medewerker van het filiaal, wat ik weer vernam van een ander. Kan uit zijn verband zijn gerukt, maar kan geen kwaad morgen even te gaan kijken toch ?
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    39 euro? Hij denkt dat Gears of War 2 op de Wii uitkomt ofwat?

    Kan nooit.
     
  4. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, AgentSmith - waar haal jij die wijsheid vandaan? - in de flyer staatie gewoon voor 57 Euries!

    Laat maar - net je berichtje gelezen...gossip dus. Ben wel benieuwd!
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  5. SuperHeldt

    SuperHeldt Gears of War 2 :)

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Net langs de Dixons geweest, ze kregen het spel vanmiddag binnen. Kan hem vrijdag helaas pas meekrijgen. _0/
     
  6. robkitetop

    robkitetop Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de release van Halo 3 en GTA IV was er ook een launchprijs van 45 euro bij Mediamarkt en Saturn, dus zo'n gekke gedachte is het ook weer niet.
    Het is wel zo dat het toen in de folder was gemeld, nu staat er echter een andere prijs dus ik denk ook niet dat ze het voor bovenstaande prijs zullen gaan verkopen, maar we zullen zien.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    39 euro kan gewoon niet. Vaak is zo'n aanbieding van Halo 3 en GTA IV omdat MediaMarkt ook wel weet dat deze games heel veel gaan verkopen.
     
  8. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zometeen even de plaatselijke gameshop proberen.. die is pas geopend misschien dat hij zich nog niet veel aantrekt van release datums!!
     
  9. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook de FRS in Zoetermeer verkoopt em pas vrijdag. Denk dat we deze keer pech hebben. En ik wil em zo graag spelen.

    :):
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach, lijkt mij grote onzin dat ze Gears 2 voor 39 euro gaan verkopen. De MM kan het zich veroorloven om grote batches in te kopen, maar dan kunnen ze nog niet veel lager dan de 49 euro gaan omdat ze anders te weinig marge overhouden. Die mensen willen ook wat blijven verdienen hoor en op games zitten toch al geen winstmarges van 50%.

    Wat ik wel hoop is dat het dan wel een gerucht is dat ergens door ontstaan is en concreter gezegd dus dat ze Gears 2 dan voor 50 euro gaan verkopen. Al lijkt ook dat me wat raar aangezien in de folders een andere prijs stond.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik ga geen eens de moeite doen om langs winkels te gaan, ik haal hem morgen en anders vrijdag wel
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dus? What's your point?
     
  13. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjooo... Gears of War 2 net ff gepre-orderd bij xboxhome :)
     
  14. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me werkt bij gamestore, deze heeft zowel de normale als de LE editie vanmiddag binnen gekregen. Normaal valt er altijd wel iets te regelen, maar dit keer echt niet! Volgens hem zeer strenge controles van MS. Helaas wachten tot vrijdag dus.
     
  15. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net weer een mailtje van dimplus dat hij vandaag verzonden is. Terwijl ik dat mailtje gister ook al kreeg.

    Vreemd.

    Hij zal hier morgen wel zijn denk ik dan maar.
     
  16. cartoonsmart

    cartoonsmart Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 2. The next best thing dit jaar na GTA 4 - hoewel die laatste een beetje tegenvalt, vind ik dan. Ik loop al jaren winkels af om spellen voor de datum te spelen. Als een spel vrijdags de verkoop in gaat moet je hem vaak de woensdag ervoor kunnen scoren - dan ben je goed. Maar dit wordt steeds lastiger. Alle grote winkelketens verspreiden instructies naar hun filialen met de waarschuwing dat het spel pas op die en die datum verkocht mag worden, want anders... Want anders wat? Precies.

    Mij boeit het daarom niet meer. Ik laat me niet meer gek maken. Maar voor de echte doorzetters: de volgende tips.

    Een Van Leest filiaal met daarin hooguit één of twee medewerkers - de voorkeur gaat uit naar pubers. Die vraag je eerst netjes of ze het spel hebben - als ze niet al zo stom zijn geweest om het spel in de winkelschappen te liggen. Overigens komt het ook voor dat bij multiplatform releases één versie wel in de schappen ligt en de andere niet. Zo lag bij Van Leest de PS3 versie van GTA 4 de zondag voor de woensdag van release al in de schappen. Over de 360 versie hadden ze een fax ontvangen. Is het antwoord ja, maar... [vul het bekende verhaal hier zelf maar in]. Dan kun je heel charmant antwoorden met: 'ik geef je het geld en dan kun je vrijdag het spel aanslaan, en ik zal zwijgen als het graf, een bonnetje is ook niet belangrijk'. Je kunt eventueel een tien of twintig euro erbovenop leggen voor de moeite - IK MOEDIG HIER NIEMAND AAN OM EEN VERKOPER OM TE KOPEN, IK KEUR ZO'N GEDRAG OOK AF.

    Begrijp in elk geval dat een spel zoals bijvoorbeeld Gears of War 2, bij een keten zoals Free Record Shop - waar Van Leest ook bij hoort. Niet zonder problemen voor het personeel vandaag of morgen aangeslagen kan worden
    - ervan uitgaande dat ze geen verlof hiervoor hebben van het hoofdkantoor.

    Mocht je met deze truc wegkomen dan heb je meteen een relatie voor de toekomst waar je al je games vandaan kunt halen voor de release.
    De allerbeste locaties zijn: Van Leest in Sittard, E-plaza in Weert en Free Record Shop op het station in Maastricht - ben aardig, charmant en toon respect tegen deze mensen en je wordt geholpen. Als je vrienden of vriendinnen hebt die werken bij zo'n keten, die kun je uiteraard ook voor dit doel in zetten. Gebruik je sociale netwerk.

    Doe geen moeite bij winkels waar je van die lui achter de toonbank hebt staan die zelf een te uitgesproken mening hebben over videogames - of erger, die menen dat ze de World Cybergames hebben gewonnen maar het nooit verder zullen schoppen dan verkoopmedewerker en al hun kennis baseren op 'PU / GameKings gouden-tand-door-tandrot Skate' en ondanks dat ze in een winkel staan om te verkopen mensen toch hun eigen voorkeuren proberen aan te smeren, zodat te veel nog onschuldige kinderzieltjes deze kerst met de ik-ben-dood-maar-weet-het-zelf-nog-niet Pleestation 3 worden opgezadeld.

    Als je echt in een 'gamershaze' verkeerd dan moet je gewoon creatief zijn om je fix te krijgen.

    Zelf hou ik het gewoon bij Bol.com. Soms heb ik mazzel zo had ik Fallout 3 een dagje eerder - op woensdag. Maar vaak moet ik wachten tot vrijdags na twaalven voordat een spel in de bus valt. Misschien ga ik zelf weer eens op jacht voor Left 4 Dead, Aliens Colonial Marines, Alan Wake en Resident Evil 5.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Wat een briljant verhaal. Ik ben zelf ook altijd op jacht naar vroegere releases. Nu krijg ik het me deze game ook niet voor elkaar, maar heb wel een gratis Beanie gekregen bij de FRS op voorwaarde dat ik vrijdag de game bij hun haal. Ik had eerste de planning en de zin niet, maar het schijnt toch ook best anders te zijn dan deel I. Hopelijk is die niet weer zo verrotte moeilijk als deel I. Vooral Raam was een Raamp in je eentje. ;):):
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zo, aangepast. Leest een stuk makkelijker. Winkels die hun embargo verbreken zijn de lul. Het feit dat de FRS op het station niet gepakt word is omdat 99.99% van de andere FRShops zich gewoon netjes aan de regel houden.

    Ik wacht tot vrijdag. Dan lekker heel de avond knallen :) Hopelijk pleurt de game vrijdag via BOL op de mat :) Ik sluit me voor de rest aan bij cartoonsmart. Mooie post.


    Yellow 13 :
    Jij vond deel 1 moeilijk? Ik vond hem echt makkelijk zelfs, hardcore wat Acts uitgespeeld en Raam was easy als je wist wat je moest doen. 1 schoot op hem met de Lancer en de ander stuk of 10~15 Torque Bow pijlen erin en klaar.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  20. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd mooi verhaal, jij kan het zeker verder schoppen dan een verkoopmedewerker ;) wat dacht je van journalist/columnist ;D haha
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina