Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Mijn eerste fatsoenlijke TDM (maar ook DM en CTD) is redelijk af.

Details:

Author: Max Qubit
    Map: Buggy As Hell (je hebt Buggies to je beschikking en ik dacht dat er in mijn eerste try nog wel 'bugs' in zouden zitten)

Heb hem niet 'wildness generator' gedaan, maar handgemaakt:)

Moet nog wat tweaken en is toch behoorlijk groot. Heeft een beetje GR:IT Plantation sfeertje (misschien dat ik een naamsverandering ga toepassen naar 'Plantation')

Ben wel benieuwd wat mensen ervan vinden? 1 ster (bagger) tot 5 sterren (cool) ... een goeie(?) map maken gaat toch veel (leuke) tijd inzitten:)

Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  2. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De journalist zou toch in mike's bar moeten zitten? Ik heb hem daar nog nooit gezien, terwijl ik al wel een aantal tapes heb gevonden.

Zit nu in the Southern Territory, en nog steeds geen journalist te bekennen in de bar!

Iemand een idee waar die gast zit???

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Ik heb weer wat nieuwe buddy's gevonden in het North District :D. Hoe hoog moet je history/reputation zijn zodat ze je komen redden als je dood gaat? Ik zit nu op 5, en als ik ergens lig te kramperen komt ie me geeneens redden, terwijl ik al 2 missies voor hem heb gedaan.. ><. En kun je eigen oneindig veel Buddy missies doen?

Gisteren die Camo Suit gekocht, ik zie nog niet heel veel verschil. Volgende aankoop wordt de Dragunov.

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    221 :)

Wages of Conflict 10 [​IMG]
    Aquired all conflict diamonds in the game available through payment or exploration

5. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de story niet meer loaden:confused: kan ik waarschijnlijk weer opnieuw beginnen, zat op 68%

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lijkt me dus dat jij een van die personen bent. =(

7. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh lekker ik had daar nog niks van vernomen, zit idd net boven de 62%

8. Sherman

Sherman Guest

Net een paar erg leuke mp potjes gedaan met gnudde ( willand) heb ook een paar anderen van Xbw toegevoegd op XBL. Als ik je niet heb toegevoegd en je speelt FC2 online mag je me gerust toevoegen. ;)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Ooo was jij het die me heeft toegevoegd :D.
    Ik vermaak me nog erg met de SP, ben nu bezig met de cellular towers missies, erg tof.. Heb alle wapens uit Northern District al vrijgespeeld. Maar ik zal van het weekend even naar de MP kijken.

10. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zou er wel moeten zijn maar mischien heb je niet genoeg tapes gevonden ? is maar suggestie hoor ik had er 6 toen ik hem zag in mikes bar (zuidelijke deel)

11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Mij kan je ook toevoegen. Ik speel altijd CTD :)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Sjonge, net effe multiplayer gespeeld. Als FarCry zich wil meten met Call of Duty, mogen ze het toch snel ff verbeteren.. Ik kan geeneens zien of iemand dood is of niet! :eek:.
    Ben blij dat ik snel rank 2 gehaald had, anders loop je alleen maar te kutten met die G3.

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Wat een domme opmerking:)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Wat, bij call of duty krijg je nog de opmerking dat je iemand gekillt hebt. Bij FarCry moet je maar zolang doorknallen totdat de bar een kee geupdated is. Een simpel 'You killed ...' zou voldoen (zoals bij alle andere shooters).

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Gaat me om de stijl van je kritiek. Ik weet niet wat de FC devs voor ogen hadden, ik weet WEL dat in het echt ook GEEN 'you killed ... 1 point added' msg verschijnt.

Verder vraag ik me af of FC zich wil meten met COD (want compleet andere shooter) ... zo ja, waar is bv de mapeditor van COD?

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Waarom zou FarCry zich niet willen meten met Call of Duty? Als je een game maakt wil je toch altijd dat het populair is? Tuurlijk wilden de makers van FarCry met de multiplayer een even groot succes als met CoD4 verkrijgen, anders stop je het er niet in. Segmentatie werkt op gamesgebied niet.
    En ga alsjeblieft over 'in het echt' beginnen, dan zijn de zwakste argumenten als het om games gaat. 'In het echt' hebben de jeeps in Afrika ook niet allemaal GPS, 'in het echt' zie je ook niet wie wie met welk wapen heeft gekilled.

17. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Was inderdaad wel lache ja, van gemiddeld 1 kill naar 13 in anderhalf uur tijd :D nie slecht voor zon ouwe knar 8):b:

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    COD is een shooter. Waarom wordt die er overal bij gehaald? Het is een arcade shooter die er goed uitziet en lekker speelt in kort 'burst' potjes op relatief kleine maps en met moderne wapens.

En, een gps op elke jeep (en in je hand) ... tsja van MIJ(!) had dat niet gehoeven (kaart en kompas is genoeg). Maar al die ongeduldige kids die kills willen maken en niet kunnen kaartlezen:) Tsja, die vinden hun eigen huis niet eens zonder gps/mobiel/sms (oh wacht, die 'nemen de bus' lol)... dus dat zullen die FC devs ook wel hebben bedacht ... in godsnaam dan maar GPS anders haakt iedereen af:)

Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  19. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mhmm, net ff alle wapens unlocked en alle celluclar tower missions voltooid. Moet nog 10 diamant koffertjes, geen idee hoeveel jackal tapes ( hoeveel zijn er in totaal?) en ehm..alle main missions in het zuiden zo'n beetje.
    Multiplayer nog niet gedaan eigenlijk. Is het moeilijk om daarin rank 30 te halen? Ik ben nogal een achievement hunter en nou ben ik verder aardig in shooters maar far cry heeft een true skill rank systeem ongeveer zoals halo heb ik begrepen. Daar ben ik commander grade 2. Hoe liggen de verhoudingen ongeveer? Rank dertig staat toch niet tot een skill level van een halo general mag ik hopen? ( Halo is niet far cry, weet ik maar ff in verhouding)

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Laatst bewerkt: 8 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina