Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Maar jij bent natuurlijk ook gewoon té pro voor GoW 2 :emo:
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    wtf, er is hier echt geen skill voor nodig.
    je gaat gewoon wachten achter een muurtje en door de stopping power kan je lekker blijven campen.
    die vlammenwerper is gay!
    iedere n00b kan het nu, terwijl je voor GoW 1 echt skills nodig had.
    de campers werden hard afgemaakt, hier wordt je ervoor beloond.
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Die werkt anders, je moet hem niet op de persoon "sticken".
    Maar je moet een grenaat op bijvoorbeeld een muur "sticken" en er dan iemand mee killen.

    Duidelijk? 8)
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    neehoor, die nieuwe smoke stuns zorgen daar wel voor. En dat shotgunnen in 1 was dat nou zo skillvol?

    vind dit beter, 1 werd nogal eentonig, hier zijn alle wapens goed. en ja pickup wapens zijn sterk. Anders zouden ze niet de moeite zijn om op te pakken en kon je net zo goed je standaard wapens houden
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  5. Stepp1n Raz0r

    Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen zin in horde,voeg me toe ben nu online
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ja, maar weinig mensen konden het echt.
     
  7. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    De Shotgun is inderdaad wel wat underpowered, ook los van de shotgun in GoW 1.. als je iemand niet zo goed als aan het berijden bent haalt ie vrij weinig uit 8)
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    nu in normaal nederlands graag?
     
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    idd , en dat haalde de fun voor mij (en veel andere) weg uit de MP van de eerste Gears , nu komt het gewoon op meerdere factoren aan ipv alleen maar springen en met je shotgun sprayen.

    Dat was ook de rede dat ik was afgehaakt in deel 1 , was allemaal veel te eentonig
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Sorry, ik spreek dat taaltje van je niet. :):
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    ik snap gewoon niet dat ze de oude fans laten zitten om nieuwe fans aan te trekken.
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Als de nieuwe doelgroep groter is... That's called marketing :):
     
  13. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Horde is echt niet normaal zo vet, kudos voor dat. Verder niet veel anders gedaan. Gedeeltelijk omdat dat niet kon door die OH-MIJN-GOD-WAT-EEN-GARE-MATCHMAKING-SYSTEEM die het spel gebruikt. Wow het is me de hele dag niet gelukt om in een game te komen, de enige manier was via m'n friendlist joinen.

    Hebben anderen hier ook last van gehad. (Als het albesproken is sorry, maar dit topic gaat zo snel).

    Please, de individuele sterktes en zwaktes van wapens veranderd altijd van uitgave naar uitgave van franchises. Dit is niks nieuws. Fanboys die huilen omdat die [saaie] shotty über alles gameplay is getweaked moeten echt ophouden.
     
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Het is wachten op een patch die de matchmaking fixed me dunkt, Kareem.

    Anders is het spel gefaald op de lange termijn alleen door dat kleine onderdeeltje, gruwelijk irritant 8)
     
  15. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij duurt het ook super lang, alleen als je met een groep van 5 vrienden bent gaat het snel.8)
     
  16. groove

    groove Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    gears is het eerste spel dat ik heb gekocht sinds gta IV in april. Ik had het niet zo heel veel meer op xbox gamen, maar ik had nu toch nog wel eens zin in een spelletje. Nu was er voor mij de keuze uit een hoop mooie nieuwe spellen, zoals fable 2, fallout 3, farcry 2, fifa 09 en nog wat meer sequels die met een f begonnen.

    Gears of war 2 was iets waar ik absoluut niet naar uitkeek. De originele gears vond ik wel vet, maar ik vond de multiplayer niks, het verhaal te triest voor woorden, de single player kort en erg eentonig. Echt heel vet, daar niet van, maar niet iets om je lang mee te vermaken. Van tijd tot tijd ook erg frustrerend (slechte teammate AI, vaak stukjes overnieuw moeten doen, etc).

    Na de video reviews van gears 2 gezien te hebben, moest ik mijn mening over het spel al herzien. Ik verwachtte meer van hetzelfde, maar het bleek waarachtig echt een waardig vervolg te zijn.

    Ik heb het vandaag gekocht en door de eerste 2 van de 5 acts heen gespeeld en ik kan alleen maar zeggen dat dit het bruutste spel is wat ik in tijden, zoniet ooit heb gedaan. Het is een verzameling actie bij elkaar gepropt, abnormaal gewoon.

    Een combinatie van de actie en het tempo van CoD4, sommige grote epische gevechten a la halo, een enorme sfeer, goede muziek, leuke characters, geweldige dialogen (soms cheesy ja, maar altijd grappig, en niet omdat het zo slecht is) en sublime gameplay, die 100x minder frustrerend is dan in deel 1.

    Echt een hele toffe belevenis. Je mag er dan misschien geen 100 uur speeltijd uithalen zoals bij fallout wellicht, tenzij je natuurlijk veel multiplayer blijft doen, maar zelfs als je geen xbox live hebt, is dit nog dik het geld waard. Velen zullen het misschien betreuren dat dit soort spellen een korte single player hebben, maar ik vind het een voordeel: je bent minder tijd kwijt aan het spel en je hebt een dichtheid van actie waar een bourne film een puntje aan kan zuigen.

    Xbox 360 game of the year wat mij betreft. Ja, beter dan GTA IV.
     
  17. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik verveelde me toen ik maar niet normaal MP kon spelen toen dacht ik; ik ga ff horde spelen in mn eentje.... op insane.

    WOW lol, dat was dus echt niet te doen.
     
  18. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    hoezo dat is mijn mening, en als ik die hier wil verkondigen maak ik dat nog altijd zelf uit. maarja ik hou er wel over op omdat ik net zo goed tegen een muur kan praten.

    Ik wacht op de update die dit spel weer goed maakt.
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel te doen! Je doet alleen een uur over 1 wave :lol:

    Was zelf geen hardcore speler van deeltje 1 maar heb er toch best wel gigantisch veel uren ingestoken! maar dan niet veel op 1 dag :+

    Weetniet precies wat ik beter/mooier vind maar ik weet wel dat deel 1 voor mij na een tijd saai werd. Die Flamethrower sucks in Horde maar in de MP is het best wel een spray gun....maargoed dat die niet ver komt. Ik vind sommige andere wapens dan wel weer erg gaaf en dat vereist zeker wel wat oefenen! En denk niet dat er een soort update komt die jij bedoelt
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  20. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    spel a wordt naar beneden gehaald door geen vernieuwing

    spel b wordt naar beneden gehaald omdat het geen kloon is
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina