Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, je moet wel geduld hebben voor die multiplayer. Weet niet wie het bedacht heeft, maar ik vind deze nieuwe manier dus echt niet relaxt. Bij GoW1 kon je tenminste zelf je speltype uitzoeken, en had je binnen een halve minuut een game gevonden. Maar bij GoW speel je elke keer 4 minuten, om vervolgens 10 minuten te gaan wachten totdat hij weer een nieuwe game gevonden heeft...
     
  2. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je die golden hammerburst eigeijk officieel? Ik heb een normal edition ge-preorderd bij bartsmit.. hij was vanmiddag aangekomen en ik kreeg doodleuk een hammerburst golden gun code(naast een beanie)
     
  3. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Net wave 50 gehaald met Horde:)
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Lucky bastard, ik kreeg ook een beanie van de bart smit maar de code hadden ze eruit gehaald volgens mij 8)
     
  5. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    lol achja :D Ik ben benieuwd hoeveel van die beanies we op straat zullen tegenkomen :D
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vet game de mp is beter dan gow 1 vind ik.Wave 50 is zot niet te doen
     
  7. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 5 man is hij makkelijk te doen
     
  8. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt af van de moeilijksheids graad en hoe goed die 5 mannen samenwerken.. Ik had vandaag op casual gespeeld met 4 rushers.. en na wave 9 waren we al klaar. Daarna op hardcore met vrienden gespeeld en toen zijn we rond de 30-35 gekomen. Konden helaas niet afmaken omdat 2 weg moesten.

    Op insane hebben we nog niet geprobeerd :D eerst hardcore finishen hehe
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de turret genomen en dan knallen maar en even stoppen want die loopt warm en na de 26ste keer is het gelukt
     
  10. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ik vind 'm tof alleen de chainsaw is fucking irritant.
    als iemand in deel 1 op je af kwam met een chainsaw dan schoot je hem en dan kon hij niet zagen, nu lopen ze vrolijk door en zagen je ze kapot.
    probeer annex maar eens normaal te spelen, niet te doen!
    voor de rest is hij super relaxed alleen zoals JKI al zei je moet gewoon veel te lang wachten.
    ohja ik vindt het trouwens een geweldige oplossing om mensen die leaven tegen te gaan :p
    als je in een game op start drukt kun je gewoon simpel weg niet op quit drukken! geniaal :p
     
  11. kuchiki Byakuya

    kuchiki Byakuya Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    hey jongens wou vragen hoe je die 5 oude maps kan downloaden kan ze nergens vinden? staan ze er al op? en op dat kaartje staat dat je die code moet invoeren voor die maps, maar waar moet je dat dan invullen??
    thnxx
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan geen foto's maken. Zegt steeds dat ik niet voldoende ruimte heb. Heb echter meer als 3GB over. Of zou dit aan het cache geheugen liggen?
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zelfde manier als dat je xbox live punten of gold kaart invult. Als je daar de code invult krijg je de download automatisch
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Vraag over chapter 3 tank

    Hoe kom ik het makkelijkste over het ijs?
     
  15. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    heb gisteren die grote worm van binnen gesneden echt super vet.de multi is ff wennen want het is tog een beetje anders dan deel 1 maar wel vetter.wel een ding is kut dat je tog ff moet w8en tot dat je in een party kom hij zoekt wel lang naar mensen en tegenstanders.voeg me toe voor een potje knallen lolz.
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    GoW 2 is geniaal :). Speel nu de co-op en het is goed. Veel afwisseling, weinig van hetzelfde zoals GoW 1. Daar kwam zo'n 'hole' en dan moest je ze gewoon afknallen, en het enige hoogtepunt was toen Raam.

    Ik zit nu in missie 2, en sta top 200 op Annex :D. En die Horde is ook erg goed gemaakt, ben nu op Horde 30
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Wel grappig dat veel mensen vinden dat de shotgun underpowered is. Hij is juist precies goed, anders krijg je weer hetzelfde als in GoW 1. En hij is helemaal niet zo traag, je moet nu alleen wel raak schieten in plaats van een beetje muurtje hoppen en hopen dat je iemand raakt.

    Lancer is ook precies goed, niet te sterk maar wel bruikbaar.

    Zagen is inderdaad iets te sterk.
    Maar wat me het meest irriteert is de boomer. Van mij mogen ze dat ding uit de multiplayer halen, wat een noob-wapen is dat|:-
     
  18. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Meter voor meter rijden. Is niet moeilijk.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    thnx ga het proberen :)
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Gewoon bij Marketplace en dan Redeem Code. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina