Blijft ie dan niet altijd voor iedereen beschikbaar? Mja, aangezien het inderdaad de 11e is zeg ik: PM! Zometeen dus, eerst ff de code uit mijn mail vissen
dat zou je wel denken,.. maar ik weet zeker dat ik dat gister ergens op gamefaqs las... misschien geld t voor de Steam versie,..hoe dan ook , thx,ben heel erg benieuwd of het echt zo cool is als ik me voorstel
GH kan toch niet weten of ie regiovrij is? Ben benieuwd, dit spel is 1 van de weinigen die er misschien nog bijkomt dit jaar.
Sorry had geen kogels meer in mijn Uzi en zat met pistols de horde van me af te schieten . Wat die teammates op dat moment aan het doen waren snap ik dan weer niet echt...
su-per-vet, damn als zo je word geraakt door zo boomer ben je aardig fucked want dan komt alles en iedereen op je af xD
Net de PC Demo gespeeld, was wel leuk en mooi, maar nou niet echt spannend. Zal, als ik 'm ga kopen em voor de PC nemen, aangezien je hiermee simpelweg sneller kan richten.
Net ook een code in de mail gevonden. Was echt net op tijd nog. Zo even downen na het voetbal en kijken of ik hem inderdaad ga halen
valt me helemaal niks tegen +lopen/schieten werkt erg lekker (lekkerder dan in HL2 en TF2 volgens mij, de standaard verhoudingen qua snelheid zijn net iets beter) +GFX zijn ook netjes, stijl is een beetje een combi tussen HL2 en TF2, iets meer cartoony dan HL2 dus. Het loopt ook allemaal lekkers soepel , ook als er plotseling 20 zombies het beeld in komen sprinten. +A.I Director is echt leuk, ik heb de demo nu 4 keer uitgespeeld (keertje in mn eentje , 2 keer met mn broer en 1 keer online) en het is elke keer net iets anders wat het volgens mij best lang interessant kan houden. +wapens en items voelen lekker aan, interactie tussen characters werkt ook goed. -context sensitive acties om items op te pakken zijn soms wat TE sensitive, -geen 4player splitscreen +volgens mij wel 2player splitscreen/ system link opties dus evt wel 4player local co-op als je 2 xboxen en 2 tv's naast elkaar zet.
2 minuten in het spel en ik weet nu al dat ik hem ga halen. Wat een afslachting dit spel, héérlijk Vanaf de eerste seconde al een shottie en dan is het een kwestie van raggen. Echt helemaal mijn ding dit. Even kijken hoe de rest van de demo is. Het begin is iig super
ik ben u op expert aan het spelen en dan wordt het ECHT zaak op te letten, als je dan nml 1 keertje een teammate raakt met je shottie zijn ze meteen neer. Ik ben echt enorm te spreken over deze demo, lijkt erop of deze game de hype waar gaat maken. nog een plusje erbij +zombies laten zich niet lang tegenhouden door houten deuren
Op het moment dat het autoalarm af gaat en dat ze allemaal op je af komen rennen kreeg ik echt zo veel zin in het volledige spel In de filmpjes leek het snelle rennen van de zombies een beetje vervelend maar als je het spel speelt blijkt dit juist briljant te zijn. Erg tof spel dit, absoluut het kopen waard
beide het wordt drukker (als je lekker bezig bent wordt t soms VEEL drukker) maar je wapens worden ook ietje minder effectief ,shotgun is bijv niet op 40 meter met 1 schot een zombie killen. maar het is niet zozeer dat zij sterker worden maar jij (en je vriendjes) worden kwetsbaarder, je ligt dus vaker op de grond en je moet zuiniger zijn met je medpacks.
Het zijn geen zombies he, maar infected. Sinds dat ik invasion heb gespeeld met UT2k4 wist ik al dat Horde bij GoW2 en L4D gewoon vette games werden. Survivalgames done right. Hier zit dan een goede dosis 28 hours later/28 days later feel in dus dat is mooi meegenomen.
ik heb vooral wel s met kleine obects zoals pipebombs dat als ik te dichtbij sta ik ze niet makkelijk op pak, is meer een kwestie van wennen dan dat t niet werkt. valt me net op dat die A.I director ook invloed heeft op wanneer t onweert en wanneer je welk muziekje hoort etc, supercool.
Dat van die objecten oppakken klopt wel, want ik liep ook al een paar keer te kutten voordat ik iets kon pakken. Je moet er echt goed voor staan.