Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt van niet, naja, bij mij eerste nummer heb ik geen gebruik gemaakt van de mixer etc, valt een hoop te veranderen aan je nummer. Iig er zitten tutorials bij, na 5 minuten kan je wel al aan de slag.
    Nu ik GH WT heb uitgespeeld zit ik eigenlijk alleen nog maar in de music studio, ik zit vol met ideeen, jammer alleen dat er geen zang in kan, en een nummer niet 10 min kan, laat staan 20 min. Had graag echt grote epische stukken willen maken.

    Hopen op een patch!
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  2. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    o kutjeknetter ik kan niet wachten.. kun je filmpje maken??
    oja en kijk even hier iedereen: klik!
     
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook benieuwd naar zijn uitleg.
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Komen hier ook de 'Iron Maiden' songs in terug?
    Ben totaal niet op de hoogte van deze game,maar ik wist wel dat er een deel was met enkele nummers.
     
  5. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, geen Iron Maiden nummer tegengekomen, misschien nog als downloadable content.
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En even aanvullend daarop, ik zou ook graag willen weten of hij de GHWT of RB drumkit gebruikt heeft om tot die conclusie te komen. Want ik lees links en rechts op het net over problemen met de GHWT drumkit, en ben dus benieuwd of het misschien daaraan ligt of dat je met de RB drumkit net zo goed verschil gaat merken omdat het gewoon aan de game zelf ligt (wellicht is de timing window bij het drummen in GHWT gewoon wat strakker dan in RB ?).

    EDIT : Ik bedoel dus dit, en dit haal ik al direct uit de eerste de beste review die ik lees van GHWT (review komt van GameSpot btw) :

    "GH World Tour is available as an instrument bundle or as a standalone disc. If you don't buy the bundle, you can use guitars from previous games as well as peripherals from both iterations of Rock Band. The latter option might be your best bet given the less-than-stellar performance of the World Tour hardware over a week-and-a-half of play. The drums have several issues: Cymbals are either too sensitive or not sensitive enough, and the bass pedal is inconsistent as well."

    En dan een stukje verderop in de review :

    "Those are the new mechanics that work well, but there are a few that aren't as useful. When playing drums, you must activate star power by hitting both cymbals at the same time. While hitting the cymbals isn't hard in and of itself, hitting them in rhythm so that you don't lose your consecutive note streak is extremely challenging. Unless you're a skilled percussionist, you're probably better off waiting until your streak ends on its own rather than trying to activate star power."

    Ben ik even blij met m'n RB set :eek: Ze zijn sowieso niet echt te spreken over welk onderdeel dan ook van de hardware die bij GHWT zit, maar dat terzijde.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  7. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    en guns'n roses?
     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook 90 % van de tijd drums in Rockband, vind ik ook veel leuker dan Gitaar. Echter GHWT wordt voor mij denk ik meer een gitaar game.

    - ik hou niet van de GH ' gems ' als noten ipv van de balkjes van RB, die werken met drummen veel beter
    - starpower activeer je door Geel + Blauw + het voetpedaal te slaan ergens in het liedje. Er zijn geen RB drumfills om de starpower te activeren. ( ik vind de RB drumfills super leuk om te doen)
    Dit komt er dus op neer dat je als op expert drumt, en je dus heel snel noten moet spelen, je ook nog tijd moet vinden om geel, blauw en je voetpedaal te rammen, wat dus echt NIET kan zonder je combo te verliezen.
    Ik speel dus veel liedjes uit zonder ooit de kans te krijgen om starpower te activeren.
    - Er zijn wel een soort van drum fills aan het begin en soms aan het einde van het liedje maar die klinken voor geen meter als je noten aanslaat, heel hol en schel, meestal doe ik maar niks tijdens zo'n drum fill aangezien je punten met zo'n drum fill toch niet mee tellen.
    - het is ONZETTEND moeilijk. Ik had super veel zin in de Tool liedjes te drummen, maar ik kan er geen een van Tool uitspelen.
    Misschien wordt dit ooit een voordeel maar nu niet. Expert speelt niet lekker weg op dit moment.
    - de paarse balk voor je voet bass is moeilijk zichtbaar met al die andere kleurtjes. de gouden van RB is veel beter.
    je kan de kleur van de balk wel aanpassen, maar ik vind ze allemaal niet fijn.


    Echter ik ga toch de GH drums kopen, misschien gaat dat helpen. En anders gebruik ik deze gewoon voor RB 1 en RB 2 (21 november!)
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ergens vind ik het jammer dat World Tour zo gemixed ontvangen wordt, maar ergens vind ik het ook wel leuk dat de game niet zo perfect is zoals iedereen beweerde toen de game aangekondigd werd. World Tour zou Rock Band wel even van de troon stoten. :b:
     
  10. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dak de game vrijdag bestel bij amazone.uk iemand een idee hoelang de verzending ong. duurt?O-)
     
  11. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er een slimmen fabrikant is die een drum kit die voor beide games lekker speelt en daarom heb ik ook nog geen drum kit en zal het ook niet krijgen zolang er geen goed recensies zijn voor beide games van 1 drum kit.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe zit het met de DLC?
    Als je importeert heb je een buitenlandse gamedisc, werkt de NL DLC dan wel gewoon?
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Play.com = Engeland = PAL = geen probleem met DLC. Heb RB ook daarvandaan gehaald en ik heb meer dan 9 GB aan DLC en ze werken allemaal stuk voor stuk :+ Mijn GHWT is vandaag verstuurd, ben benieuwd ondanks het tegenvallen van mijn favoriete onderdeel ! :)
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Bij Rockband kan ik niet zo goed wennen aan het drummen. Lijkt te vaak noten niet te registreren (kan aan het drumstel liggen natuurlijk). Maar heb GH:WT wel besteld bij gamehubs, dus ben benieuwd of het iets anders speelt:D

    In elk geval lijkt de edit mode me geweldig, en guitar blijft ook top. Enige spel serie waarvoor ik mijn 360 afstof.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die paarse balk vind ik nog het minst erg. Dat de noten geen vierkante blokjes zijn zoals in RB is ook nog wel te overkomen. Maar dat je de Star Power op zo'n idiote manier moet activeren vind ik echt te slecht voor woorden. Daar hadden ze toch echtwel ff wat beter over na mogen denken. Bedoel, dan loop je je supercoole drumstel te promoten, veegt de vloer aan met de RB hardware bla bla....om vervolgens de game uit te brengen en blijkt dat A) de hardware brak is (nja brak is misschien wat kort door de bocht, maar dat je met tooltjes moet gaan kloten om de sensitivity van je cymbals goed te krijgen vind ik al een slechte zaak opzich, en dan heb ik het dus alleen nog maar over de drumkit), en B) Star Power is niet te activeren zonder je streak te verliezen ? :emo:

    Zoals ik al eerder zei, ik ga GHWT ongetwijfeld toch leuk vinden, maar RB heeft bij mij tegenwoordig het streepje voor....
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  16. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ook van play.com???*)
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wat staat er nou? Er staat toch Play.com?
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    QFT

    Ik had eigenlijk GH:WT gekocht voor de soundtrack, die nu toch wel tegenvalt t.o.v. rock band 2.
    En ik zit nu op de drums te spelen, het is zooooooo eentonig.
     
  19. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    haha... nie goed gelese..:+
     
  20. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het met douane (zoals gamehubs laaste tijd:+) en hoelang duurt het verzenden?
    anders annuleer ik em gewoon bij gcshop aangezien ik niet veel meer kan wachte:x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina