Midnight Club: Los Angeles

Discussie in 'Algemeen' gestart door jasper15, 17 mei 2007.

  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betaal liever 7e meer dan kan je het op internet zien waar je game zit.En heb je het sneller en je betaalt 41e
     
  2. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet als het aan de duane ligt. tenminste tot 1 dec
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    In Belgie is er gelukkig geen probleem
    Wat is deze game wel moeilijk misschien komt het omdat ik niet zo veel race games speel maar dat verkeer begint wel al op mijn zenuwen te werken
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je in de photo mode ik zie het nergens staan
     
  5. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook, je moet start drukken en dan linker analoge stick bewegen en je kan foto's nemen. :D
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nee de rechter.
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks is proberen.Dit spel is toch echt moeilijk
     
  8. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zit weer een lekkere bug in.
    Heb hem bijna uitgespeeld...als ik nu flash naar een time trial auto, klapt heel het spel vast!!
    Ben bang dat ik zo de 100% in career niet ga halen...tis alleen nog maar hopen dat ik de story nog wel kan uitspelen.
    Ow ow ow...
    Diep triest!
    (het is btw wel de PS3 versie)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je verder in de game zit is het al veel leuker dat snelheids gevoel echt top
     
  10. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt waardeloos in dit spel. Maar ik wil zo graag die Duc. en Lamborghini's hebben :mad:
     
  11. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    het geld stroomt ook maar traag binnen.
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in het begin had ik zoiets van waar is die snelheid maar als je verder bent in de game is die goed en snap ik de hoge cijfers voor dit game
     
  13. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand misschien een keer een apart draadje maken voor de verzendproblemen van mensen die een game online bestellen? Ik zit hier vooral te lezen hoelang men moest wachten...

    Voor de mensen die het spel net hebben is het aan te raden eens een testritje te maken in de auto's die nog gelocked zijn. Zo kan je alvast een voorproefje krijgen van hoe de game verderop speelt. Het blijft een feit dat je veel races moet rijden om uiteindelijk een vette bak te kunnen scoren. Het leuke is wel dat je daardoor uitgedaagd wordt om zonder al te veel onderdelen te kopen je races te winnen.

    Ik ben benieuwd naar de online avonturen van andere spelers. Ik heb zelf eigenlijk nog niet gekeken hoe dat in elkaar steekt.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  14. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor diegene die het spel hebben: Wat zijn je ervarigen met deze game. Is de singleplayer uitgebreid en is de multiplayer een echte vermaakdoos? Ik ben van plan om deze game aan te schaffen, maar in deze moeilijke tijd van vele releasen is dat niet altijd evident!
     
  15. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu al op repetation Hero ik krijg nu 5000 ongeveer voor elke gewonnen race:) gaat wel snel nu , je moet gewoon ff flink doorspelen op het begin want eerst krijg je echt weinig geld maar heb nu al mn lambo gallardo:D
     
  16. smetske

    smetske Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel sinds zondag 9-11-08 en moet zeggen, heb er nog geen spijt van.
    Ziet er ongelooflijk knap uit, racen is wel arcade maar wel fun en toch wel verschil tussen de verschillende wagens, ben begonnen met een golf I GTI :) en moet zeggen van tuning, is het echt de max. Echt alles is aan te passen zowel van buiten de wagen tot binnen (kleur van zetels, dashboard, verlichting enz.) En het is niet te simpel gemaakt :) dus leuke uitdagingen have fun
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is vooral leuk als je verder in de game bent.In het begin was het iets minder maar nu is het echt leuk
     
  18. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, ik wil het ook spelen, 31 Okt is het verstuurd via GH en nog steeds heb ik hem niet binnen :'-(
     
  19. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net binnen gekregen ( geruild tegen Fifa 09 )
    Eerst even wat hw doen en daarna gelijk racen met die hap :D
    Kan echt niet meer wachten op het moment,
    vooral de uitgebreide tune optie heb ik zin in.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb deze game al sinds dat ie uitkwam en amper gespeeld....kwam door al die andere games, en Fallout 3. Maar nu laat ik even lekker Fallout 3 voor wat het is en ga flink scheuren in MC:LA.

    Heerlijk om van een zeer drukke werkdag thuis te komen, op de bank te ploffen en gewoon racen met die hap, lekker chillen.

    Hoe kan je de cops eigenlijk kwijt raken? Want dit is niet normaal...ben net 15 minuten of langer bezig geweest om van ze af te komen en dat lukte dus gewoon niet. Uiteindelijk mn auto total-loss gereden per ongeluk en toen was ik erbij...
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008

Deel Deze Pagina