Team Sirox.TS Gameplays

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 6 nov 2008.

1. Towel

Towel Guest

Iedereen kent ze inmiddels wel: Onze welbekende gameplays! Aangezien elk forum dat beter was dan xbw (op het gebied van esport) dood aant gaan is, waag ik het hier nog eens! Met deze keer 3 nieuwe gameplays van de bootcamp met LowLandLions!

\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

MeegaaLan IV​

Match: Sirox.TS vs AiZ
    Gametype: Capture the Flag on Onslaught
    POV: Scorpi0
    Link: http://gameroom.mlgpro.com/view/UM0w7F2DiCE.html

Match: Sirox.TS vs RLC
    Gametype: King of the Hill on Construct
    Link: http://gameroom.mlgpro.com/view/4YFDkPXsC9A.html

Match: Sirox.TS vs AiZ
    Gametype: Team Slayer on Guardian
    POV: DaRiGaaZ
    Link: http://gameroom.mlgpro.com/view/eTxGTYERUcA.html

Match: Sirox.TS vs Ignition
    POV: DaRiGaaZ
    Link: http://gameroom.mlgpro.com/view/0a6JeAg9sulptM.html

Match: Sirox.TS vs VVV
    Gametype: Capture the Flag on Narrows
    POV: Pinooo
    Link: http://gameroom.mlgpro.com/view/tZkoh6U345I.html

Match: Sirox.TS vs Ignition
    Gametype: Capture the Flag on The Pit
    POV: Pinooo
    Link: http://gameroom.mlgpro.com/view/n2LCNb6R6Cc.html

Gametype: King of the Hill on Construct
    POV: Towel
    Link: http://gameroom.mlgpro.com/view/Td0cfhsalssulpFOekA.html

Gametype: Team Slayer on Guardian
    POV: Towel
    Link: http://gameroom.mlgpro.com/view/rCQheZvwqsulpE.html

Bootcamp LLL vs Sirox​

Match: Sirox.TS vs LLL
    Link: http://gameroom.mlgpro.com/view/IbLuIrHRNt0.html

Match: LLL_vs_Sirox.TS
    Gametype: WCG-Team Slayer on Guardian
    POV: Shinato
    Link: http://gameroom.mlgpro.com/view/rYvJgQKrYTs.html

Match: LLL vs Sirox.TS
    Gametype: WCG-Team Slayer on Construct
    POV: Shinato
    Link: http://gameroom.mlgpro.com/view/TSD55rml6Zo.html

Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2008
  2. Cover

Cover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik miste dit topic al een beetje:). Heb je ook ergens de scores van de Sirox-LLL lan? ben erg benieuwd namelijk.

Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    iets van 20-5 voorL3, maar veel close potjes volgens pieter (fear)
    Ik had ts guardian willen kijken op school, maar internet was te langzaam dus kijk nu wel ff.

Ik wil nog steeds de CTF pit tegen jullie zien.

4. Cover

Cover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    wat een bats kwaliteit! En je mag het nauwelijks HALO3 spelers noemen op LLL na dan! Echt POEP towel heb je niks beters? Spelers om trots op te zijn joh, goh misschien moeten ze s tegen mijn n00bs Spelen!

6. Towel

Towel Guest

Laatste gameplay staat erop:)

Eerste avond ging fockin belabberd, ik had een maat mee wat me tegenhield om echt supergeek fanatiek te callen. We werden dus compleet afgeslacht, maar ginge na 5 potjes dus amsterdam in. Als je over zondag kijkt, hebben we 20 potjes gespeeld, en 15-5 weten te maken. Volgens mij hebben wij op 1 na alle WCGslayers verloren... Wat ons kan roesten aangezien we da nie hoeven te kunnen.

Potjes waren vaak erg close, maar hebben er veel van geleerd. Infernos heeft idd een beest gameplay in zijn fileshare. Met alle respect naar de LLL jongens, maar Adam is ECHT een beest:{.

@Mauperd, Moet ik nou serieus op je ingaan Dikkop??? Je hebt geen drol verstand van halo spelers. Je huidige qg halo team, werd weggepest door ons op MeeGaaLan. Ga maar snel een nieuw team aannemen voordat je hier komt stoer doen.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2008
  7. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    of jij bent gewoon slecht:lol: geen twijfel over mogelijk!

8. Towel

Towel Guest

Je moet niet zo nerd om de seconde op F5 drukken, want nu quote je een verouderde post van mij...

9. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Lol zonnebril! hahahaha HALO is voor trage domme homo's zoals jij die mensen wegpesten op LANS (KIND)

10. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dan mag je wel wat jaartjes ouder zijn maar ik krijg hier het idee dat je alleen nog de post van Towel loopt te verkloten. Dit forum gaat volgens mij over vragen stellen aan Team Sirox. TS

11. Maespro

Maespro Guest

Hai,

Ik ben terug, wat leuk. Ik dacht, ik ga maar weer eens even wat forums bekijken, tot mijn schrik waren de meeste verdwenen. Ik kwam hier even kijken of mijn favourite soap nog steeds loopt. Het doet mij goed om te zien dat de kwaliteit nog steeds erg hoog ligt, fantastisch.

Ik denk dat ik geen introductie meer nodig heb,

Met mijn nieuwen ip heb ik de mogelijkheid gekregen om terug te komen op xbw. De mensen die xbw nou lettend in de gaten houden hebben een litteken nagelaten met betrekking tot mijn relatie met xbw. Ik ben onterecht gebanned, maar hier ga ik het niet meer over hebben dit behoort nou toe tot het verleden, zand erover.

Verder wil ik zeggen, Towel "forumgod" goed om je hier te treffen. Hoe gaat het met u? Nog gefeliciteerd met het behalen van de eerste plek op MegaLan, leuk dat het zo goed gaat met het team.

Maar ik heb natuurlijk de moeite genomen om mij aan te melden op deze site om een reactie te geven op de Manager van Quality Gaming, mijn oude manager. Mauperd, ik vind het zeer beledigend om je bezig te zien tegen Towel. Ik weet dat je nooit een echte goed voorbeeld was als manager van de 'beste clan' van Nederland. Dit is natuurlijk geen probleem, want er moet natuurlijk gelachen worden. Maar de opmerking: HALO is voor domme trage homo's vind ik erg onrationeel. Ten eerste heb je een Halo team, als manager is het natuurlijk niet verstandig om je zo te uite over een spel dat deel uitmaakt van je eigen clan. Ik vraag me dan ook af of de Halo 3 leden van qG deze opmerking kunnen waarderen. Ten tweede heb ik in mijn leven met duizende halo spelers gespeeld, deze waren allemaal hetro. Verder is Halo 3 een spel waar erg veel bij komt kijken, denk bijvoorbeeld maar aan tactische aspecten. Slimmen spelers zijn vaak beter als de dommen spelers, dit toont dus aan dat het toch het nodige hoge IQ verijst. Verder heeft een groot aantal spelers van de Halo serie een sport naast het game. Ik weet niet precies wat je bedoelt met traag misschien zit ik er naast met het fysieke aspect.

Al bij al, vind ik deze kleine opmerking erg 'dom', om het feit dat je na mij idee niet goed hebt nagedacht bij het posten. Je aanslagen per minuut zijn misschien dan ook wel sneller dan het proces in de hersennen dat dingen afweegt.

Ik ben zeer teleurgesteld in je posts, misschien voel je jezelf wel erg aangevallen door Towel. Maar door zo kinderachtig te reageren bereik je weinig mee. Zeker als een manager van een 'invloed' rijke clan. Verder voel ik me beledigd omdat ik zelf Halo 3 heb gespeeld voor qG en komt het rood op me wangen als ik mijn resultaten op de achievements list zie staan.

Je bent een toffen man, maar dit was niet tof.

Mijn goede vriend qG Pimpz heeft mijn vandaag GoW leren spelen. Ik vond het wel een tof spel en misschien ga ik wel GOW 2 spelen. Hij was erg lovend over het nieuwen Quality Gaming en daarom wens ik jou en de rest van de leden erg veel succes met Quality Gaming. Ik hoop dat het ooit weer zo word in de tijd dat ik deel uitmaakte van qG, want ik vond het in die tijd erg tof.

xx Maestro

Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2008
  12. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht gewoon dat mauperd zn slechte humor weer eens toepaste, maar sinds de ernst van Joep's post moet ik dus concluderen dat niet zo het geval was?

hahahah in dat geval. Mauperd ga weg.

13. Towel

Towel Guest

Joep, wat goed om weer een activiteit van jou op te vangen! Moest laatst nog even aan je denken, al ware het niet dat je zusje een nieuwe mooie foto op hyve heeft staan..... Los van dat, wat spook jij allemaal uit hedendaags? Ik heb sinds de WCG amper meer iets van je gezien op live of maar wat gehoord. Hetzelfde geldt voor Jan, die niet meer online te bekennen is in de avond, sinds fear het team verlaten heeft....

Ik kan nu wel helemaal concluderen dat Halo 3 dood is in Nederland, op 2 teams na. Erg zonde en saai, waar Halo 2 lange tijden vol zat gestompt met vele teams, strijdt, en veraadt, ligt Halo 3 alweer na een jaartje bij de meesten het hoekje van de kamer....

GoW 2 heb ik dus al een tijdje, heb de SP coop met een maat best veel gedaan, maar verder is het spel niks voor mij. Ik geloof wel dat in tegenstelling tot H3 in GoW2 wel veel activiteit zal voortbloeien.

Over Mauperd moet ik eigenlijk geen woorden meer aan vuil maken. Ben blij dat meer mensen zien wat voorn puber het is.

Airwave, je vraagt idd al lange tijd naar die gameplay online. Nu heb ik serieus al mn multiplayer films, clips etc verwijderd, omdat k met nico aan het verzamele ben voor een Dualtage! Daarom aan jou de vraag of je um op je fileshare zet en mij een msg stuurt, dan zorg ik dat hij online komt!

Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2008
  14. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    je weet het, ik ben hier niet om vrienden te maken met hardleerse mensen! Ik heb gewoon een hekel aan een vooringenomen attitude en mensen die op forums blaten dat ik mijn kinderen misbruik (towel)

Als zijn we 7 nog wat maanden verder, bij mij is iemand dan klaar.

Voor de rest is gamen erg leuk in NL, maar er is meer.

Daarnaast ben ik ook niet zo zeer op de vriendschap van puberende headset, MS punten jagertjes uit, die stiekem sigaretten kopen van hun krantenwijkje, dat stadium ben ik wel voorbij inmiddels. Er is serieus iets mis met de jeugd in NL.

Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou zo hoor is het niet alleen met de jeugd waar iets mis mee is.
    Maar ik ben vooringenomen dus wat weet ik er van.

16. Maespro

Maespro Guest

Ik vraag me serieus af of dit een reactie is op mijn post of op die van towel of op een anderen post. Ik ben hier niet om te mieren neuken of om jou dwars te zitten maar ik zie geen enkel verband met je post. Misschien geeft dit aan wat ik eerder aangaf in een post.

Het eerste deel begrijp ik nog wel, zoals je haat naar Towel... tof. Dat houd deze threads zo interessant: De visser en de vis (haphap).

Maar je opmerking over: vriendschap van puperende headset, MSpunten jagertjes uit, stiekem sigaretten kopen van hun krantenwijkje of naast game is er meer snap ik niet helemaal en vind ik ook een beetje vergezocht. Ik ben niet eens meer verbaasd van dit soort opmerkingen, ze zullen vast wel ergens vandaan komen. Maar het heeft natuurlijk geen zin om deze huil praktijken overal uit te halen, want zoals ik al eerder zei... "ik zie geen enkel verband".

Dit is niet om je uit de tent te lokken ofzo of om de visser te spelen in dit verhaal, ik probeer gewoon even op de hoogte te komen van je uitspraken waarvan ik geen pijlhoogte van kan nemen.

Edit: "Er is serieus iets mis met de jeugd in NL": Je klinkt als een oude lul die nooit een goede jeugd heeft gehad... wacht... je bent oud. Dat vergeet ik soms... jij zelf vergeet dit ook wel is heb ik het idee. Je vrouw voed niet alleen je kinderen maar ook jou op?

xx Maestro

Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2008
  17. Towel

Towel Guest

Joep, je weet dat ik elke post van jou met een glimlach op mijn gezicht lees. Jouwn aanwezigheid weer op een forum is iets waar wij allen erg blij mee moeten zijn. Dat xbw dit heeft weggenomen in het verleden, is onvergetelijk! Maar zoals je al zei, zand daarover.

Wat ik mij afvroeg, speel jij of sandz nog Halo of echt beide helemaal mee gestopt? We zoeken nog een 4de..... Kwam je trouwens terug van werk dat je om 4 uur snachts nog op xbw zit?

18. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Laat Mauperd in ze waarden!?!

Hij heeft een traumatische jeugd gehad dus dat ligt zeer gevoelig voor deze ouwe.

xxx

19. JapyJapo

JapyJapo Guest

vet lache deze shit :D keep it comin guys! *)

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0

Vincent wilt nog spele zei die, joep wilt gears gaan doen haha.

Btw watser met die site van jullie?

Laatst bewerkt: 13 nov 2008

Deel Deze Pagina