O, ok wist ik niet Ja ik had ook wel wat geluk ja, maar jij ook wel. De score had heel anders kunnen verlopen
Porto-Schalke 04 1-3 Kuranyi -Altintop 2.Ik weet niet wie scoorde voor Porto Schalke 04-Porto 2-0 Kuranyi -Altintop
Ja en hier zijn nog 2 uitslagen Schalke04-Palermo 3-1 Engelaar-Kuranyi-Altintop .Wie scoorde met Palermo weet ik niet zeker Palermo-Schalke 04 1-2 Ik weet niet wie scoorde voor Palermo .Voor Schalke scoorde Kuranyi 2 keer .De 1-2 viel pas in de 90ste minuut .
Aston Villa - PSG 3-0 Carew Petrov Abgonlahor Geel: Carew (Aston Villa) PSG - Aston Villa 1-4 Abgonlahor Carew 2X Petrov Sessegnon (PSG) Geel: Cearaá (PSG)
Aston villa - PSG 3-0 PSG - Aston villa 1-4 Slecht van mij kant en weet zeker dat ik geen ronde verder kom
Villareal-Schalke04 1-3 Rossi Voor Schalke 04 scoorde Farfan-Altintop 2 Schalke04-Villareal 4-0 Altintop 1-Kuranyi 2-eigen doelpunt van zijn doelman Nu 36punten en ik moet nu nog 2 keer tegen Bordeaux
Poule D ik ben vanaaf vanaf 11 uur online! ValandisNL Pimladen Kunnen jullie vanavond... Ik msg ze even persoonlijk!