Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tering, Paul Fince is missing hiero! Hoe krijg ik em terug? Zit pas op 8%

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo moet je een auto niet opblazen 8)

[GTuser]285160[/GTuser]

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    De Dunia 'engine' van Far Cry 2 heerst gewoon ontzettend:) ... te gek clipje!

4. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het 2e deel van het spel een andere omgeving?? Ziet het er mooier uit?? Ben nou op 23 % ongeveer.!!

5. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Help! Voel me weer eens een echte NooB! Ik kan in het eerste safehouse (als je net begint en de scouts hebt gekilled) niet het slaap plekje vinden, waar moet ik kijken echt?!

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    In dezelfde muur als de deur :). Echt, als je 4x rond kijkt moet je hem vinden.

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    ^^ Volgens mij als je binnenkomt naar LINKS en dan inderdaad tegen de muur waar ook de deur inzit staat een bed. Loop er naar toe (hoofdeinde) en je ziet een Y om te saven (default ga je geloof ik 1 uur vooruit, en dan krijg je de SAVE optie)

8. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Lol, had dat hele huisje niet gezien. Zat in dat huisje waar ook je ammo ligt....toch bedankt guys!

9. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo na een uurtje of 5 spelen, kan ik niet anders concluderen dat ik het tot nu toe gewoon een zeer matige game vind.

Je moet als eerst een uur rond dwalen, met een auto maar meestal ben je toch te voet om een missie te kunnen starten. (het mannetje kan nog geen 20 meter hard lopen want dan is hij al moe en ziet het zwart voor zijn ogen|:-)

Als je daar dan ben aangekomen moet je eerst weer een paar uur rijden naar het doel van de missie, omdat je eerst langs 3 miljoen van die guard post moet rijden. (begint eentonig en saai te worden.)

Waarom je trouwens steeds op Y moet drukken als er een gesprek plaats vind is mij ook geheel een raadsel.

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan met het opschrijven van mijn frustraties over far cry 2.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Heeft met je malaria te maken, en wordt steeds minder.

11. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Ik merk zelf dat je de game gewoon niet met een standaard FPS moet vergelijken.
    Het eerste 1,5 uur had ik ook zoiets van: "Is dit alles..."
    Pas na de tutorialmissies (en het wennen aan de controls en flow van de game) kreeg de game me te pakken.

Verwacht geen hardcore FPS actie ala COD4 of GOW, waarin golf na golf tegenstanders in een kleine map op je af wordt gestuurd, want dan is de game niets voor jou.

Ik kan de insteek van Far Cry2 wel waarderen, de vrijheid om als solo huurling te gaan en staan waar je wilt, missies op een eigen manier aan te pakken, van de omgeving kan genieten, strategie te gebruiken, gevechten te vermijden etc. Ik speel de game op hardcore, en elke ontmoeting is er weer een waar je continue op het puntje van je stoel zit qua concentratie omdat die gasten echt erg slim en onverwachts uit de hoek komen.

Ik kan me goed indenken dat niet iedereen dit zoekt in een FPS titel, maar ik vind het persoonlijk een verademing.

MP heb ik nog niet echt gecheckt, heb een keer op zo'n custom map gespeeld die echt nergens op sloeg, en kan in het menu nog niet echt zien hoe je op originele maps kan filteren, iemand tips?

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik speel hem ook op Hardcore. Ik heb wel 5 min in de bosjes gezeten omdat ik bang was om een weg over te steken er reden daar heel veel patrouilles. Ik heb na een tijdje alle moed verzameld en gewoon begonnen met rennen echt net voordat ze de hoek om kwamen sliden ik de bosjes in. En ik dacht echt please rij door en gelukkig deden ze dat.
    En toen dacht ik dit is echt de kracht van de game.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    probleem is wel een beetje dat de game langzaam op gang komt, ik vrees dat veel mensen afhaken in de eerste paar uur.

moet wel zeggen dat ik de game technisch echt heel sterk vind, als je ziet hoeveel effecten ze in hun zelfgebouwde engine nog over die wereld heen kunnen gooien , hoe netjes de physicsc en belichting zijn etc dan denk ik dat ze echt iets gebouwd hebben waar we nog wel meer plezier aan gaan beleven.

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    ik vind het rijden juist niet irritant eerder leuk en als je het iri vind kun je altijd nog de bus nemen*)
    en er is zelfs een stuk weg waar geen guard post is
    het stukje weg van pala naar die bar8)

15. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb de game dus net binnen en het is nog wat onwennig allemaal maar ik ben dus wel van plan hem uit te spelen. Het sfeertje doet me trouwens erg aan de film lord of war denken.

16. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het verdomd k*t dat de vijandelijke auto altijd 20 keer zo snel is.???? ma goed ff afmaken en verder gaan, maar ja dat word toch echt irritant

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Begin de game steeds meer te waarderen.. Was Fable even zat, en dan ga je lekker FarCry2 spelen. Echt een heel goed spel, de engine is zo vet.. En telkens gebeuren er weer nieuwe dingen.
    Zojuist moest ik een weapon convoy vernietigen, ze reden precies op een weggetje met een dikke boom eroverheen.. Ik zat dus op die boom met mn RPG, om ze daarna lekker op te wachten. Super!

BTW, hoeveel diamond cases hebben jullie? Zit net aan de 30..

18. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    1:+

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Kom eigenlijk niet meer in dit topic, maar dit wilde ik toch wel even vragen.
    Ik keek net in het pauzemenu en daar stond opeens 1 buddy minder. 'Mercy Killed' staat er bij buddies. Dat heb ik dus nooit gedaan. |:-
    Heeft dit gevolgen voor bepaalde achievements of niet? (weet niet wat de achievements zijn, en dat hoef ik ook niet te weten). Of kan ik gewoon zonder gevolgen verder gaan?

Ik hoef dus helemaal niks anders te weten dan een simpele ja of nee. :)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina