Gears Of War 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja, heb morgen mijn laatste tentamen, daarna langs de free record en dan bummen die game. Was ook niet goed geweest voor mijn tentamen als ik hem eerder deze week gehad had8)
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Horde ziet er echt te bruut uit, nou maar hopen dat het splitscreen kan! (iemand die 'm heeft die dat kan bevestigen?)
     
  3. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    jaahaa:9
     
  4. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    heel erg vet!!
     
  5. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand dit? :confused:
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Lijkt mij dat je moet tekenen, anders zouden ze het wel gewoon via de postbode leveren.
     
  7. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij gaat het ze niet lukken om het door de brievenbus te doen. (Zit ook een 360 Elite bij)

    Dit staat erover op de site van Bartsmit:

     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  8. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    ow oke hopen dat ze dan laat in de middag komen :cool:
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Als iemand hem gespot heeft in Ede, PM me dan even ;) Ik lig thuis met gescheurde kniebanden dus kan niet echt naar het dorp hoppen ;)
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt niks vandaag zelf winkels die altijd games 2 dagen voor de realase verkopen zeggen nu morgen.En je hoort aan hun stem dat die binnen is
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zelfde verhaal denk ik al met GTA IV. Ik ga misschien eerst maar eens Gear of War 1 halen. Nog nooit gespeeld, ben nu toch wel benieuwd :cool:
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Chauffeur is onderweg 06-11-2008 Apeldoorn , pakkettendistributie.

    Hopen op! :)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Iemand hem al bij mediamarkt zien liggen?
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Meekrijgen is onmogelijk. Net gebeld naar mijn gameshop, zegt ie dat ik hem kan ophalen. Stuur ik een vriend erheen die al in de stad rondliep, komt 3 minuten later die winkel binnnen heeft de verkoper net een telefoontje gehad van de baas. Mag niet verkocht worden haha. Dit heb ik werkelijkwaar nog nooit meegemaakt. Er hoeft maar 1 winkel de fout te maken en hij gaat gelijk overal in de losse verkoop. Dan mag het dus weer wel.

    Maar die fout lijkt voor het eerst in de geschiedenis niet te worden gemaakt. Echt iedere game (ook GTA IV) kon je voor de release krijgen (was mij ook gelukt met GTA IV, weliswaar maar 2 dagen maar toch) maar GoW2 gaat niet lukken.
     
  15. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het jou niet lukt betekent niet dat het een ander niet lukt ;). Als je een beetje praatjes hebt krijg je hem zo mee....... nu zal je vast en zeker bij een aantal tokos hem niet krijgen, maar als je goed zoekt kom je er wel.

    Jammer dat ik de spanning niet meer heb bij een release van een spel. Vroeger moest ik hem hebben wanneer winkels hem hadden, nu kan het mij gestolen worden....
     
  16. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Half uurtje geleden stond Pedro voor de deur met mijn pakket.

    De Xbox360 elite zit nog in de doos,
    Zit nu gears2 te spelen :)
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Een beetje praatjes en je krijgt hem zo mee. Dat durf ik wel te betwijfelen hoor. Meer stom geluk denk ik want bij degene die weten dat ie niet verkocht mag worden krijg je hem echt niet zo even mee.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    COOOOOOL!!!!!
     
  19. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg vanmorgen bij de Free record shop of ze hem al verkochten. Die kerel zei, ik heb hem al binnen maar als ik hem nu al verkoop krijg ik echt klappen. Haha :9. Dan morgenvroeg maar halen, ben benieuwd hoe snel ze over de toonbank vliegen. Als superhete broodjes denk ik...
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hangt er ook wel vanaf of ze je kennen,.. ik koop alle games die ik niet importeer bij dezelfde FRS en dat zijn er best veel, ze zijn dan ook niet erg geneigd om mij nee te verkopen (zijn ook altijd dezelfde 2 gozers die achter de kassa staan daar).

    Gears heb ik al bij gamehubs gekocht een paar maanden geleden dus die zal ik volgende week pas krijgen,.. is ook niet zo erg want ik moet fallout nog uitspelen en nog aan fabel beginnen :D

    Vind t wel leuk dat er weer een echte grote shooter uitkomt want dan spreek je ook iedereen weer s online :+ lang niet iedereen koopt bijv Farcry2 of Battlefield: Bad company en veel mensen uit mn friendslist heb ik dan ook niet gesproken/mee gespeeld sinds ik met COD4 gestopt ben. GOW2 koopt bijna iedereen wel (zeker alle shooterfans uit mn friendslist) dus das dan wel weer gezellig :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina