Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darkdusk

darkdusk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de multiplayer ook erg verbeterd
    veel mensen die chainsawen ja maar je kan gewoon naar achter springen en ze dood schieten ( gewoon op afstand blijven dus )
    geen overpowerd(!) shotgun meer
    de boomer is nu het beste wapen online ( vind ik )

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Handig: Als je nu rent (A ingedrukt) en je trekt je rechterstick iets omlaag, dan blijft je view veel langer zo dan bij Gears 1.
    Kan je online makkelijk gebruiken, want met die camera achter je aan hobbelend zie je meestal minder dan wanneer je hem even weer omhoog zet.

3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    SNap niet dat je erbij komt dat er weinig tot geen lag is..
    Bijna onspeelbaar al de gehele ochtend door de lag. Ik hoor er veel mensen over.

4. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat ik achterlijk vind, behalve de ENORME fout met de zaag die EPIC gemaakt heft, is dat je niet zelf m eer kunt kiezen wat je wil spelen. Ik speelde altijd Warzone, Execution heb ik zo'n hekel aan. Nu moet je voten. Dat is wel superslecht. =(

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je kan dus niet eens vooraf kiezen wat je wilt doen. Ik wil namelijk alleen maar Warzone en die Capture The Flag achtig iets. Vind dit erg jammer, dat hele vote gedoe en die matchmaking vind ik echt niks, ik heb liever gewoon het simpele en snelle van GoW1.

Echt een gemiste kans dit, ik heb het dan nog wel niet gespeeld maar ik haat dat vote gedoe.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Al veel potjes gedaan maar nog geen enkele lag gehad, misschien ligt er wat aan je verbinding?

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Dat meen je niet, hebben ze Matchmaking erin gedaan?
    Omg..het goeie van Gears 1 vond ik juist dat je zelf een potje kon kiezen..
    nu weer zo'n klotesysteem, Halo 3 zou ook 1000x toffer geweest zijn zonder dat.

8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lees mijn laatste zin van die reactie nog eens.

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    als je een private match maakt kan je gewoon nog kiezen wat je zelf wil.
    en je bent ook gewoon joinable.

10. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben blij met een matchmaking systeem, alhoewel ik het spel nog niet heb ontvangen en er dus nog zelf geen ervaring mee heb.

In GOW1 waren alle ranked matches een host + 1-3 vrienden die dan tegen een team van 4 willekeurige mensen vecht, waarbij meestal in ronde 1-2 de eerste al quit, dan speel je tegen een host + vrienden met een man minder, ja, nee dat waren goede ranked matches =( kon de host + vriendjes tenminste "ownen" kuch oneerlijke matches kuch kuch.

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou ik :confused::confused::confused: alsof ik hem alweer vergeten was op het moment dat ik de reply maakte. Ik heb het over jou en niet over die "velen mensen" een aantal dat relatief gezien erg klein is. Ik vind het sowieso te vaag...

Ik ken ook " veel mensen" waarvan ik niks meer dan lof heb gehoord over de online modi en dat er geen lag is etc.. :{

12. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat als ik zeg dat er velen zijn die er last van hebben, het vrij logisch is dat het niet alleen aan mijn verbinding ligt. ;)
    IK heb een hele goede verbinding en dus ook nooit last van lag. Maar gisteren in een paar potjes wat lag gehad en nu vannochtend was het heel erg. De mensen die ik sprak uit mijn friendslist hadden er ook al erg last van.

13. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Photo uploaded by PePzi NL:

Leuk Peter heeft een foto van mijn headshot op gearsofwar.com gepost:p

Photo uploaded by Pasquale NL:

Dan post ik er ook maar kill van hem

Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2008
  14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lag is nu veel meer gewoon pech hebben of problemen met je eigen verbinding. Lag is totaal anders dan in Gears 1 hiero... Nu is het óf helemaal verneukt, óf gewoon prima. En bij mij is het 95% van de tijd goed. Shotgungevechten waarbij de kogels 1 seconde later aankomen dan dat je knalt, ben ik nog niet tegengekomen...

Vind de multiplayer echt weer hartstikke leuk, alleen inderdaad huilen dat ze Halo 3 matchmaking kopieren, daardoor heb ik een hekel gekregen aan een van mijn favoriete series.

Gelukkig kun je nog wel stemmen, dat is al beter dan zómaar willekeurig een game laten uitkiezen.

15. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Het duurt echt 5-10 minuten voordat ik in een potje zit :mad:.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind als je Horde speelt op Hardcore of insane dat het zo onrealistisch is, je hebt echt 2 magazijnen nodig om een normale Locust te killen. Ik ga vanavond een potje Horde doen op Casual of Normal als er nog meer mensen willen meedoen hoor ik het wel.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoor juist van bijna iedereen dat er problemen zijn. Vooral met matches vinden en joinen. Zelf speel ik alleen campaign en Horde online en ook daar zijn vaak problemen met invites etc...

18. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het ook!:mad: ff lekker gamen is er nog niet echt bij... zit meer te wachen dan dat ik speel..

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Gewaagde uitspraak. Ik ben toch echt een GoW fan, speelde tot de release van deeltje 2 zeer regelmatig een paar potten Gears. En ik vind deel 2 echt wel heel vet. Het is nog steeds arcadeknallen, zo veel taktiek is er nou ook weer niet nodig volgens mij toch? Er zitten met een volle bak maar 2 spelers meer in het spel.

Nee, het is echt een kwestie van wennen. Als GoW2 heel veel op 1 zou lijken denk ik dat je er ook niet gelukkig van zou worden. Wat andere maps en klaar.

Je spreekt met het wij woord, het is logisch dat WIJ het een stuk minder vinden? Voor wie denk je dat je spreekt dan? Niet voor mij, en ik ben toch echt een groot fan van deze serie. Ik weet het, verandering is eng, maar als je ervoor openstaat dan zie je een game die nog beter is dan je vorige favo game.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Speelde in deel 1 alleen campaign. MP vond en vind ik zwaar kut. Deel 2 speel ik nu meer maar alleen omdat horde erin zit. MP is IMO nog steeds waardeloos.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina