Hai,
Ik ben terug, wat leuk. Ik dacht, ik ga maar weer eens even wat forums bekijken, tot mijn schrik waren de meeste verdwenen. Ik kwam hier even kijken of mijn favourite soap nog steeds loopt. Het doet mij goed om te zien dat de kwaliteit nog steeds erg hoog ligt, fantastisch.
Ik denk dat ik geen introductie meer nodig heb,
Met mijn nieuwen ip heb ik de mogelijkheid gekregen om terug te komen op xbw. De mensen die xbw nou lettend in de gaten houden hebben een litteken nagelaten met betrekking tot mijn relatie met xbw. Ik ben onterecht gebanned, maar hier ga ik het niet meer over hebben dit behoort nou toe tot het verleden, zand erover.
Verder wil ik zeggen, Towel "forumgod" goed om je hier te treffen. Hoe gaat het met u? Nog gefeliciteerd met het behalen van de eerste plek op MegaLan, leuk dat het zo goed gaat met het team.
Maar ik heb natuurlijk de moeite genomen om mij aan te melden op deze site om een reactie te geven op de Manager van Quality Gaming, mijn oude manager. Mauperd, ik vind het zeer beledigend om je bezig te zien tegen Towel. Ik weet dat je nooit een echte goed voorbeeld was als manager van de 'beste clan' van Nederland. Dit is natuurlijk geen probleem, want er moet natuurlijk gelachen worden. Maar de opmerking: HALO is voor domme trage homo's vind ik erg onrationeel. Ten eerste heb je een Halo team, als manager is het natuurlijk niet verstandig om je zo te uite over een spel dat deel uitmaakt van je eigen clan. Ik vraag me dan ook af of de Halo 3 leden van qG deze opmerking kunnen waarderen. Ten tweede heb ik in mijn leven met duizende halo spelers gespeeld, deze waren allemaal hetro. Verder is Halo 3 een spel waar erg veel bij komt kijken, denk bijvoorbeeld maar aan tactische aspecten. Slimmen spelers zijn vaak beter als de dommen spelers, dit toont dus aan dat het toch het nodige hoge IQ verijst. Verder heeft een groot aantal spelers van de Halo serie een sport naast het game. Ik weet niet precies wat je bedoelt met traag misschien zit ik er naast met het fysieke aspect.
Al bij al, vind ik deze kleine opmerking erg 'dom', om het feit dat je na mij idee niet goed hebt nagedacht bij het posten. Je aanslagen per minuut zijn misschien dan ook wel sneller dan het proces in de hersennen dat dingen afweegt.
Ik ben zeer teleurgesteld in je posts, misschien voel je jezelf wel erg aangevallen door Towel. Maar door zo kinderachtig te reageren bereik je weinig mee. Zeker als een manager van een 'invloed' rijke clan. Verder voel ik me beledigd omdat ik zelf Halo 3 heb gespeeld voor qG en komt het rood op me wangen als ik mijn resultaten op de achievements list zie staan.
Je bent een toffen man, maar dit was niet tof.
Mijn goede vriend qG Pimpz heeft mijn vandaag GoW leren spelen. Ik vond het wel een tof spel en misschien ga ik wel GOW 2 spelen. Hij was erg lovend over het nieuwen Quality Gaming en daarom wens ik jou en de rest van de leden erg veel succes met Quality Gaming. Ik hoop dat het ooit weer zo word in de tijd dat ik deel uitmaakte van qG, want ik vond het in die tijd erg tof.
xx Maestro
Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2008