Als je lang zit te wachten, kan het helpen om het even te cancellen. Soms zegt hij dan ineens "updating live stats" (ofzoiets). Als ik dan weer op zoeken klik, vind hij vaak binnen 2 minuten een game.
Kan puur geluk zijn geweest, maar vind het vreemd dat hij ging updaten nadat ik gecanceld had in zoeken.
PS: Mensen voeg mij even toe als vriend ofzo, vind het maar irritant om tegen amerikanen te spelen. Het lagt niet echt hard ofzo, maar merk dat ik beter presteer in de games met europeanen.
Heb trouwens gisteren op de beamer gespeelt hier. Diagonaal van 4 meter en dat is echt super super vet. Ding ondersteunt ook nog 1080p over component, dus het ziet er super scherp uit.
SPOILER ALERT
Daarna nog even de single player gespeelt en het stuk met de worm en die stad die ineens naar onder zakt ziet er dan toch nog wat mooier eruit dan op een tv. Daarna nog wat gespeelt op mijn 42 inch plasma, maar zeer frustrerend dat je 42 inch tv er dan ineens heeeeeeeeeeel klein uitziet en toch niet hetzelfde effect geeft.
/Mod Stukje tekst even tussen spoiler tags gezet. -Arjan
Laatst bewerkt: 9 nov 2008