1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    is dat niet alleen als je iemand in je team wilt hebben die op dezelfde xbox zit? ik bedoel voor een vriend die ook online is op een andere xbox.
     
  2. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan alleen in Be A Pro mode geloof ik.
     
  3. rinus79

    rinus79 DuZZZ!!!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Mannen!!
    Ik heb hulp nodig.

    Ik kan met mijn maat niet online tegen elkaar spelen.
    Ik nodig hem uit voor een match, hij nodigt mij uit voor een match, maar het wil maar niet lukken.

    Elke keer als we elkaars uitnodiging accepteren, dan zie ik zijn naam staan. Maar we kunnen allebei geen team kiezen. Na enkele seconden is de gamesessie verlopen.
    Na tien keer proberen het maar opgegeven.

    Volgende dag hetzelfde probleem.

    hoe kan dit? Is er iemand anders al tegenaan gelopen?

    En online heb ik het oook vaak met ranked matches. Pa na de 5de keer kan ik met iemand spelen.
     
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heeft een van jullie zijn NAT niet op open staan. Doe maar eens de connection test op je dashboard.
     
  5. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopla, was er zo zat van om steeds Man Utd tegen je te krijgen..elke keer als ik nu Man Utd tegen me krijg kies ik Man Utd zelf ook..enige manier om die gastjes een beetje tegen te werken.
    En hoppla..gelijk won ik hem van die $%@!#@$! hehe
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Probeer maar eens een online BAP wedstrijd te spelen ;) Grote kans dat dat wel lukt. Heb dit zelf ook met een maat van mij..... een BAP wedstrijd (kun je ook control ANY player kiezen) lukt wel :D
     
  7. rinus79

    rinus79 DuZZZ!!!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Bap lukt wel ja.
    Waarom wel een Bap maar geen vs match.

    Ik vind dat namelijk leuker dan een BAP.


    En NAT?? Wat is dat?
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Manchester United, lelijke spelers altijd. Beetje gaan truuken en dan lekker door rossen met die *@(!$^!$@ Ronaldo. Verschrikkelijk. Gelukkig met Liverpool de ideale tacktiek gevonden.

    Vanmiddag met 5-2 verloren toen ik bij 'un vriend thuis speelde ( geen custom tactics ), toen thuis een rematch en er met 6-0 overheen gerost. Tadaaaa :)
     
  9. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    wat houd dat interactief legeau in??
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dan speel je de wedstrijd van een team wat er in het echt ook gespeeld word. Dus bijvoorbeeld Arsenal - Hull City. Dan speel je die wedstrijd. :)
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt raar, ik heb net 2 games gespeeld en het leek, nee, het was gewoon zo, dat de games op FAST speelde ipv normal. Echt superirritant, arcade en kut als je normal bent gewend. Nergens tijd voor, en al helemaal niet tegen Inter met zen Ibra -> hij is ook echt uber na de adidas update.

    Dat een speler beter is, OKE, maar laat dat dan op een andere manier merken en niet door hem 10 gram speed te laten snuiven. Echt ongelofelijk hoe snel die gasten dan ineens zijn :confused:.

    EDIT
    Nu tegen Roma ook weer op FAST -> WTF? Is dat sinds die update ofzo die ik vanmiddag moest downloaden?
     
  12. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf raar

    Ik ben nu met porto bezig in de manager mode... Juan (flamengo) en Sarpong erbij gekocht. Gaat wel lekker 2 gelijk en de rest gewonnen.. ik sta nu met sporting samen bovenaan
     
  13. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt dat niet gewoon aan de instelling van de host?

    Anyway, ik heb er echt genoeg van dat ik door iedere speler van Man U van de bal wordt gebeukt in ranked matches. Daarom ben ik met Inter gaan spelen. Schijt aan dat ik die club eigenlijk maar niks vind. Ik kan er gewoon niet meer tegen dat ik van matige spelers verlies omdat ze toevallig een betere club hebben.

    Gelijk 8 overwinningen op rij!

    Het verschil in clubs is gewoon veel te groot. Bij Euro 2008 was het perfect. Zelfs het verschil tussen Frankrijk en Schotland was amper merkbaar. Ik speelde alles met Schotland en frustreerde me nooit. Jammer dat ze het verneukt hebben.
     
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu al 6 wedstrijden achter elkaar. Ook meteen 2 verloren omdat ik het gewoon echt niet meer gewend ben nu ik over ben gestapt naar Fifa vanuit Pes.

    Net tegen Bayern trouwens, ik kom op 4-0 met Valencia, gaat hij lopen kutten. Eind uitslag:

    11-1 :lol:
     
  15. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat zijn er toch een kansloze mensen, ik kom 4-0 voor en hij quit, vervolgens begint ie me een kwartier lang chat invites te sturen
     
  16. Shariff

    Shariff Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Irritant zeg, ik win van een gast met 7-1, hij wilt revanche.
    Win dan weer, met 4-0. Krijg ik messages met audio: Fuck you, you motherfucking blablabla. :D
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt triest sommige mensen online.Ik antwoord er niet meer op want anders blijven ze terug sturen
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh, ik speel nu seizoen op legendarisch met Inter, maar ook tegen Juve win ik nog met 4-0. Ik verlang echt naar online. In december verloopt internet, dus dan ga ik kijken of ik wat kan fixen
     
  19. rinus79

    rinus79 DuZZZ!!!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    maar heeft iemand anders ook last van het feit dat hij niet met een vriend online kan spelen.
    Bij uitnodiging van een friend loopt die elke keer vast......
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds verlopen al mijn online games op FAST, sinds gisterenavond.

    Ik heb alles op normal staan, en zelfs als ik zelf host ranked is het nog fast. Ik heb 180 matches online gespeeld op normal, dus ik merk het verschil echt heel goed. En ik heb ook veel matches normaal gespeeld dus dat is het ook niet.

    Iemand nog meer last van?? het gaat om de ps3-versie btw.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina