Zit persoonlijk vanaf het begin van wow er al in, en heb al vaker pauzes gehad dat ik het echt helemaal had gehad, en inderdaad na een paar maanden denk je, ach ken wel weer!
Naja nu heb ik een punt bereikt dat het niet meer mogelijk is voor mijzelf, ik ben PVE er en heb altijd high end gespeeld, pre tbc en tbc, pre tbc ergens halverwege naxx, tbc tot illidan gestopt voor sunwell, terug gekomen met een nieuw account uit verveling, weer 2 70s gemaakt in hele snelle tijd met de gedachte alvast wat te hebben voor wotlk, maar met full time werk+sport en gewoon vrienden enz is het niet meer mogelijk om de game te spelen zoals ik het wil, ga niet spelen als een wellfare char met goedkope epics die iedereen heeft en loos rondrennen op orgrimmar roof mensen te inspecten die wel de game spelen zoals het imo hoort.
Als je de tijd heb om het te spelen, moet je het gewoon doen, laat het slechts niet je leven overnemen, en veel zullen zeggen dat dit bullshit is, maar dat is een heel erg simpel feit, hoeveel andere games hebben mensen die de game bv 3 jaar hebben en al 1jaar playtijd intotaal hebben
Laatst bewerkt: 9 nov 2008