Gears Of War 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Marcjah? Als jij dat bent zoals in je avatar heb ik weer iemand om te stalken denk ik.

    Maar serieus, vrouwlijke gamer of gewoon ... Marc-Jah
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    @ Rampy: Je hebt een punt, want in co-op is die ook zeker niet moeilijk. Je gaat met met Insane, waar je ook achievements voor moest halen, niet vertellen dat je daar Raam in je eentje hebt verslagen. Dom was zo ontiegelijk dom in dat level, dat ik verplicht was dat in coop te doen. Grootste ergenis qua level was act 4 op insane, grootste ergenis qua moment het verslaan van Raam. De rest daarvoor in dat level was echt makkelijk, zelfs met die boomer ofzo. Raam vond ik een dom bijfiguur; ik wacht op een blik van de Queen der Locusts. ''Server the Queen zegt Raam ook in deel I.'' Maar goed, deel II ga ik ook wel veel coopen en zeker boosten. Jammer dat er weer een paar van die moeilijke achievements inzitten. Doe de game eerst op casual om hem te leren kennen en dan ga ik wel coop doen. Deze, en de game zelf, worden tot deel III nog wel gespeeld.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Goedemiddag Teddy Rukspin. Ik ben van de natte neuzen politie, en bij deze sta jij onder arrest. Jij hete bliksem, foei hoor.

    Natuurlijk is Marcjah niet de persoon zoals zichtbaar op zijn avatar. Haal die hand maar weer snel uit je broek lieverd.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja hoor, die heb ik in m'n eentje verslagen. Weet alleen niet of die achievement er staat op mijn XBL profiel. Had geloof ik toen geen XBOX Live.

    [EDIT]
    Net gechecked, die achievement is niet meegenomen. :mad: Volgens mij speelde ik toen offline en niet op m'n eigen account. Heb daar namelijk problemen mee gehad ( punten-reset ivm 20GB defecte schijf )

    Heb er wel vaker dan 2x over gedaan. Maar toen kwam ik erachter dat er ergens in het level een onzichtbaar licht spotje was waar RAAM niet kon komen. Erg handig! Toen was het m'n Lancer leegschieten op hem en vervolgens met je Torque Bow aan de slag. Veel je cover gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  5. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAH nee man, dat laatste ;)
     
  6. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Rampy: Beetje offtopic... Er zijn wel meer vrouwelijke gamers hier hoor! \o/

    Vond deeltje 1 ook niet zo heel erg lastig ook niet op Insane, sommige stukken waren lastig. Denk dat de variatie in deel 2, zoals ik heb gelezen in sommige reviews wel echt super is!

    Hopelijk morgen...
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hooguit Iris.. Volgens mij gamen Wendy Ianthe en Merel helemaal niet, laat staan dat ze actief zijn.. En van Iris weet ik het ook niet of ze wel game'd :+
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Psssssssst, God's Gamer, dit is niet de Green Mile 8) Ik weet dat het woord vrouw gebruikt werd net, maar je bent verdwaald haha.

    Ik ken ook alleen Iris, niet persoonlijk natuurlijk. Dat wilde ze niet \o/
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Whahaha! En gelijk je avatar veranderd. Jij viespeuk }:] Kzal je is aangeven! :lol:
     
  10. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik game heel veel... En ik ben ook piemelloos!
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even lol :D Maar is er een wereld buiten de Mile? *gilt rennend rondjes

    Ben je ook vrouwelijk?
     
  12. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Muhaha ssst ;)

    //onttopik
    Ik heb net GoW2 gepre-orderd bij xboxhome.nl. Maar er staat dat je ook een code krijgt voor die gouden gun, krijg ik die code gewoon per mail of zit die in het doosje?
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Lijkt met ook weer beter om over GOW 2 te lullen. Het gaat tenslotte niet over Sjakie en wie heeft de grootste bonenstaakie of zoiets. ;)8)
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is zal die in het doosje zitten ;)
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hij heeft toch geen doosje? :lol: Dat zegtie net zelf! 8)
     
  16. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    wow dus dit is ook nog eens een dating site :+
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Even weer ontoPIK nou hoor ;)

    Dus je speelt straks ook GoW2. Dat is nou leuk om te horen. Ik zou wel een keertje met je willen spelen.
     
  18. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bij e-plaza,bart smit, freerecord shop, musicstore en dixons geweest. Ze verkopen hem allemaal pas vrijdag :mad:
     
  19. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent echt te grappig
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, meestal krijg ik grote games ook wel wat eerder. Drama, alles geprobeerd maar ze doen het gewoon niet. Maar goed, vrijdag is ook goed zeg ik dan maar. Vanavond nog maar even een potje GoW 1 doen dan om een beetje in de goede sfeer te komen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina