[PC] [Gezocht Leuke MMORPG]

Discussie in 'Games' gestart door tricker, 8 mrt 2008.

1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Rose online, mooi, leuk sfeertje.

is alleen met maandelijkse kosten geworden (10$ per maand).

beetje als de meeste MMO's alleen nu loop je in verschillende regions, niet zon hele open wereld. je kan wel overal opklimmen enzo, maar je hebt gewoon laadtijden. al met al een heel leuk spel ^^

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    tibia _O_ geweldig. Wat heb ik dat jaren lang gespeeld. Ik heb volgen smij nog een lvl 46 (elite, als premium) knight met nog iets van 70k erop :9. misschien binnenkort maar weer is doen met miss mensen van dit forum?

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Guild Wars is wel het spelen zeker waard,al roepen WOW gamers dat die beperkt is in content en bla bla.
    En ik heb me WOW ook aangeschaft maar ik vind het een zwaar ondermaatse game,graphigs totaal niet van topnivo (blokkerige karakters) en onintersante rassen vond ik het maar.
    En dan maandelijks ervoor betalen,nee dankje en ik ben direkt op Warhammer overgegaan.
    Okee is ook maandelijks kosten,maar persoonlijk vind ik die game dat helemaal waard.

4. Opgezwolle

Opgezwolle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf ook Guild Wars maar na 2 en een half jaar spelen ben ik er nu beetje op uitgekeken. De leukste gratis, online downloadable game die ik gespeeld heb is Ragnarok.
    Maar als het goed is heb je een monthly fee nu.

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Haha ik heb ook nog een level 40 paladin :D
    Wat heb ik dat kansloos veel gespeeld op de HAVO zeg... :{

6. Shariff

Shariff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maplestory, probeer het maar even.
    Speel niet te vaak want je word in het spel gezogen, erg verslavend dus.

Had een Lv.172 Hero, toen ik realiseerde dat mijn schoolwerk achteruit ging dus stopte ik maar. \o/

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja echt:9 afentoe mis ik het ook nog wel is, maar heb er eignelijk weinig tijd voor (+ ik ga geen premium kopen , en zonder premium is het spel toch eigenlij stuk minder leuk als je ver wilt komen)

8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Zorgen dat er een malloot is die 3 maanden voor je betaalt voor 20k gold :p
    En ach ik heb tijden gehad dat ik 's nachts doorspeelde tot 4uur maar dat is nu wel voorbij :+

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja ken het :9 echt super verslaafd gewoon niet normaal meer. Aanrader voor veel mensen die niet super bekend zijn met MMORPG's en toch een leuke willen proberen

10. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    *wacht nog steeds met smart op Huxley*

11. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit al genoemd?
    Er zijn geen goede gratis MMORPG's.
    Elke gratis MMORPG lackt endgame content,quests en wordt veelste snel te langdradig en eentonig. Believe me, I played 'm all. Als ik dan nog wel iets kan aanraden is het archlord, dat was eerst een p2p game maar is inmiddels gratis geworden. Je kan gewoon beter voor WoW betalen dan haal je er echte fun uit dan dat je wegwandelt met zo'n derde rangs hak-monster-neer MMORPG.

Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  12. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens Acolyptus. Ook ziet het er grafisch 9 van de 10 keer niet uit.

13. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Betaalde mmorpg's zijn inderdaad altijd beter. Maar wil je een leuk alternatief, raad ik je aan om Atlantica online te proberen. Een MMORPG die er prima uitziet en leuk speelt als je van turnbased spellen houdt zoals Final Fantasy VII.

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik had een 112 paladin (Ik was geloof ik de 30e persoon met level 100 in heel tibia), 86 knight en een 69 sorcerer ;x (Plus nog een paar level 30's en 40's op andere servers).

Libera & Hiberna. Uiteindelijk gestopt omdat een 'vriend' me gehacked en banned till deletion had. De knight op Hiberna heb ik nog, maar die is nog maar lvl 76 ofzo.

Nog 1 real life vriend van me speelt, op Libera. Hij is momenteel level 230.

Geweldige tijden gehad op tibia, maar vooral heel verslavend en tijd rovend. Ik kon juichen als we een war wonnen en bijna huilen als ik een disconnect kreeg en dood ging. Ook hebben de updates het spel vernield. Je kon geen beesten meer luren en Giant Spiders kregen haste etc.

15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Hahah dat was geniaal idd van die lui die Giant Spiders helemaal naar Thais hadden gelured :lol:
    Ik heb nog een level 40 op Amera. Alleen al 2 jaar niet meer gespeeld ofzo..
    Mijn Havo4 heb ik er trouwens aardig mee verneukt, maar ben gelukkig niet blijven zitten :+

Laatst bewerkt: 2 apr 2009
  16. SysanApse

SysanApse Guest

Flyff ?
    Zier er misschien beetje kinderachtig uit.
    Maar cker wel een vette game.
    MSG me als je het gaat spelen , ik kan je wel helpen opstarten met geld etc.

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje een bump

Maar ik heb vandaag Archlord voor de eerste keer gespeeld. Moet zeggen dat het niet verkeerd is voor een een gratis spel. Het is ff wennen maar daarna is het ook echt leuk ;)

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg die game maar niet aan de praat, snap er niks van! En ja toen ik hem wel even aan de praat kreeg moest ik best wel wennen aan alles....maar is de game ook gewoon goed om te spelen?

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    de LoL posts kom je nu overal tegen?

20. TwiceAsNice

TwiceAsNice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lineage 2? Tjah, gratis. Een beetje speurwerk op het internet met het woord "private" erbij doet wonderen.

Deel Deze Pagina