[XOne] Assassin's Creed [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zo, vanavond eindelijk AC weer eens opgepakt. Eerst tutorial opnieuw gedaan, krijg ik halverwege dirty disc error. Opnieuw opstarten, lade even op en dicht, dvd zoals gebruikelijk zonder krassen. Weer saai filmpje bekijken, tutorial voltooid en nog wat verder gespeeld. Is in het begin nog erg lineair, maar dat is wel prima, kan ik er tenminste een beetje inkomen. Het centrum waar die 2 dokters bezig zijn met het terughalen van je geheugen vind ik nog wel een beetje zinloos. Zit hoop tijd in die saaie filmpjes, terwijl ik dan liever doorspeel. Kan ook geen ondertitels aanzetten, waardoor ik het idee heb flink wat van het verhaal te missen.

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hadden ze er ook beter aan gedaan om alles gewoon in the 12de eeuw te laten afspelen. Zonder dat hedendaagse dna gezeik.

Lijkt me dan veel meer sfeer in zitten.

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een leuk spel, maar wel vreselijk lineair en herhalend zeg. Ik ben nu net voorbij die dikke bazaarman, en vind het nu eigenlijk al idioot hoe vaak ik exact hetzelfde heb gedaan:mad: En ik vind het er ook een beetje op lijken alsof de 3 steden gewoon een beetje hetzelfde zijn, maar dan met een ander kleurlaagje er overheen. Verder is het vechten heel tof, maar ook wel veel herhaling de hele tijd. Irritant dat je niet kan doen wat je wil, zonder dat je weer een half uur een makkelijk gevecht moet doen, of moet gaan freerunnen.

Het is gewoon een heel tof spel, maar je moet het wel afwisselen met een ander spel, want in feite ben je bij AC constant bezig exact hetzelfde te doen, tenzij je echt de assassination aan het doen bent.

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Klopt, dat is het nadeel van AC, de herhaling/eentonigheid.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Speel het spel al meer dan een jaar oid en ben nog lang niet klaar, gewoon af en toe een uurtje.

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    OMG...|:-!! Nou heb ik dus al helemaal geen zin meer =(! Want zoals hier al gezegd wordt is deze game echt zoooo ontzettend hetzelfde de hele tijd! Dat gaat dan dus echt heeeeel lang duren voordat ik die achievement heb :'-(!

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je precies die Combo Kill makkelijk kan doen? Want als ik iemand sla, heb ik de tijd niet eens om weer op X te drukken zodra ik hem raak... Niet dat je het nodig hebt, maar wil wel graag de achievement halen :)

8. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    @ Biba, gewoon de hele tijd Right Trigger ingedrukt houden, als je ziet dat iemand aan wil vallen 0.5 seconden wachten en op X drukken. Succes :D

Ik heb het spel uitgespeeld, heb pas 24 achievements. Maar ik heb er veel lol aan beleefd.

Anyway, ik heb voor dit spel een Xbox gekocht. Hoezo verslaafd _O__O__O_

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dat er Duitsers in Acre zijn? Ik hoor de hele tijd guards Duits lullen namelijk, kan me niet herrineren dat die daar toendertijd actief waren. :+
    Is het trouwens mogelijk een eerder deel te herspelen, zonder dat je alle voortgang verliest? Want ik zie wel replay staan als ik een memoryblock kan kiezen, maar wil dan alleen dat stukje opnieuw doen (niet alle free missions etc).
    Hoef nog maar 3 memoryblocks nu, helaas wel erg saai nu (herhaling, herhaling, herhaling...).

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben nu net in Damascus, alleen ik heb nu geen flauw idee waar ik nu heen moet. Iemand een idee?

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zoek zo'n uitkijktoren om nieuwe missions te activeren en zoek de hideout. Maar die kan je ook makkelijk vinden door te synchronizen op een uitkijktoren!

12. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ben hem ook weer aan het spelen, maar het soms een beetje onduidelijk als je niet meer in het verhaal zit.

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb hem al een ruime tijd niet meer aangeraakt.
    De game kan me op een of andere manier niet echt boeien. Het idee is leuk, maar uitwerking vind ik minder. Vind het al zo enorm storend dat je steeds moet blenden als je door Kingdom loopt/rijdt. Kom je toch net iets te opvallend langs een guard, meteen weer die gasten achter je aan. Haalt het tempo er uit en voor mij ook de fun.
    Wellicht dat ik hem in het weekend weer eens een keertje oppak, een uurtje speel en hem dan weer zat ben.

14. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb Assasins Creed vandaag binnengekregen, en ik vind het een leuke spel :)

Zit vooral veel goede actie tussen, je hebt veel vrijheid, besturing is ook prettig :thumbs:

Vind wel weer jammer dat je geen cut-scenes kunt skippen. Een hoop nutteloze filmpjes :mad:

Maargoed, voor de rest een topgame...

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik weet niet hoe het komt, maar als ik de DVD van AC zie liggen, denk ik toch aan een steengoede game. De sfeer was echt top. Ik denk dat dit mijn favoriete game was om te spelen op de 360 :eek:.

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Inderdaad, volg de filmpjes ook helemaal niet. Maar het is wel degelijk een top spel, die lekker weg speelt (vind ik)! :)

17. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Als ze in deel 2 afwisselde opdrachten stoppen, het vechtsysteem een beetje aanpassen (combo-kill is te sterk) en de omgeving/steden iets levendiger maken dan wordt het echt een top-game.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Zolang het maar in de tijd van de Kruistochten blijft. _O_

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Daar hoop ik dus ook echt op!
    Zou een behoorlijke afknapper zijn als ze naar de moderne tijd/toekomst gaan. =(

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enige, ik vond AC ook een geweldige game _O_. Ik had ook geen enkel moment van verveling ookal speelde ik het 2(?) weken nonstop met af en toe GTA/Halo ertussen.

Deel Deze Pagina