Ik heb Vrijdag PM's gestuurd dat de wedstrijden nog niet gespeeld werden, ik kreeg van jullie geen reactie dat project zer0 niet kwam opdagen. Gistermiddag heb ik nog gevraagd of er problemen waren, geen reactie. Toen hadden jullie moeten zeggen dat hij niet kwam spelen, niet achteraf. Misschien hebben jullie project zer0 1000 x geinvite en ligt het ook aan hem, maar meld het me dan. Gister was de kans en nu komen jullie meteen aan dat het lullig is. Te laat, jullie hadden 2 weken de kans het aan mij te vertellen.
Loting 1/8 Finales: Bordeaux - Boca Juniors Boca Juniors - Bordeaux I.Porto Alegre - Middlesbrough Middlesbrough - I.Porto Alegre Borussia Dortmund - Espanyol Espanyol - Borussia Dortmund Olympique Marseille - Sporting CP Sporting CP - Olympique Marseille Galatasaray - FC Porto FC Porto - Galatasaray Hannover 96 - Ajax Ajax - Hannover 96 Glasgow Rangers - River Plate River Plate - Glasgow Rangers Feyenoord - Olympiacos Piraeus Olympiacos Piraeus - Feyenoord
Oke Alpine dus!!! Mooi. Ik moet nog 2 x tegen hem voor een ander toernooi!! kan ik ze meteen allemaal spelen!! hahahaha
We hebben het sowieso aangekaart en gisteren heb ik het niet gelezen. Maar het is nou eenmaal zo. De rest nog veel succes