[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, alhoewel ik er bij moet zeggen dat ik dat tegenwoordig bij vrijwel geen enkele game nog doe. Laat me liever verrassen. Heb Fable 1 een tijdje geleden wel gedownload als Xbox Original, wie weet ga ik daar ook ooit nog serieus mee verder als ik 'klaar ben' met Fable II en dan kan ik misschien beter oordelen. Mja het grootste nadeel is dat ik Fable 1 met geen mogelijkheid widescreen krijg, dus in die zin vind ik Fable II gewoon al veel leuker om naar te kijken en te beleven (lijkt me wel een beetje logisch). Plus, wat ik jammer vind van Fable 1 is dat je alleen een mannelijke Hero hebt. Weet dat het voor de gameplay geen kont uitmaakt, maar toch.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Aye. Ik vind het ook heel veel games zwarte balken links/rechts hebben. Gekke is, toen ik m'n Xbox 360 net had had ik een fout gemaakt met de HD-switch. Deze stond dus op SD en toen draaien Xbox spellen wel normaal. Toen naar HD geschwitched en dan plots die zwarte balken, haha.
    Ik denk trouwens dat Fable spelen, het oude spel, niet zo heel leuk gaat zijn als je Fable 2 gewend bent. Denk het, weet niet. Fable is duidelijk een stap terug op deel 2.

    Anyway, ik ga naar bed. :eek: Morgen om 6 er weer uit.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Zojuist de Hero of Strength gedaan, dat ging best snel..

    Waar kan ik btw de skill books kopen, en waar de verf voor kleding?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind haar maar lastig, en ze vecht nooit mee.

    Verf voor kleding kan je bij de stylist of de tailor halen.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het heet trouwens Dye :) Skill books kan je kopen bij de bookstore in Bowerstone.
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet eens in je Xbox instellingen koekeloeren. Staat vast iets over de resoluties.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Dye is het Engelse woord voor verf hoor. :x

    Ik vind wel dat je veels te makkelijk rijk wordt. Ik sla een paar zwaardjes en hup, alweer 5000 gold binnen. Loop nu in de duurste kleren en vetste wapens, vind ik wel jammer eigenlijk.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt en ik denk dat Cookie dat ook wel weet, maar dat hij het alleen ff meldde omdat niet iedereen het zal weten en in-game dan misschien gaat lopen zoeken naar 'Paint' ofzo ;)
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Geld is simpel te verdienen idd. Vooral als je even spaart, al is het maar 20.000, dan heb je al zoveel manieren om dit in korte tijd snel uit te breiden. Ik vind het zelf wel leuk dat je lekker veel geld hebt.

    Jij snapt hem :)
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben slim :cool:

    Goed, genoeg ge-F5ed. Zometeen nog maar even Fable II spelen....tot een uur of 5 ofzo O-)

    Ben benieuwd hoeveel goudstukken ik dalijk weer bijgestort krijg als ik de game opstart, als beloning voor het niks doen :+ Geniaal systeem trouwens :D
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Denk niet dat ze verwacht hadden dat zoveel mensen zo rijk zouden zijn voordat de game released zou worden. Hele verhaal lijn van de game heb ik het gedaan met 1 verhuurd huis en 4 kraampjes misschien, kreeg maar rond de 300 per 5minuten. Als een achievement is dat je 2.5 miljoen aan vastgoed moet hebben is zo'n systeem wel logisch, maar als je al 2.5 miljoen hebt voordat je begint ja dan kan het misschien een beetje lame zijn om elke keer een paar ton in te cashen de volgende dag.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die 2,5 mil kost ook nog wel wat moeite. Je moet bijna elk huis kopen in het spel. En daarnaast pakt hij erg vaak het bordje niet als je op A drukt. Je moet er altijd half schuin tegenaan staan. Maar dat is met meer dingen waar je op A moet drukken. Ik heb het bij schatkisten ook soms. Maar bij huizen echt continu...

    Wat is nou trouwens dat verschil in Westcliff als je dat geld geeft? Ik heb het gedaan voordat ik naar de Spire ging maar er is niets veranderd...
     
  13. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1

    Is die plaats dan niet helemaal veranderd in een fatsoenlijk dorp? dat zou er namelijk veranderd moeten zijn. Als je terug gaat naar exact dezelfde plek moet die vent er weer staan en die geeft je dan een deel van de winst.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Bijna elk huis in het hele spel?! 8)

    Ik zag gisteren een stukje offline co-op in de gamestore. De henchman was deels doorzichtig, is dit altijd zo?
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb mijn character nog niet gelinked met een pub game character, dus ik ben met 0 gold begonnen. Nu (zit in 2/3 tot 2/4 van het spel) heb ik elk gebouw gekocht dat ik kan kopen (in het begin geld vergaard door te werken) en heb ik 12000 gold per 5 minuten en heb ik 1 miljoen gold dat ik momenteel niet kan uitgeven omdat ik niets kan kopen. Je had die glitch van die pub games dus echt niet nodig om aan veel gold te geraken.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    En dat noemt zichzelf Willem Fable. :+
    @ Cookie en Hybrid: thanks, heb em inmiddels weer aangeschaft. :+
    Ben nu de Hero of Skill aan het doen, vind het tot nu toe een leuke game, maar slechter dan Fable 1. Nog steeds, helaas..
    Heb er nu 12uur opzitten en dus nog niet uitgespeeld. Is ie in ieder geval langer dan deel 1 die ik al na 9u had uitgespeeld, maar die was toch echt vetter. Vettere muziek, armors, wapens, dikkere Augment shines op je wapen (die in Fable 2 haast niet te zien is), dopere character (ipv je Buzzlightyear hoofd van Fable 2, wat een lelijk hoofd is dat zeg, wat je er ook mee doet), vettere spells (BERSERKEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!), veeeeelll vettere Arena, die in Fable 2 is echt crap zeg..ben benieuwd ook hoe het eindbaasgevecht wordt. Zal ook wel weer crapper zijn dan deel 1.
    Deel 1, Jack of Blades, ownde. Dikke time control spell (veel vettere geluiden van die spells, veel meer banshees ook trouwens in deel 1), en dan berserker doen tegen de troepen van Jack of Blades..het was gewoon geniaal. En je boog. Ownde ook. Daar heb je ook veel meer t gevoel mee dat je aan t schieten bent, ipv. dom een beetje op Y drukken op Fable 2.
    Mss ga ik Fable 1 maar weer es spelen nadat ik 2 heb uitgespeeld. :+
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nope. Die kerel stond er niet nadat ik terug kwam. Dus misschien ook weer een bug ofzo...
     
  18. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat ie wel tussen je quests?
    Heb je al met Hammer gesproken & wat andere dingen gedaan, of alleen geprobeerd gelijk nadat je terug kwam?

    Heb zelf sowieso eerst ff met Hammer gekletst en mn vrouw opgezocht...
    Heb overigens wel een ander klein probleempje... heb een tijdje terug een threesome gehad met een vrouw en een dude van de Bowerstone general store (hij had zin in koffie terwijl de vrouw me al volgde... dus ik dacht "ach, waarom ook niet" :p), maar sindsdien is de general store leeg :x
    Geen idee waar die vent gebleven is :{
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Van zodra dat je terug komt moet je normaal een quest hebben waarin staat dat die kerel op je wacht en als je daar aankomt is alles veranderd.
     
  20. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar staat ie daar onmiddelijk nadat je aankomt, of duurt dat ff?
    Tis al ff geleden dat ik er geweest ben :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina