Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op hardcore begonnen en het begint toch pittig te worden richting het einde van act 2. Kost me idd veel meer tijd dan op normal. (heb stukje normal gedaan ter vergelijking)
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf gewoon stug volhouden in Hardcore , ga op moeilijke stukken wel vaak dood , maar dat maakt het juist zo intens}:]
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Same here, is gewoon leuker en meer waar voor je geld. CoD4 toen ook echt belachelijk lang over gedaan, maar dat gevoel als het lukt is heerlijk :)
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Hardcore is gewoon nét goed vind ik :)

    Edit: Oeh uitgespeeld :+
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  5. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    En ook wat logischer, je ragt niet zomaar door een army van spacende locustbeesten heen 8)
     
  6. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog een hardkoorknaapje 8)

    af en toe focking moeilijk, maar je krijgt het wel weer sneller in de vingers voor online :b:
     
  7. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kan je de moeilijkheidsgraad veranderen in de singleplayer? Ik vind normal namelijk wat te makkelijk gaan. Of moet ik helemaal overnieuw beginnen?
     
  8. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeggen opnieuw beginnen, maar in deel 1 kon je de map opnieuw doen en de moeilijkheidsgraad aanpassen... maarja dat komt op hetzelfde neer :D
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan maar opnieuw dus8)
     
  10. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Online duurt gewoon echt te lang voor een match en helaas toch weer lag... Verder was het weer als vanouds als gears 1.

    De game zelf is weer fantastisch en op hardcore is die goed te doen...
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb al heel wat potjes online gespeeld. Maar ik ben echt nog geen lag tegengekomen. Wel duurt het lang voordat je een match opgestart hebt. Jammer is dat.
     
  12. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    JA hopen dat ze dat snel fixen online. Het lange zoeken begint erg snel te vervelen. Hopelijk IS er een oplossing voor, anders raak ik al snel uitgekeken op deze geweldige game.
     
  13. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat ie vanavond nog wordt bezorg bij mij, TNT is hier al geweest, alleen zonder mijn pakketje.
    Overigens, ik heb Xboxlive+ Gow2 besteld dus denk dat het gewoon in een envelop binnenkomt, of niet?
    Hoop voor jou dat je hem nog binnenkrijgt vanavond!

    Ik heb geen Tracktrace nummer gehad, heb bij Xboxhome besteld.
    Bestel trouwens ook niet vaak op internet, zeker releases niet maar had niet al te veel geld en deze aanbieding kwam mooi uit, maar uitgerekend de game die NIET te laat mag komen op de release komt wel te laat.
    Had liever gehad dat andere games die ik op release heb besteld te laat kwamen.

    @marcjah, Bij mij zeiden ze ook dat het raar was en dat ze hem gister hadden verzonden.
    In de Mail staat ook; Binnen 2 werkdagen.
    Maar het vervelende is, ik heb nog gemaild met hun en gevraagd of het echt ZEKER was dat ik hem op 7 november kreeg, en als het goed ging wel!
    Niet dus...

    Helaas helaas, misschien toch zo maar even naar de winkel.
     
  14. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ben al op weg voor 100000 kills.. not.... zit pas op 1500 ofzoo...
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Probeer Horde eens solo op Insane ;) Kun je lachen ^^ Denk niet dat die solo op Insane te halen is.
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Je ziet wel de grootste idioten in multiplayer.. mensen die tot 5 keer toe in de razorhail dood gaan etc. etc. 8)
     
  17. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    De shotgun is juist beter uitgewerkt nu. En het koprol-schieten werkt nog steeds. Iemand enig idee hoe het ranking systeem werkt? Want na mijn weten is die wel aanwezig.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan je met die draagbare cover schuilen voor de razorhail? Want in de SP zag ik een paar gasten dat ding boven hun hoofd houden.
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet echt zeggen tegen je eigen nu even stoppen.Wat een game echt geweldig op hardcore is het wel niet simpel ik krijg die reaver niet dood in het begin ik schiet erop maar hij blijft beuken.De mp is ook geweldig juist 25kills op king of the hill
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  20. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    net leuk horde gedaan met rbz. ging wel lekker maar bij level 7 werd het gestoord en we zaten bij een stel mongolen die gingen rushen dus we gingen daar dood. wel nice allemaal :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina