Gewoon Zero is ook prima hoor, ik ben er weer eens te laat achtergekomen dat er net een Naamswijzigingsronde is geweest
Oh en wat ook wel lekker is om te weten, ik heb geen headset. Nu heb je die in mijn ogen bij dit soort games niet eens nodig, hooguit als je vooraf ff wilt overleggen welk nummer er gespeeld gaat worden. Want als de band eenmaal van start gaat hoor ik jullie toch niet meer, zelfs al zou ik een headset gebruiken Maar mij maakt het meestal toch niet zo heel veel uit welk nummer er gekozen wordt. Oh en geef me even de tijd om aan de GHWT gameplay te wennen. Het drummen in RB gaat me uitstekend af, op Hard sowieso en op Expert met de meeste nummers ook (en anders wil m'n zus ook wel invallen, die kan het nog beter ), maar ik zie nu meer en meer berichten opduiken dat het drummen in GHWT toch een beetje tegenvalt (ik neem aan als in difficulty), als je het drummen in RB gewend bent....
EDIT : Maar ik denk zelf dat het voornamelijk aan de GHWT drumkit ligt. En ik gebruik die van RB, dus het zal wel meevallen
Laatst bewerkt: 5 nov 2008