Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Vorige keer toen mijn 360 dood was kreeg ik wel een doos + bonnen binnen, zat al te denken waarom nu weer. Echt, wat een personen die daar werken. Eerste keer dat ik mijn 360 kapot ging moest ik ook al lang wachten, eerst kreeg ik geen bonnen via mail, via post ook niet, pas een week later kreeg ik eindelijk mijn bonnen.

2. skipbal

skipbal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gister een 360 gekocht voor 50 euro
    gozer vertelde mij dat ie stuk was want zn beeld liep na 15 sec gamen vast
    liet hij ook zien
    hij startte forza 2 op en begon met een race na 15 sec pats boem beeld slaat vast en verschijnt een geblokt patroon over het beeld heen zijn xbox stond plat op de grond en maakte veel lawaai.

hij had hem zelf al naar MS verstuurd en ze zeiden dat het een probleem met graka was reparatie kostte 30E of hij kon een nieuwe krijgen.
    hij heeft dus van MS een nieuwe gehad en mocht zn oude houden :eek:

heb de 360 gekocht om te kijken of ik het via ms kan regelen dat ie gerepareerd wordt anders krijg ik geld terug

wat is het nou

ik heb de xbox nu thuis staan en hij doet het gewoon! heb dik 2.5 uur gegamed e.d
    de xbox stond nu ook rechtop waardoor hij zijn warmte kwijt kan (bij die gast plat op grond)

zal ik ms bellen kijken of ze hem kunnen repareren of gewoon zo laten? :)

3. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Nou, alles is gelukt. UPS komt tussen nu en 18:00. Moet wel zeggen dat de klantenservice van UPS echt bagger is vergeleken met Microsoft. Dat merkte ik al toen ik UPS afgelopen Vrijdag belde. Net ook, ze nemen op en ik hoor niks. Niet eens 'Goedemorgen uw spreekt met blabla, waar kan ik uw mee helpen', helemaal niks pas toen ik wat zei begon hij te praten. Dat is dan ook echt een grote pluspunt van de klantenservice van MS, zeer vriendelijke mensen altijd daar.

Edit:
    Opgehaald! Door de zelfde persoon die hem de vorige 2 keer ook had opgehaald, ik kwam naar beneden en hij meteen al 'Weer je xbox' hehe. Nou, hoop hem volgende week weer terug te krijgen.

Edit:
    Yes, half uurtje geleden aangekomen in Frankfurt! :) Nu doet alleen mijn tracking het niet meer, ik kreeg toch een nieuwe als hij weer wordt verzonden naar mij ?

Getekend door: ARNOLD
    Vestiging: CONTAINER

Container ? :lol:

Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  4. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Na ruim twee weken is mijn 5e xbox gister weer teruggekomen \o/ \o/ \o/

Niet gerepareerd maar omgeruild voor eentje met MFR 2008-10-08 \o/ \o/ \o/

Beter! Nu hoop ik voorlopig in dit deel van het forum niet meer terug te hoeven komen.

Succes allemaal!

@ Fiasco. Je krijgt een nieuw trackingnummer zodra je console weer is verzonden.

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Als ik naar Service.xbox.com ga en mijn serviceaanvraagnummer en postcode invul kom ik bij mijn pagina alleen staat er bij # Status van de reparatie: Reparatie geannuleerd.

Moet ik me zorgen maken of komt alles gewoon goed. Damn, had voor me zelf verwacht dat ik niet elke keer die dingen ging bekijken. :+

6. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    de fan van mijn xbox maakt de laatste tijd meer geluid dan normaal. Ik denk niet dat de xbox zn warmte niet kwijt kan want hij staat al half jaar zo als ik hem nu heb. Ik heb ook een keer rrod gehad maar hij startte gewoon weer normaal op.

7. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, dit is lang geleden dat ik hier opzit.

Maarja, ik ging dus maar weer eens mijn xbox aandoen. Ik download de demo van Mirror's Edge en CoD 5 Beta. Dus.. Blijkt nu

Ik start het spel op, zegt ie dat het niet werkt.

"Could not start this game, please download it again" o.i.d

Dus ik dat doen, nog steeds niet. Dus ik HDD los koppelen en opnieuw eraan. Nog steeds niet.

Dus ik doe UT3 erin, werkt niet, dan GH3, werkt ook niet. Dus ook maar weer HDD los gekoppeld en weer de 2 games geprobeerd. Werkt nog steeds niet.
    Hij zegt dat mijn Game disc vies/kapot is...

Weet iemand misschien een oplossing. Ik heb al gebeld met Microsoft over dit. Maar ik dacht, misschien kan ik het zo nog reparen.

8. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Mijn dappere xbox is ook gesneuveld

MFR Date : 2006-01-14
    Error code :?
    Signaal RoF : Sections 1, 3, and 4 are flashing red
    - General Hardware Failure
    / \
    \ /
    Probleem omschrijving : Adapter lampje brandt groen, tot gisteren probleemloos gespeeld. Vandaag direct bij het aanzetten al rode lampjes, tv blijft zwart. Alle kabels los gehad en opnieuw bevestigd, probleemblijft hetzelfde. Net de helpdesk gebeld en ik krijg labels toegstuurd, het valt nog net binnen de garantie \o/ Daar gaat mijn eerste Console ooit :'-(

Gears 2 mag van mij nu nog wel even onderweg zijn 8) anders zit ik toch alleen maar naar het hoesje te kijken.

9. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het is echt een kwestie van tijd voor je xbox sneuvelt helaas. Niet iedereen is dat met me eens en ik kan het me nog voorstellen ook dat je dat denkt als je xbox het al sinds de launch goed heeft gedaan. Gelukkig is de service van M$ goed en behoorlijk snel. Succes maar weer allemaal!

10. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7

hey ik heb ongeveer ook hetzelfde.
    ik ging kijken naar mijn verzending daar stond retour naar verzender en als je extra info vraagt dan geeft ie aan dat hij weer terug verstuurd wordt naar de verzender omdat er iets fout is gegaan.
    en hij is ook getekend door arnold en vestiging container:p
    misschien zijn onze xboxen aan het lannen in die container :lol:

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    OMFG, stond net UPS voor de deur. Ik dacht echt, wtf nu al. Was het een lege doos, maar ik heb hem al opgestuurd. :lol:

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heb je de doos mogen houden? :+
    Heb je gelijk al eentje voor de volgende keer (we weten allemaal dat er een volgende keer gaat komen. :D)

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Jup, mogen houden. En ik mag hopen van niet! :mad:

Krijg ik trouwens ook nog een mailtje wanneer ze hem hebben ontvangen en wanneer hij gemaakt is en weer verzonden is, was vroeger wel zo.

Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  14. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    he is het mogelijk als je xbox naar frankfurt is te kijken hoelang het nog duurt voordat hij terugkomt?

15. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Na even door te hebben gekeken in dit topic denk ik dat ik een probleem heb met mijn videokaart. Als ik een game ga spelen dan komen er na een tijd dikke strepen door het beeld en loopt mn hele xbox vast. Daarnaast is er meestal nog een soort gekrijs/geknetter :x te horen uit de boxen (het geluid komt dus niet uit de xbox) Hij doet het bijna in elk spel maar het lijkt sneller te gebeuren bij zwaardere games als fallout 3 en minder snel bij simpele arcade games. Herkent iemand dit probleem?

oja even voor de duidelijkheid. ik krijg geen rode lampjes of wat dan ook te zien dus ik kan ook geen foutcode geven.
    edit: Het ligt niet aan de dvd-drive omdat hetzelfde gebeurd als ik een demo of arcade game speel.

Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Videokaart gaat stuk/bijna stuk. Lijkt mij dat hij het binnenkort totaal begeeft, retourtje Frankfurt dus. ;)

17. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Kan dat gewoon? Ik heb hem al vanaf dag 1 vanaf de launch dus...
    Dat is al 3 jaar geleden, zit er nog garantie op of word het betalen voor de reperatie, anders koop ik liever zn nieuwer model die stiller zijn

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Mhm, ik kreeg geen RROD op dat moment. Dus mocht je nu geen RROD krijgen dan moet je denk ik betalen, je kan als nog even bellen voor de zekerheid en anders is het dan denk ik een nieuwe kopen. Iedereen heeft trouwens nog garantie, ook al was je de eerste. 2 jaar voor alles en 1 jaar extra voor RROD, maar als je dat niet hebt dan kunnen ze je niet helpen lijkt mij.

---

Moet ik me nou druk maken, of wat ? Hij is Woensdag aangekomen daar.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Soortgelijk probleem heeft een kameraad van mij ook. Net nu Gears uit is.....

Probleem is alleen dat hij blijft zeggen 'insert disc' maar niks over het feit dat de disc vies is. Het rare is, is dat audio-cd's het wel doen.

Hoe kan dit en waar ligt dit aan?

@ Unrealist: Zelfs na 3 jaar zijn ze nog steeds verplicht goede producten af te leveren. Gewoon aangeven dat je dupe bent geworden van een bekend probleem en dat ze dat gewoon op hun kosten moeten repareren. Wel vriendelijk blijven natuurlijk ;)

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    He, nu is mijn service aanvraag nummer weg bij mij uit dat lijstje, nou. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina