Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    De uitleg ervan bedoel je?

In deel '08 kan het niet, in deel '09 is er een speciale Champions League mode.
    En als je hoog eindigt in een seizoen speel je het seizoen erop Uefa Cup of Champions League.
    Dat ligt er natuurlijk aan hoe hoog je geëindigd bent.

Probeer volgende keer je vragen wat duidelijker te stellen. :)

2. spiny

spiny hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat gewoon open , de rest geeft ie ook allemaal als goed aan .

Moet denk ik aan Pes zelf liggen :mad:

3. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    heb een vraagje;

Gisteravond wou ik samen met een vriend van mij even een online potje pes (hij zat achter ze eigen xbox, ik achter de mijne) alleen konden we niet in elkaars game komen, gaf steeds iets van attampt timed out. Heb toen poorten geforward, game gehost en weer geprobeer maar zonder succes, iemand een suggestie?

Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  4. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ja offline spelen.

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Wat is de AI bedroevend slecht zeg bij BaL. Je moet alles verdedigend,zowel als aanvallend zelf doen. Ze kunnen echt beter de rest van die mannetjes weghalen. Zwaar frustrerend gewoon hoe die verdedigers zich elke keer doodlopen op een aanvaller die er al de hele tijd stil staat. Of als er een aanvaller 20 meter verder komt aanlopen, schieten de verdedigers de bal al weer uit.

Rare is als je wissel begint en je wil er in zijn ze allemaal goed en houden ze hem gerust van het punt dat je er in zou komen (meestal 60e minuut) tot de 90e minuut in het veld, maar als je eruit wordt gehaald of je staat erin schieten ze elke bal uit als ze maar een beetje opgejaagd worden. Sta je er niet in zijn het allemaal Maradonna's met perfecte passes en balcontrolle, kom je erin kunnen ze je geen fatsoenlijke bal meer geven. Echt ongelofelijk hoe slecht, en oneerlijk, dit is.

6. ventouxfreak

ventouxfreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier op het forum een internetsite waarop de echte namen van de stadions en clubs die niet hun werkelijke naam dragen, te vinden zijn? Opdat ik ze handmatig kan wijzigen in de edit-mode. Ik heb wat in de posts van afgelopen twee weken zitten zoeken maar kan ze daar niet vinden. Dan heb ik verder nog een vraag over de officiële PES update die een dezer dagen uit komt. Klopt het dat je net als bij de BurnOut Moter Update van afgelopen maand een harddrive nodig hebt om deze updates op te slaan? Zelf heb ik in augustus een Arcade gekocht zonder HardDrive waar ik nu aardig spijt van begin te krijgen=(; nu ben ik genoodzaakt om, wil ik updates kunnen uitvoeren, 120 euro neer te leggen voor een 120 GB harddisk. Kleiner zijn ze niet meer te krijgen; de 120 is mij net iets te groot voor een paar updates... en aangezien ik dit najaar én een xbox arcade (met allerhande spellen) heb aangeschaft én een 37" full HD LCD van Samsung is het geld wel zo'n beetje op voor dit jaar...
    Nu zijn er ook nog op internet allerhande patches te downloaden. Hoe dienen deze overgezet te worden op de XBOX? Waarschijnlijk lukt dit ook niet zonder harddisk of volstaat bij kleine patches de memory-card van 256 MB?

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    patch opnieuw uitgesteld
    http://www.konami.jp/we/network/2009/uk/ps3/info.html

8. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Zo'n vermoede had ik al, jammer.

9. Bartje..

Bartje.. Nice

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja opzich heb ik ook niet zoveel haast met die Patch, zoveel veranderingen zijn er ook weer niet en ik ben wel een flinke tijd zoet met nieuwe Master Leaque.

10. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

klopt verdedigend 1 en al drama. trouwens afhankelijk van je positie zou ik niet teveel gaan verdedigen als aanvallende-positie aangezien dat je rating weer negatief beinvloedt

11. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik flip ervanuit dat ze ballen voor de keeper niet over spelen. De comp komt in een 1tegen1 situatie met de keeper. Ik ren er vlak achter en dan 4 meter ernaast. Als ze de bal overspelen kan ik de bal er droog en voor leeg doel inschieten. Maar nee ze gaan altijd zelf dan in zo'n situatie. Frustrerend.

12. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik vind het erger dat ze zich dan doodlopen op een verdediger omdat ze allemaal denken Maradonna te zijn. Helaas spelen er al 10 Maradonna's bij de tegenstander dus een paar in jou team konden er niet meer van af. 8)

Maakt toch niet uit, want van die ratings klopt echt geen ruk. Echt frustrerend al die fouten. Het enige wat echt helpt voor je rating is scoren of assist geven. :thumbs: Alhoewel, assist heeft toch weinig nut want je voorzetten worden vaak toch verkloot :x

13. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of ze nou kloppen of niet daar draait het uiteindelijk eenmaal om. het kutte ervan is als je een invalbeurt krijgt laat in de wedstrijd je bijna nooit hoger dan een 6 kunt halen tenzij je toevallig er 1tje in tikt maar voor de rest is er te weinig tijd om 'goede' dingen te doen.

en idd die 2 tegen 1 situaties worden bagger uitgespeeld door klote Cpu

14. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Ik speel nu bij Ado Den Haag en mijn medespelers zijn er nogal goed in om kansen om zeep te helpen inderdaad.
    Maar als ik eenmaal bij een topclub zit mag ik toch wel hopen dat mijn medespelers ook daadwerkelijk beter zijn.
    Dus ook een kansen benutten als ik ze een goede assist geef!

Hoever zijn jullie eigenlijk al in Become A Legend?
    Zit zelf halverwege mijn eerste seizoen bij Ado Den Haag. :)

15. Bartje..

Bartje.. Nice

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij Real Madrid, en Van der Vaart en Van Nistelrooij maken genoeg kansen af;).

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    IK zit ook halverwege het eerste seizoen en ook met ADO den Haag, maar ik ben centrale middenvelder en ben dus niet verantwoordelijk voor de missers van onze spitsen ;)
    Ik moet goede passes geven en spelers voor het doel zetten en zo. Als ze dan missen is dat niet mijn probleem :D

17. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Haha, daar hebben Cornelisse en van der Haar nogal moeite mee. 8)

Ja, ik ben aanvallende middenvelder maar wordt voornamelijk als extra spits gebruikt.
    Maar als die spelers nou eens scoren op die passes van jou, heb jij er weer assists bij! ;)
    En dan ontwikkel je ook sneller heb ik het idee.

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Klopt. Soms moet ik ook op een andere positie spelen, maar dat is meestal verdedigende middenvelder, en toch heb ik al vier keer gescoord. Meestal haal ik gemiddeld zo'n 7.5 als rating.

19. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    is er al wat meer bekend over de datum van die update?

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, maandag komt-ie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina