[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb Halo 3 weggedaan. Was het echt spuugzat, dat idiote besturing. Ik bedoel, met LT ben ik gewend in een shooter om te richten. Bij Halo 3 is dat de Rechter Joystick :emo:
    En je kunt bijvoorbeeld ook niet sprinten, wat ik ook gewend ben in een FPS.

    Zo nog meer redenen, maar met Halo 3 ben ik klaar :)
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je alleen de triggers wou omdraaien, dan kan je dat doen door Button layout>Southpaw, en als je ook de sticks wou omdraaien zodat je met de linker stick richt en met de rechterloopt, kon je dat doen door stick layout op southpaw te zetten. Bij cod4 en bf kan je beiden ook niet de besturing compleet zelf customizen dacht ik.

    Dat je een spel weg hebt gedaan omdat je niet hard genoeg hebt geprobeerd om de besturing even aan te passen is natuurlijk zwak. Dat er geen sprinten in zit, tja als je hele gameplay ervan afhankelijk is, dan moet je het maar bij cod4 houden.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen daarom. Ik speelde Halo 3 de laatste tijd toch al weinig. En ja, toen ik Bad Company en CoD nou eenmaal had liggen... ^^

    Maargoed, ik heb me er indertijds enorm mee vermaakt, en dat blijft gewoon leuk geweest :)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Er is ook een nieuwe playlist genaamd Team snipers.
    Eindelijk, want iedereen zat er al ontzettend lang over te zeuren.
     
  5. Hallooow

    Hallooow Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zit je crosshair niet in het midden van het beeld :eek: bij Halo3 ?

    Vond 2 veel beter .... Vindt hem een beetje tegenvallen, de besturing is ook ietwat appart idd ....
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Na nog een keer te hebben gekeken, verrek je hebt gelijk, nooit opgevallen.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2009
  7. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    heb halo 3 uitgespeeld op legendary met 4 man coop in 6 uur afgelopen vrijdag.
    was ff een quicky tot laat:)
    /Mod *knip* Hou dat maar enkel voor de bazar ;) - Cookie
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben net met halo 3 begonnen.. tis de1e halo game die ik speel en vind em echt ontzettend cool de single player
    alleeen snap ik geen fuck van het verhaal kan iemand mij dat aub uitleggen??
     
  9. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Je had eens Master Chief en die was heel cool maar opeens kwamen er aliens en toen ging die tegen ze vechten. Maar opeens kwamen er ook een soort van Grwgrgrgrr roepende beesten (heel veel) en die gingen ook vechten. En toen ging een soort aliens (de rwwwwt rwwwwt rwwwwt) over naar de kant van Master Chief en gingen ze samen vechten tegen de rest van de aliens en tegen de Grwgrgrgrgr roepende beesten. En aan het einde van Halo 2 raak je je in je hoofd gepropte AI pop kwijt die je nu de hele tijd irriteert omdat jij haar zogenaamd mist.

    Oh ja en je hebt ook grote ringen (Halo's) die alles in de wereld kunnen vernietigen, dus de mensen en de Master Chief en de aliens en de rwwwwt rwwwwwt rwwwwwt roepende beesten. Alleen de aliens denken dat het een of ander heilig iets is waarmee ze ubercool worden. En daar ga jij als stoere Master Chief proberen een stokkie voor steken in Halo 3.

    Snap je het ongeveer? :)
    anders kan je hier klikken...
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :thumbs: Heb jij vanavond toevallig tijd? Ik slaap namelijk vrij slecht de laatste tijd en ik had gehoopt dat jij misschien een half uurtje zou willen voorlezen? Lekker met mijn duim in de mond in slaap vallen terwijl een zachte stem mij in slaap praat.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben van plan om deze game te halen om mijn games voor de winter te hebben! Kan iemand mij vertellen waarom ik deze game zo nodig moet halen? Ik hoor allemaal goede verhalen en een vette MP dus ga ik het in ieder geval proberen. Maar toch nieuwsgierig :+
     
  12. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja weetje, het moet je liggen. Ik vindt persoonlijk dat het gewoon de beste multiplayer shooter is die momenteel te krijgen is. Lekker knallen en niet te veel poespas. Wat ook vet is, is dat je met meerdere mensen tegelijk online kan knallen tegen andere mensen. Laatst gedaan bij een maat van mij op een beamer, gewoon met 4 vrienden (splitscreen dus) in een party online tegen 4 andere gasten, GEWELDIG.
     
  13. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Heel graag hoor, al heb ik soms de neiging om keihard IK BEN EEN ZWIIIIJN te schreeuwen, maar dan vertel ik wel een nieuw verhaaltje :)
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga wel op mijn goede oor liggen, ik ben namelijk 70% doof aan 1 oor. Als ik dan op mijn goede oor ga liggen kan je schreeuwen wat je wilt, voor mij blijft het een zachte warme stem.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je deel 1 en 2 heb gespeeld moet je 3 natuurlijk ook gespeeld hebben :+
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ook als je die niet gespeeld hebt blijft het gewoon een hele complete shooter. Alles zit erin, goede SP, co-op , 4player local split screen, Sterke MP die veel gespeeld word en natuurlijk nog de leuke extraatjes zoals Forge mode en Theater mode.
     
  17. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste online game op de 360 naar mijn mening.
    Wordt nog veel gespeelt en als je wil kan je hem ook op hoog niveau spelen want MLG speelt deze game ook. Hij heeft 4 mans co-op singleplayer, een soort van map edditor die leuk is want veel mensen hebben er al vette shit mee gemaakt. De game is gebalanceerd en er komen ook nog nieuwe maps uit de de pret is nog niet afgelopen.

    En het beste punt is dat je met mij halo 3 kan spelen\o/
     
  18. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Sorry, ik haat mensen die meer dan 68,92% doof zijn aan een oor, dus dat gaat niet werken. Wordt ik alleen maar agressief van...
     
  19. cefreak

    cefreak Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    niet zo fragil zijn jongens=(
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb hem ook gekocht en even wat gespeeld (campaign), maar nog niet overtuigd. Kan natuurlijk nog :thumbs: Is de campaign trouwens lang?
     

Deel Deze Pagina