Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook totdat ik het zat was en me alleen op dat tyfusbeest ging concentreren...

    Aim for the head, en gebruik dat wapen in bursts. :)
    nu ik dit zo tik vraag ik me stiekem af of ik hem toch niet met mijn shotgun heb gemold :D
    (tsja ik kan het me zowat niet meer voor de geest halen door al die heftige indrukken) :+

    Maar wat een heftig spel zeg... Eerst denk je "mwah kikke", maar hoe verder in het spel :thumbs:

    denk dat mijn buren een paar keer boven het wapengekletter wat toch aardig hard staat, de kreet "VET" hebben gehoord :cool:

    en over die shotgun online kan ik alleen maar zeggen, BETER dattie niet meer zo fucked is. Vond ranked niet leuk met deel 1 dus heb alleen player matches gedaan.

    genoeg getikt... knallemaar!
     
  2. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat beest gewoon gemold met die turret(sorry weet ffe de naam niet meer) en ja ik speel ook op hardcore
     
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Topspel! Ik heb nu eigenlijk alles wel geprobeerd: Single Player, Horde Mode en Multiplayer, geweldig spel alleen wel wat puntjes van kritiek op de multiplayer.

    - De shotgun is écht underpowered! (Natuurlijk is dit grotendeels een mening maar wat ik zeg is waar :D ) Het heeft aan kracht en precisie ingeboet, en hoewel de shotgun al gebalanceerd wordt door de vele nieuwe wapens/speltechnieken voor de korte afstand (Sticky grenades, Flamethrower, Stopping Power) vond Epic het toch nog nodig om hem te nerfen, en nu valt hij gewoonweg in het niet bij de andere (vette!) wapens.
    - De chainsaw is VEEL TE MACHTIG. Iedereen klaagt over de lancer maar dat valt op zich wel mee, maar door de chainsaw zodanig te verbeteren kan nu zelfs mijn neefje van 5 kills maken. De stun, die melee en chainsaw zo goed balanceerde in deeltje 1, komt nu bijna niet meer voor (tenzij je 100 kogels in diegene pompt) en dat maakt de chainsaw gewoon te sterk in mijn ogen. Melee is gelukkig wel wat minder sterk gemaakt om voor dit gebrek aan stun te compenseren.
    - Het matchmaking systeem is prut. In plaats van dat we zelf onze gamemode kunnen kiezen, zitten we nu opgescheept met playlists van meerdere gametypes waar sommigen van ons helemaal niet op zitten te wachten. Tel daarbij op de lange laadtijden en de lag. Gelukkig kan Epic dit (denk ik, hoop ik) wel met een patch fixen.

    Overigens betekent dit niet dat ik de multiplayer niet goed vind. Ik vind hem zelfs op veel punten beter dan deel 1. De maps bijvoorbeeld zijn een stuk leuker en interessanter dan de oude maps, en de leukste oude maps imo (op War Machine na dan ..) zijn ook weer terug te vinden in deel 2. Verder zorgt de nieuwe balans van wapens wel voor een minder nadrukkelijke host adventage. Niet alleen is het verschil kleiner door de dedicated servers, maar omdat het spel niet langer om shotgunnen draait is het nu als je maar slim speelt makkelijk om de tegenstanders te verslaan. Ook heb ik minder vaak een WTF moment als ik doodgeschoten wordt, het klopt gewoon allemaal. Zelfs op laggy Amerikaanse hosts is het goed mogelijk om te beasten. (K/d ratio van 3 op Amerikaanse hosts, en ja daar ben ik trots op :9)

    PS: Ik ben een doorgewinterde GoW 1 speler dus misschien is mijn mening een beetje gekleurd, maar tot nu toe vind ik GoW 2 alsnog beter dan 1, qua balans zit het me alleen nog niet helemaal lekker.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor mensen die hem hebben uitgespeeld. Of tegen het einde aanzitten.

    Wat is dat level in die grote worm kut ,dat vond ik een slecht level kom op het is een shooter en dan wil ik niet minigames spelen en pas 2 levels later kwam ik eindelijk weer een Locust tegen als je weer terug gaat naar je Centaur, dit vond ik wel jammer. Maar dit werd wel weer gedeeltelijk goed gemaakt toen ik begon te hengelen naar een klein visje :+
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahah ik vond dat juist geniaal bedacht!! Een beetje afwisseling! Moet zeggen zaten wel wat bugs bij mij in dat stukje wat tot ergenis leidde maar het was wel geslaagd!
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Is trouwens niet tegen het einde aan HybridTheory85 ;)

    Ik schat dat dat op 60% zit ofzo.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat snap ik, ik wilde alleen zeker weten dat mensen keken die daar echt voorbij zijn.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Vanavond met een vriend (Darkdusk) splitscreen online gespeeld, Horde en campaign gedaan. Het is echt een super game! Online is het echt leuk als je naast elkaar zit, Horde is gewoon cool :cool: en campaign ook! Hier ga ik me echt goed mee vermaken :D
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285

    Hoe heb je dat gedaan dan?! Ik zit op hetzelfde punt vast......:mad:
     
  10. Stepp1n Raz0r

    Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Horde is echt geweldig.
    Net een potje gedaan.
    Geeft echt een team gevoel :)
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik had gewoon de 2 Locust die op zijn rug zaten met een shotgun eraf geknald en toen met shotgun op die Reaver geschoten. Denk dat je niet veel anders kan, ook al speelde ik op Normal.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan toch ook gewoon de Turret pakken.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    spoilers enzo? ;)
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    En toch mis ik de Brumak in Horde :mad:
     
  15. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die nog een golden hammerburst code hebben?

    Ik bied 2x een 48h kaartje. PM me maar als je geïnteresseerd bent.
     
  16. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zo ook op ebay kopen, 5 min later in je mail.
    Wel moet je er wat meer voor over hebben:D
     
  17. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, waar zit m'n Golden Lancer code? Ik heb een Limited Edition, ik ben gewoon scheel denk ik.
     
  18. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    In het bijgevoegde kaartje, waar ook 48uur op staat. Op de voorkant
     
  19. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh laat maar,

    Heb 'm.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    ACh ja waarom niet.
    Ik bied ook een 48 uur trial voor een golden hammerburst. :)

    Ik de code, jij lekker GoW2 online.
    Beide blij :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina