[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind die Banshees wel lachen nu, 3 knallen met de Enforcer en ze zijn al neer.:+
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    True, of één volle inferno. Maar ik ken de weg daar niet omdat alles zo erg op mekaar lijkt. Die Gargoyles schat zit trouwens nog best gemeen in elkaar

    In de schatkist ligt een rotte appel en de muur erachter moet je kapot slaan voor het wapen. Ik zag het wel direct omdat die muur al half kapot is maar ik weer zeker dat mensen chagrijnig zullen zijn omdat er alleen maar een appel in ligt 8)


    Waarop is zijn trouwens dat "best" bij de wapens op gebasseerd. Mijn Enforcer heeft een damage van 177 en die in de grot een stuk minder maar hij is toch beter. Kom dit enkel omdat er één extra augment op zit of ook omdat het bereik van de Rammer wat meer is?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt volgens mij door de auguments.
     
  4. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoor jullie praten over Gargoyles. Nog nooit van gehoord??
    Is dat verhaalgebonden of kom je dat vanzelf tegen.
    Ik heb al 2 hero's gevonden maar van Gargoyles heb ik nog niet gehoord.
    Kan dat kloppen ?:p
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb je misschien een soort van guide voor die silver keys en gargoyles achievement? Of staat dat gewoon op x360a?

    Ik wil namelijk ook nog ff naar de 900 of 1000 gamerscore, dan heb ik een goede reden om Fallout en Infinite Undiscovery weer even af te stoffen.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  7. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Mij valt tijdens het spelen op dat de xbox veel meer lawaai maakt dan bij andere spellen, dit was bij een vriend ook het geval. Is dat bij iemand anders ook zo?
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik kan mijn dog bunnyhop leren, tenminste dat zegt de tekst nadat ik een boek uit een kist heb gehaald. Zie alleen het boek nergens?
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Staat het boek ook niet op het pijltje naar onder als je naar je hond kijkt (bij de andere expressions links onder)?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is een grote omgeving dus je xbox moet zij best doen om alles vanaf de cd te streamen is bij GTA ook zo omdat dat ook een grote omgeving is waar van alles gebeurd. Dus dat is normaal
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof het of niet maar ben net begonnen!

    Zijn er nog wat dingen waar je rekening mee moet houden? En als je puur evil word wat mis je dan? En ook als je goed wil worden? Mag in spoiler gezet worden
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Daar heb je niet helemaal gelijk in, denk ik. Fallout 3 maakt nauwelijks lawaai en dat is nog een veel groter, open gebied met een grotere draw-distance. Ik denk dat het ligt aan de manier waarop de verschillende studios een spel bouwen. De een kan dat wat compacter dan de ander, en dat maakt ook weer verschillen in de 'moeite' die de Xbox moet doen om het spel te lezen.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Over Fallout kan ik niet oordelen want die heb ik niet. Maar ik heb het wel alleen bij spellen die een grote spelwereld hebben zoals GTA, FarCry,en Fable en ik had het ook met Oblivion. Het kan natuurlijk ook komen doordat er bij Fable veel personages in beeld zijn en dat bij Fallout minder is. Maar jou antwoord is ook goed mogelijk. ;)

    Maar het gaat erom dat het geen kwaad kan en dat PsychoBoyJack rustig kan gaan slapen. :+
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Fable 2 maakt idd enorm veel kabaal.
    Nog nooit luid geweest.
    Ook niet bij GTA IV.
    Ach ja, jammer maar helaas.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zal zo eens kijken. Tnx

    andere vraag: ik zie linksbovenin constant mijn levensbalkje. Kan dat ook weg?
     
  16. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    over anderhalf weekje kan je hem installeren op je HD :D
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat heb ik ook bij Ninja Gaiden, beiden geimporteerd vanuit GameHubs. M'n dvd-drive is al wat fucked up maar als hij dan in één keer veel moet laden dan blijft die hangen ff en hoor je ook in de xbox een soort scherp geluid. Erg vervelend maar er gebeurt niets met mijn cd's. Binnenkort maar even een nieuwe kopen, deze gaat wel naar m'n broer.
     
  18. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk das interessant, want zowel mn vriend als ik hebben ook fable via gamehubs besteld. Ook heb ik van Far cry zowel een gamehubs exemplaar als een hier gekocht exemplaar beide op mn xbox gespeeld, en wat bleek..? Met de Far cry van hier is niks bijzonders, maar met die van gamehubs daar in tegen produceert de xbox een aanzienlijk hoger geluids niveau, vergelijkbaar met Fable.
     
  19. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    vanochtend Fable 2 gehaald en.. im hooked!! wat een tof spel alleen loop nog steeds in die start kleren waar kan ik wat mooiere kopen? en wat is de snelste manier om geld te verdienen?
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    eh hoelang duurt trouwens de Story? En kun je nog veel doen als je de story niet volgt? bedoel ik las ook iets over een eigen empire bouwen/kopen/maken? Of is dat gewoon onzin? Bedoel ik weet er eigenlijk helemaal niks over :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina