Al zou ik niet door gaan, ik vind het wel tof dat ik zo ver ben gekomen met een club als Anderlecht. Maar het zou wel heel raar moeten lopen, mochten ze mij uit de top 3 kicken.
Atletico Madrid - Hamburger SV 7-2 6' 1-0 Sinama Pongolle 28' 2-0 Sinama Pongolle 42' 3-0 Sinama Pongolle 45' 3-1 Petric 50' 4-1 Sinama Pongolle 57' 5-1 Aguero 60' 6-1 Maniche 71' 6-2 Olic 75' 7-2 Sinama Pongolle geel : Alex Silva Wedstrijd waarin ik minsten 10 keer had moeten scoren , hij komt 2 keer aan de goal en scoort ook 2 keer :d , raar dat hij maar 1 geel krijgt terwijl hij heel de wedstrijd aan het schoppen was
klopt. je had meer moeten scoren, maar mijn spitsen zijn veel effectiever, 1 keer geel, was voldoende goed gespeeld verder
jij ook hoor , heb nu al mijn wedstrijden gespeeld en sta normaal gezien 2e , wanneer worden de standen terug bijgewerkt??
Pro, zie er naar uit om ooit tegen je te spelen. Je lijkt me een waardige tegenstander. Anways: Nog maar 1 potje tegen Exodus, en dan moeten de rest het nog doen. (Iedereen die een kans maakt, verlies even?)
Fc Porto - Villareal 1-1 9e Lopez 1-0 90e .... 2-2 Laatste minuut stomme balverlies van mij aardoor ik tegendoelpunt kreeg! had proffessioneel balbezit moeten houden dan had ik drie punten gehad! Villareal - Fc Porto 1-2 27e Guarin 0-1 Free Kick 35e edmilson 1-1 36e Lopez 1-2 Leuke wedstrijdedn!
Bericht van eXoDuSs x: Ik ben zeker weten door, heb nu 32 punten met nog 1 wedstrijd te gaan. Shariff lmao, misschien kunnen we vanavond. Want ik ga vandaag ook GoW 2 doen