[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    jantje ongeduld.......O-)
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is alleen als er een verhaal bezig is. Dus als je bijvoorbeeld bij iemand staat voor een quest die iets aan het vertellen is.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is vreemd, want dat was gisteren niet het geval, ik liep weg bij de henchman en hij bleef doorzichtig. Ow well, zal het spel zat eens uit de seal halen :)
     
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb eerst met Hammer gepraat(wordt ook gezegt dat je dat moet doen) toen naar mijn 'vrouw' gegaan en gekeken hoe mijn kleine spruit gegroeit was. toen naar westcliff, en alles ziet er echt heel anders uit. alleen de huizen zijn nog steeds van die kampwagens. beteren winkels, groteren winkel, knapere prostituees ;).
    wat alleen wel jammer is. ben ik 10 jaar weg, krijg ik maar voor 1 keer mijn geld (rente van huizen enz.). jammer dat ze dat niet over 10 berekenen.
    ik snap alleen niet dat na 10 jaar de stylist nog steeds de zelfde kapsels en zo heeft, de zigeuner heeft nog steeds de zelfde spullen die ik hem 10 jaar geleden verkocht had, ze hadden alle dorpen wel iets mogen veranderen, andere winkels ofzo.
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Onmiddelijk (zo was het toch bij mij).
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.240
    Weet iemand waar je nog meer meubels kan kopen behalve in bowerstone?
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Bloodstone
     
  8. StAeL

    StAeL Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je een vishengel vinden of kopen? Ik zit nu al zo ver en heb nog altijd geen tegengekomen!
     
  9. Micz

    Micz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zover als ik weet zit er geen vishengel in fable 2..
    al zou het wel lache zijn :p
     
  10. StAeL

    StAeL Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    In de eerste Fable zat er wel een, nu niet? Jammer...
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nope in deel 2 niet. Nu kan je wel duiken bij kringen. Alleen duik je dan geld e.d. op. Vind het zelf ook wel jammer dat het er nu niet in zit.
     
  12. joep nesnaj

    joep nesnaj Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een leuk spel is het!
    Ik ben nu bij een archeoloog waar je dingen voor moet zoeken.
    Ik weet niet wat de main quest precies is en wil die nog niet gaan doen, ben bang dat ik er dan zo doorheen ben. Heb gehoord dat hetn iet zo lang is.
    Klopt het dat er niet zo heel veel quest zijn of lijkt dat maar zo. En moet je deze quest zelf zoeken of komen ze gewoon in je lijst te staan?

    Sorry voor de noob vragen
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond dat gehengel in deel 1 wel eerder irritant dan echt leuk.
    Alhoewel ze in deel 2 wel zo'n minigame hadden kunnen doen netals bij de blacksmithjob.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    1000/1000 \o/

    Die Gargoyles waren echt niet tof gewoon...
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    _O_

    zit zelf pas op 725/1000 binnenkort maar even wat andere spelletjes eerst :+
     
  16. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    omg ik ben hard ge-owned!
    mn neef heeft fable2 uit spanje meegenomen...blijkt dat die fcking analfabeten geen engels kunnen, dus er wordt ook spaans gesproken enz in de game...
    is dit aan te passen, of moet ik dan gwoon nieuwe fable kopen,
    ik ga hem namelijk echt niet in het spaans spelen
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je kan je local proberen te veranderen maar ik denk niet dat dat zal werken.

    Wel apart met die achievements dernet. Ik was bezig met The Teaser (timespell op 5 en expressions doen) en nadat ik hem had gehaald schoot ik even alle bandieten van me af en kreeg The Sharpshooter die me eerst steeds niet lukte O-)
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Woe, het sociale aspect aan Fable vind ik plots een stuk beter én leuker! Enkele uren geleden getrouwd met Julia. Ze is gek op allerlei soorten edelstenen en ik heb haar met enkele van die fonkelende dingetjes kunnen verwennen. Ben sinds kort de trotse vader van een jongen, hij heet Glen. Hij ligt nog in de wieg, maar op één of andere vreemde manier weet ik nu al dat hij van speelgoedzwaarden houd en dat zijn droom is om ooit de Bowerstone Market te bezoeken. Hond Brandon zijn vacht is heerlijk zacht en lijkt van goud, hij is zo lief, volgt me overal en hij vind het enig als ik een balletje gooi. De mensen in Oakfield, waar ik woon, mogen me erg en bijna iedereen kent me. Ik entertain de kits door met mijn handen kibbelende mensen na te doen, en met mijn verzamelde trofeeën maak ik indruk op de mannen in het dorp, ze zijn zo jaloers op mijn heldendaden en de vrouwen zouden willen dat ik met hen getrouwd was. Nou, lekker puh, ben me Julia en Glen erg tevreden! Dagelijks cadeaus.
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat heeft iedereen tegen die Gargoyles die dingen zijn echt te makkelijk voor woorden. Niet dat ik ze allemaal heb maar als ik iets hoor kijk ik om me heen, wanneer ik hem vind schiet ik hem kapot. Ik heb er nu 35 geloof ik en moet nog de Hero of Skill vinden.

    Ik ben nu voor het eerst in Wraithmarch en Bloodstone geweest. Weer eens wat anders als Bowerstone. Maar nu even een vraagje: Zijn er ook chests waar je 30+ keys voor nodig hebt? Het hoogste wat ik heb gezien is 20 keys. Wat heb je dan aan 50 sleutels?
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In het kasteel staat er ook één van 50. Die Gargoyles had ik ook binnen 2 uurtjes maar ik heb zo'n hekel aan Wraithmarsh en precies daar zaten de meesten :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina